Jep helaasquote:
Laat staan Hongarenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig rijden er bijna geen Noren en Finnen met moeilijke namen
Guentherquote:
Manmanman, slecht dit.quote:
Watquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef pmponer het volgende:
Het blijkt ook wel dat het met de benodigde fitheid wel meevalt met die F1 courreurs, wanneer je erin past is eigenlijk al genoeg.
Hoezo nou weer helaas hij wint het jaar heus wel hoor dit is tenminste wat afwisseling.quote:
En Rus ook ook al krijgt die wel een laatste plek op zn conto maar eigenlijk was ie de finish niet overquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, Hamilton ook. Brandje bij de remschijf.
Op zoek naar een zitje voor volgend jaarquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Carlos hoopt dat George ok is. Mooi gezegd.
Jij kijkt de sprintraces niet, dus jij mag helemaal niet klagen over mijquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanman, slecht dit.
Niet alleen verzaak je om 5:00, maar je kijkt het niet eens terug voor je spoilers op zoekt
quote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef pmponer het volgende:
Het blijkt ook wel dat het met de benodigde fitheid wel meevalt met die F1 courreurs, wanneer je erin past is eigenlijk al genoeg.
Is binnen 10% van de winnaar eindigen nooit.quote:
Ik zeg ook niet dat je dat zegt, je vraagt mij op wie ik zou stemmen, en ik leg uit waarom ik niet op Sainz stem.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat ik op hem zou stemmen omdat hij eerste rijdt, in zijn omstandigheden vind ik hem de beste vandaag. Norris werd geswapped, Alonso deed gewoon zijn ding, heb weinig bijzonders gezien verder van andere rijders.
Hoe wordt het weer vandaag?quote:
Dit had je geheel in eigen hand, ik heb nog een goed excuus.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij kijkt de sprintraces niet, dus jij mag helemaal niet klagen over mij
Stil protest op sprint races als iedereen dat nou doet stoppen ze er mee.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij kijkt de sprintraces niet, dus jij mag helemaal niet klagen over mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |