Ik stel nergens dat ik op hem zou stemmen omdat hij eerste rijdt, in zijn omstandigheden vind ik hem de beste vandaag. Norris werd geswapped, Alonso deed gewoon zijn ding, heb weinig bijzonders gezien verder van andere rijders.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kies nooit de gene die erste wordt, behalve wanneer die eerste werd en een paar mega mooie inhaal acties heeft laten zien.
Je argument over de operatie is een onderbouwd statement, die kan ik zeer zeker waarderen.
Ik zou op Norris stemmen akssue Leclerc nog in ziu halen,
[..]
Mwoah. Niet mee eens.
Oooow nooowww Russel er af!
Nee hij verloor de auto.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Auto kapot, lijkt me vrij duidelijk.
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat ik op hem zou stemmen omdat hij eerste rijdt, in zijn omstandigheden vind ik hem de beste vandaag. Norris werd geswapped, Alonso deed gewoon zijn ding, heb weinig bijzonders gezien verder van andere rijders.
ja zou wel kunnen volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef heywoodu het volgende:
Als je de rode vlag veroorzaakt blijf je toch niet op je plek?
Even over de hypothetische situatie dat het rood werd ipv VSC.
Voor Hamilton!quote:
Jawel, dan gaat de uitslag een ronde terug en behoudt Russell zijn plek. Daarom is er voor VSC gekozen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef heywoodu het volgende:
Gaan ze dan niet 1 lap terug voor de stand?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef heywoodu het volgende:
Hoe verlies je een auto?quote:
Even een reminder aan deze geniale comment.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:10 schreef SiGNe het volgende:
In tegenstelling tot wat we dachten kan Max dus niet winnen met de handrem er op.
Moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef heywoodu het volgende:
Handschoenen weggeflikkerd voor het wegen, DQ incoming.
Ja, ik twijfel of ik nu wakker blijf of toch nog even terug kruip.quote:
Want dat gebeurt normaal nooit?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles feliciteert Carlos. Dit is echt sportief. Mooi gedaan.
Lollipop man is het daar niet mee eensquote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe verlies je een auto?
Je autosleutels kunnen nog uit je zak vallen, maar je auto verliezen en dan doorlopen klinkt ongeloofwaardig
true truequote:
Beetje teveel Mario Kart gespeeld?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:30 schreef vosss het volgende:
Benieuwd of Russell de schild bij Alonso neer gaat leggen.
Ah, ik dacht dat ze dan één ronde terug gingen, maar iemand die rood veroorzaakt wel als uitvaller zou tellen. Dan had Hamilton hem in Abu Dhabi beter gewoon vól een muur in kunnen rammen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, dan gaat de uitslag een ronde terug en behoudt Russell zijn plek. Daarom is er voor VSC gekozen.
bananenschilquote:
Daar kijk ik nu wel naar uit inderdaadquote:
+2 laps 17e vreemd.quote:
Neuh, dan had Max meer overwinningen en alsnog de titelquote:Op zondag 24 maart 2024 06:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze dan één ronde terug gingen, maar iemand die rood veroorzaakt wel als uitvaller zou tellen. Dan had Hamilton hem in Abu Dhabi beter gewoon vól een muur in kunnen rammen.
Daar ga ik ook ongeduldig op wachtenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar kijk ik nu wel naar uit inderdaad
Wtf lees ik🤨🤨quote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe verlies je een auto?
Je autosleutels kunnen nog uit je zak vallen, maar je auto verliezen en dan doorlopen klinkt ongeloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |