daarom zeg ik ook goedquote:
Deze auto is wel heel gebleven, dat is al winstquote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
Maar goed dat ze Logan opgeofferd hebben voor punten voor Albon
Het was dus een inside job om Albon te beschermen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
Maar goed dat ze Logan opgeofferd hebben voor punten voor Albon
tis hier al irritant lichtquote:Op zondag 24 maart 2024 06:58 schreef Managarm het volgende:
Zo ontbeten, tijd om BG3 aan te slingeren, wachten tot het licht gaat worden voordat ik iets kan doen.
Ik kijk via F1TV, dus Viaplay kijkcijfers opkrikken gaat nietquote:Op zondag 24 maart 2024 06:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- niet live kijken
- jezelf spoileren
- Viaplay kijkcijfers opkrikken
3 strikes, out
Hier ook. Ben bang dat het vandaag niet lichter gaat worden, met dit schijtweer.quote:
dit vindt mijn demente hond ookquote:
Ik werd gewekt door de kattenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit vindt mijn demente hond ook
die wil niet meer slapen nu
moeten we nu medelijden met je hebben?quote:
Het gesnor van die katten is ongeveer wel gelijk aan het geluid van de huidige generatie F1-motoren, dus ik begrijp de vergissintg.quote:
Neh, ze zijn ideale wekdienst voor volgende week. Ze willen graag om 7 uur hun voer hebben.quote:
Dank U.quote:
de twee tm zes zijn leuker om te kijken als Max gewoon voorop reestquote:Op zondag 24 maart 2024 07:01 schreef Jane het volgende:
Maar goed, de enige echte leuke races zien we dus pas als Max wel meedoet, maar niet van pole vertrekt en/of met regen.
Regenraces zijn altijd leuk.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:01 schreef Jane het volgende:
Maar goed, de enige echte leuke races zien we dus pas als Max wel meedoet, maar niet van pole vertrekt en/of met regen.
Die hebben toch na een kwartier hun tv uitgezet nadat ze veel te vroeg wakker zijn geworden om Max te zien winnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met de successupporters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |