Iedere keer als ik dat hoor, krijg ik kortsluitingquote:
7.00.quote:
Russell was te laat met zijn crash om een herhaling van vorig jaar te krijgenquote:
Kunstmatig 'spannend' door een belachelijke late staande start tegen de laagstaande zon in. Zo kan iedereen het.quote:
Is wel zo, maar dat gold natuurlijk ook voor de eerste 2 circuits. Tijd voor een keer een echte racequote:
Wat elitair dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere keer als ik dat hoor, krijg ik kortsluiting
Het klopt gewoon niet.
Als ze het slim inplannen kan men nog even snel de appendix eruit laten halen voor volgende race.quote:
Nou heb jij dat op zich al snel natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Dat is een mening.quote:
Nu al Suzuka?? What the fuck??quote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Héquote:Op zondag 24 maart 2024 06:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou heb jij dat op zich al snel natuurlijk
Ik kan me herinneren dat de GP van Japan wel vroeg in het seizoen was.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Tsk, pirelli moet fatsoenlijke regenbanden makenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Misschien beter dan in het regen seizoen
Dat gaat toch automatischquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet ik nou helemaal m'n bed uit om de nabeschouwing te starten. Fix dat eens F1TV.
F1Tv over je telefoon chromecasten? #lekkerluiquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet ik nou helemaal m'n bed uit om de nabeschouwing te starten. Fix dat eens F1TV.
Er bestaan al minstens 50 jaar tv's met afstandsbediening.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
feitquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Tijn het volgende:
Maar serieus indrukwekkend van Ferrari dat ze dit niet vergooid hebben!
die gaat bij mij automatisch overquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Nelson dacht dat het de rechter motor was eerstquote:Op zondag 24 maart 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga de race terugkijken met viaplay commentaar om te horen hoe die nitwits reageren op max zijn uitvalbeurt
Echt wtf wat een explosie was dat joh.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
Dat stukje waar Max zijn rem ploft in de pits is wel memewaardig
Guido zegt net dat het de band wasquote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
Die kun je beter afdrogenquote:
Dat die Mercedessen het een rocketship noemen betekent niet dat het een vliegtuig is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nelson dacht dat het de rechter motor was eerst
Wat ben je nou voor een f1 mod man?quote:
De enige die zijn best deed om op te stijgen was Georgequote:Op zondag 24 maart 2024 06:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat die Mercedesen het een rocketship noemen betekent niet dat het een vleigtuig is.
Alsof de auto chili con carne heeft gegeten en op de pot zit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
- niet live kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga de race terugkijken met viaplay commentaar om te horen hoe die nitwits reageren op max zijn uitvalbeurt
wat eenquote:
Logan had het niet beter gedaanquote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
Maar goed dat ze Logan opgeofferd hebben voor punten voor Albon
daarom zeg ik ook goedquote:
Deze auto is wel heel gebleven, dat is al winstquote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
Het was dus een inside job om Albon te beschermen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
tis hier al irritant lichtquote:Op zondag 24 maart 2024 06:58 schreef Managarm het volgende:
Zo ontbeten, tijd om BG3 aan te slingeren, wachten tot het licht gaat worden voordat ik iets kan doen.
Ik kijk via F1TV, dus Viaplay kijkcijfers opkrikken gaat nietquote:Op zondag 24 maart 2024 06:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- niet live kijken
- jezelf spoileren
- Viaplay kijkcijfers opkrikken
3 strikes, out
Hier ook. Ben bang dat het vandaag niet lichter gaat worden, met dit schijtweer.quote:
dit vindt mijn demente hond ookquote:
Ik werd gewekt door de kattenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit vindt mijn demente hond ook
die wil niet meer slapen nu
moeten we nu medelijden met je hebben?quote:
Het gesnor van die katten is ongeveer wel gelijk aan het geluid van de huidige generatie F1-motoren, dus ik begrijp de vergissintg.quote:
Neh, ze zijn ideale wekdienst voor volgende week. Ze willen graag om 7 uur hun voer hebben.quote:
Dank U.quote:
de twee tm zes zijn leuker om te kijken als Max gewoon voorop reestquote:Op zondag 24 maart 2024 07:01 schreef Jane het volgende:
Maar goed, de enige echte leuke races zien we dus pas als Max wel meedoet, maar niet van pole vertrekt en/of met regen.
Regenraces zijn altijd leuk.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:01 schreef Jane het volgende:
Maar goed, de enige echte leuke races zien we dus pas als Max wel meedoet, maar niet van pole vertrekt en/of met regen.
Die hebben toch na een kwartier hun tv uitgezet nadat ze veel te vroeg wakker zijn geworden om Max te zien winnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met de successupporters.
Wisselend weer, nog beter. Zoals Zandvoort vorig jaar.quote:
Dan komen de races toch in de 4th dimensionquote:
Sainz wint door zn blinde darm er uit te halen en zo gewicht te verliezen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:02 schreef Perox het volgende:
Yuki is zo freaking klein elke keer verbaas ik me.
Moet je je eens voorstellen hoe weinig medelijden ik dan met jou heb.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hebben toch na een kwartier hun tv uitgezet nadat ze veel te vroeg wakker zijn geworden om Max te zien winnen.
Maar die kan weer niet over het stuur kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sainz wint door zn blinde darm er uit te halen en zo gewicht te verliezen.
Maar Yuki zou toch veel minder gewicht hebben lijkt me
Moet Jos even langskomen om hem draai om de oren te gevenquote:
Ericssonquote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
Alonso mag naar de stewards voor de crash van Russell
https://www.fia.com/sites(...)0with%20Car%2063.pdf
Ik kijk gewoon de complete racequote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe weinig medelijden ik dan met jou heb.
Yuki had al een compensatiegewicht in de auto, Sainz nog niet. De blinde darm moest nog worden gewogenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sainz wint door zn blinde darm er uit te halen en zo gewicht te verliezen.
Maar Yuki zou toch veel minder gewicht hebben lijkt me
Ach, Mercedesfanboy Herbert is steward, dan wordt het een straf.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
Ik las iets over een brake-testquote:
Terwijl je de uitslag al weetquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yuki had al een compensatiegewicht in de auto, Sainz nog niet. De blinde darm moest nog worden gewogen
Gewoon omdat het kanquote:
eckte F1 fanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
eckte F1 fan
Echte F1 fans kijken liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets minder echte F1 fans kijken uitgesteld na de uitslag te vermeden te hebben
Nepfans zoeken de uitslag op en 'kijken' daarna pas100.000 katjes
Fuck the EBU!
whut?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |