Even van je telefoon/tablet/laptop af blijven denk ik dan.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:40 schreef DX11 het volgende:
[..]
Tja die titel komt dan ook langs in je myat
Oneensquote:Op zondag 24 maart 2024 06:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terechte opmerking
TT was al weg geweest als ie meer weg gaf
Vind hem vaag genoeg
Op zondag, terwijl de races op zaterdag warenquote:
Staat ook in myAt, dus zelfs als je niet IN het topic wil kijken wordt je gespoilerd.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan moet je niet in een live topic willen kijken
Hadden ze maar moeten kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien even de tt veranderen? Dit kan een spoiler zijn voor mensen die straks wakker worden.
Een tt kan je lezen zonder in het topic te kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan moet je niet in een live topic willen kijken
Ja, gisteravond viel het er ook goed uit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja gisteravond ook al, maart roert den infame staart.
Op zaterdag. Beide races heb ik live live gezien.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zondag, terwijl de races op zaterdag waren
'De koning van Hispanje heb ik altijd geeerd'quote:
Geen bekers, in Australië hebben ze frisbeesquote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef TweedeKlum het volgende:
NOR klaar voor het slopen van de bekers.
Als je niet gespoilerd wil worden kijk je éérst de race voor je online gaat.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat ook in myAt, dus zelfs als je niet IN het topic wil kijken wordt je gespoilerd.
Italiaanse is beter.quote:
Regie zit te slapenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:43 schreef Nizno het volgende:
dat ze zo door het volkslied heen bleren vind ik zo storend he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |