Dat gaat toch automatischquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet ik nou helemaal m'n bed uit om de nabeschouwing te starten. Fix dat eens F1TV.
F1Tv over je telefoon chromecasten? #lekkerluiquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet ik nou helemaal m'n bed uit om de nabeschouwing te starten. Fix dat eens F1TV.
Er bestaan al minstens 50 jaar tv's met afstandsbediening.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
feitquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Tijn het volgende:
Maar serieus indrukwekkend van Ferrari dat ze dit niet vergooid hebben!
die gaat bij mij automatisch overquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Nelson dacht dat het de rechter motor was eerstquote:Op zondag 24 maart 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga de race terugkijken met viaplay commentaar om te horen hoe die nitwits reageren op max zijn uitvalbeurt
Echt wtf wat een explosie was dat joh.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
Dat stukje waar Max zijn rem ploft in de pits is wel memewaardig
Guido zegt net dat het de band wasquote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
Die kun je beter afdrogenquote:
Dat die Mercedessen het een rocketship noemen betekent niet dat het een vliegtuig is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nelson dacht dat het de rechter motor was eerst
Wat ben je nou voor een f1 mod man?quote:
De enige die zijn best deed om op te stijgen was Georgequote:Op zondag 24 maart 2024 06:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat die Mercedesen het een rocketship noemen betekent niet dat het een vleigtuig is.
Alsof de auto chili con carne heeft gegeten en op de pot zit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
- niet live kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga de race terugkijken met viaplay commentaar om te horen hoe die nitwits reageren op max zijn uitvalbeurt
wat eenquote:
Logan had het niet beter gedaanquote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
Maar goed dat ze Logan opgeofferd hebben voor punten voor Albon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |