Omdat het niet kloptquote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Ik riep het gister al maar iedereen werd wild.
Ik denk dat ie liever 1ste geworden wasquote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoezo nou weer helaas hij wint het jaar heus wel hoor dit is tenminste wat afwisseling.
Volgende week niet meer.quote:
Zoek ff uit voor mequote:
Zeeland meldt grauw, nat en grijs.quote:
Whut, is er Ramadan voor hem?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef 3rr0r het volgende:
Wish you good evening fasting with the boys
Ik functioneer niet als ik niet genoeg slaap heb gehad.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had je geheel in eigen hand, ik heb nog een goed excuus.
dat George het weer vernaggeldquote:
Carlos bewijst dat die prima kan rijden met de omstandighedenquote:
Ah prima zomer weer dusquote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeeland meldt grauw, nat en grijs.
omdat het gewoon onzin is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Ik riep het gister al maar iedereen werd wild.
Nóg steeds geen excuus voor niet eens de race uitgesteld kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik functioneer niet als ik niet genoeg slaap heb gehad.
hier zit ook wat nattigheid op t raam... als het wel zonnig enzo wordt dan blijf ik beneden... als het rotweer wordt ga ik terug op bedquote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Utrecht meldt grijs en regen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hier hagelt het.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zit ook wat nattigheid op t raam... als het wel zonnig enzo wordt dan blijf ik beneden... als het rotweer wordt ga ik terug op bed
Carlos is ondanks de operatie nog steeds fit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Carlos bewijst dat die prima kan rijden met de omstandigheden
Geniet er maar van zodra de oorlog in Oekraïne klaar is gaan ze weer verder bakkeleien over het afschaffen van de zomertijd.quote:
Ga ik zo doenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nóg steeds geen excuus voor niet eens de race uitgesteld kijken.
Gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Geniet er maar van zodra de oorlog in Oekraïne klaar is gaan ze weer verder bakkeleien over het afschaffen van de zomertijd.
Nou Carlos heeft gewonnenquote:
Net al hagel gehad.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hier vandaag laatste mooie dag, 25 graden. Daarna een week regen en 15 graden.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hier hagelt het.
Dit had ik niet besteld he
Schijnbaar was het al gebeurt als de oorlog niet was gekomen maar dat kwam "even tussendoor".quote:
Moeten ze maar live kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien even de tt veranderen? Dit kan een spoiler zijn voor mensen die straks wakker worden.
Ja gisteravond ook al, maart roert den infame staart.quote:
En daar heeft hij genoeg voor gedaan om op tijd fit te zijn.quote:
Dan moet je niet in een live topic willen kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien even de tt veranderen? Dit kan een spoiler zijn voor mensen die straks wakker worden.
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef DX11 het volgende:
[..]
Schijnbaar was het al gebeurt als de oorlog niet was gekomen maar dat kwam "even tussendoor".
Boeiequote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kent de uitslag al, dan telt het niet meer.
Naarden is nog droog, maar wel erg grijs.quote:
Precies wat ik had voorspeld dus.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
En daar heeft hij genoeg voor gedaan om op tijd fit te zijn.
Die heeft echt niet twee week op bed gelegen hoor
Tja die titel komt dan ook langs in je myatquote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan moet je niet in een live topic willen kijken
quote:
Als ik de race later kijk, kom ik niet eerst hier kijken, maar mijd ik al het nieuws om niet gespoilerd te worden.quote:
Die heb ik gewoon live gekeken.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boeie![]()
Jij kende uitslagen van Jeddag en Bahrein ook al
Even van je telefoon/tablet/laptop af blijven denk ik dan.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:40 schreef DX11 het volgende:
[..]
Tja die titel komt dan ook langs in je myat
Oneensquote:Op zondag 24 maart 2024 06:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terechte opmerking
TT was al weg geweest als ie meer weg gaf
Vind hem vaag genoeg
Op zondag, terwijl de races op zaterdag warenquote:
Staat ook in myAt, dus zelfs als je niet IN het topic wil kijken wordt je gespoilerd.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hadden ze maar moeten kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Zwoerd het volgende:
Een tt kan je lezen zonder in het topic te kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja, gisteravond viel het er ook goed uit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja gisteravond ook al, maart roert den infame staart.
Op zaterdag. Beide races heb ik live live gezien.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zondag, terwijl de races op zaterdag waren
'De koning van Hispanje heb ik altijd geeerd'quote:
Geen bekers, in Australië hebben ze frisbeesquote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef TweedeKlum het volgende:
NOR klaar voor het slopen van de bekers.
Als je niet gespoilerd wil worden kijk je éérst de race voor je online gaat.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat ook in myAt, dus zelfs als je niet IN het topic wil kijken wordt je gespoilerd.
Italiaanse is beter.quote:
Regie zit te slapenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:43 schreef Nizno het volgende:
dat ze zo door het volkslied heen bleren vind ik zo storend he...
Het is een live topicquote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een tt kan je lezen zonder in het topic te kijken.
Australië is vaak saaiquote:Op zondag 24 maart 2024 06:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
Geen enkel hoogtepunt te zien.Het is niet alleen verstappen die races maar matig maakt.
Boomerangs, die kan je weggooien maar komen weer terug, Norris kijkt wel uit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen bekers, in Australië hebben ze frisbees
Hou eens op met elitair doen. Geen spoiler TTs bij vroege races, klaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je niet gespoilerd wil worden kijk je éérst de race voor je online gaat.
Ik vind ze überhaupt storend.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:43 schreef Nizno het volgende:
dat ze zo door het volkslied heen bleren vind ik zo storend he...
Elitairquote:Op zondag 24 maart 2024 06:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op met elitair doen. Geen spoiler TTs bij vroege races, klaar.
Daarom is het ook eeuwig zonde dat het de openingsrace niet meer is. Dat was de perfecte manier om er toch nog wat van te maken.quote:
Elitair doenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat een regel? En waarom dan alleen bij vroege races? En wanneer is een race vroeg?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je ernaar moest vragen, is het vroeg.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is dat een regel? En waarom dan alleen bij vroege races? En wanneer is een race vroeg?
Zoveel vragen.
Omdat het een kleine moeite is om rekening te houden met het uitslaapvolk.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is dat een regel? En waarom dan alleen bij vroege races? En wanneer is een race vroeg?
Zoveel vragen.
Vorige editie niet bepaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |