Iedere keer als ik dat hoor, krijg ik kortsluitingquote:
7.00.quote:
Russell was te laat met zijn crash om een herhaling van vorig jaar te krijgenquote:
Kunstmatig 'spannend' door een belachelijke late staande start tegen de laagstaande zon in. Zo kan iedereen het.quote:
Is wel zo, maar dat gold natuurlijk ook voor de eerste 2 circuits. Tijd voor een keer een echte racequote:
Wat elitair dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere keer als ik dat hoor, krijg ik kortsluiting
Het klopt gewoon niet.
Als ze het slim inplannen kan men nog even snel de appendix eruit laten halen voor volgende race.quote:
Nou heb jij dat op zich al snel natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Dat is een mening.quote:
Nu al Suzuka?? What the fuck??quote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Héquote:Op zondag 24 maart 2024 06:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou heb jij dat op zich al snel natuurlijk
Ik kan me herinneren dat de GP van Japan wel vroeg in het seizoen was.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Tsk, pirelli moet fatsoenlijke regenbanden makenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Misschien beter dan in het regen seizoen
Dat gaat toch automatischquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet ik nou helemaal m'n bed uit om de nabeschouwing te starten. Fix dat eens F1TV.
F1Tv over je telefoon chromecasten? #lekkerluiquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet ik nou helemaal m'n bed uit om de nabeschouwing te starten. Fix dat eens F1TV.
Er bestaan al minstens 50 jaar tv's met afstandsbediening.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
feitquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Tijn het volgende:
Maar serieus indrukwekkend van Ferrari dat ze dit niet vergooid hebben!
die gaat bij mij automatisch overquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Nelson dacht dat het de rechter motor was eerstquote:Op zondag 24 maart 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga de race terugkijken met viaplay commentaar om te horen hoe die nitwits reageren op max zijn uitvalbeurt
Echt wtf wat een explosie was dat joh.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
Dat stukje waar Max zijn rem ploft in de pits is wel memewaardig
Guido zegt net dat het de band wasquote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
Die kun je beter afdrogenquote:
Dat die Mercedessen het een rocketship noemen betekent niet dat het een vliegtuig is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nelson dacht dat het de rechter motor was eerst
Wat ben je nou voor een f1 mod man?quote:
De enige die zijn best deed om op te stijgen was Georgequote:Op zondag 24 maart 2024 06:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat die Mercedesen het een rocketship noemen betekent niet dat het een vleigtuig is.
Alsof de auto chili con carne heeft gegeten en op de pot zit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
- niet live kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga de race terugkijken met viaplay commentaar om te horen hoe die nitwits reageren op max zijn uitvalbeurt
wat eenquote:
Logan had het niet beter gedaanquote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
Maar goed dat ze Logan opgeofferd hebben voor punten voor Albon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |