Die van ashquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:31 schreef Puzzie het volgende:
'Wiens ballen'![]()
Leuken TT![]()
Daar wilde nou juist niet over nadenken![]()
*Beelddenker*
ff opnieuw opstarten , gisteren deed hij bij ook moeilijk en vanmiddag ook evenquote:
Ja heeft vast tijdens psych gesprek gehoord dat het goed gaat. Gewoon simpele opmerking ter geruststelling denk, maar kan vast als je daar binnen zit veel voor iemand doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Het gaat wel goed met hem
Alice
Met hem ?
Hoe weet je dat
Stilte en een knikje
Alice
Aaahhh
Ja, was mooi he, en daarna Jimmy ... dat gok ik .....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Het gaat wel goed met hem
Alice
Met hem ?
Hoe weet je dat
Stilte en een knikje
Alice
Aaahhh
Pfieuw hier kan ik wat meequote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die rok van Alice vind ik niet mooi.Ik zie liever haar landingsgestel in een van die strakke broeken
Dan kan daar zelfs het onderstel van een F35 niet tegenop
Dat vindt niet iedereenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:42 schreef mazaru het volgende:
wat is die Alice toch verschrikkelijk oninteressant.
Beter zoquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:42 schreef mazaru het volgende:
wat is die Ashley toch verschrikkelijk oninteressant.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het over haar gesprekken, niet die
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
LOL Ja kloptquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het ergste is er uit, dat heb jij op je hoofd gehad
Dat mocht toch niet.. heeft ze met haar minion al 500 boete voor gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:49 schreef ledn81 het volgende:
De prinses leg weer op de erwt
[ afbeelding ]
Lees ook een hoop, maar denk dat we gewoon moeten afwachten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kondigt BB het op social media aan als er twee moeten vertrekken, of horen we dat vanavond pas ?
misschien in een promo vlak voor de uitzending, maar duurt nog even dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kondigt BB het op social media aan als er twee moeten vertrekken, of horen we dat vanavond pas ?
Over Dylano als ik het goed hebquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja heeft vast tijdens psych gesprek gehoord dat het goed gaat. Gewoon simpele opmerking ter geruststelling denk, maar kan vast als je daar binnen zit veel voor iemand doen.
Meestal zet bb op Twitter wel een postquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er moet een lijn van badkamer naar tuin naar badkamer vallen. Die ligt rechts in beeld. De rest is gewoon voor de leuk gemaakt gok ik. Hoeft er iig niet bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:16 schreef engine het volgende:
Ik zie nog niet hoe dat allemaal moet gaan vallen![]()
[ afbeelding ]
Ja okay dat zie ik maar als je dan toch iets bouwt lijkt het mij ook de bedoeling dat het omvalt maar het staat gewoon los van elkaar (lijkt het).quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er moet een lijn van badkamer naar tuin naar badkamer vallen. Die ligt rechts in beeld. De rest is gewoon voor de leuk gemaakt gok ik. Hoeft er iig niet bij.
Doorzichtige steentjesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay dat zie ik maar als je dan toch iets bouwt lijkt het mij ook de bedoeling dat het omvalt maar het staat gewoon los van elkaar (lijkt het).
Ahhhquote:
Niet teruggelezen maar dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Als ik het vorige topic eens terug lees dan hoop ik echt dat Ashley gaat vanavond en de rust hier wederkeert.
Misschien voor de sier?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay dat zie ik maar als je dan toch iets bouwt lijkt het mij ook de bedoeling dat het omvalt maar het staat gewoon los van elkaar (lijkt het).
denk dat idd de gewone lijn voor de 500 euro is en de rest gooien ze erna om, of loopt ook mee, maar telt niet mee.quote:
Ja kreeg meldingen, ik was er niet vanmiddag dus ook niets kunnen doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Niet teruggelezen maar dat hoop ik ook
En Glenn heeft een dekentjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kreeg meldingen, ik was er niet vanmiddag dus ook niets kunnen doen.
ZIe Tyron in zijn blote bast zitten alsof het hoog zomer is.
Tom ziet er ook al zo zomers bij
Modje gooit olie op het vuurquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Als ik het vorige topic eens terug lees dan hoop ik echt dat Ashley gaat vanavond en de rust hier wederkeert.
Zo was die zeker niet bedoeld, maar ben dat gedram zo zatquote:
dan zal het wel rustig worden voor jequote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Bijzonder ik lees al een tijdje mee maar zag geen enkele reden waarom iemand op de tr knop zou drukken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo was die zeker niet bedoeld, maar ben dat gedram zo zat
Jij bent ook nogal een harde.En dat siert je.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijzonder ik lees al een tijdje mee maar zag geen enkele reden waarom iemand op de tr knop zou drukken.
Ik wil graag die koppen zien..als ze niet terug door die deur komt 😉quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop echt dat Ashley blijft en dan wil ik heel veel caps zien van die koppen als ze weer terug door die deuren komt
vind het niet leuk 2quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meestal zet bb op Twitter wel een post
Deze avond moet 1 bewoner het huis verlaten
Vandaag is het stil
Ik eerlijk gezegd ook niet (oke, heb niet de hele dag mee zitten lezen).quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijzonder ik lees al een tijdje mee maar zag geen enkele reden waarom iemand op de tr knop zou drukken.
Groot feest met acht bewoners? En misschien zelfs maar zeven als er twee moeten vertrekken. De feesten waren al niet geweldig en dat wordt na een vertrek nog minder.quote:
nou je kan prima een groot feest hebben hoor met 7 mensenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot feest met acht bewoners? En misschien zelfs maar zeven als er twee moeten vertrekken. De feesten waren al niet geweldig en dat wordt na een vertrek nog minder.
Ik stuurde dit net naar iemand die twijfelde. Niet dat het nog zin heeft denkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:35 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik wil graag die koppen zien..als ze niet terug door die deur komt 😉
Ook met deze mensen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou je kan prima een groot feest hebben hoor met 7 mensen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik moet nog stemmen hoor, dus er kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik stuurde dit net naar iemand die twijfelde. Niet dat het nog zin heeft denkDe stemmen zijn vast al grotendeels geteld. Zij twijfelde tussen Jimmy en Ashley om op te stemmen.
Ik zou Jimmy doen.
Ben het meest benieuwd hoe de groep zich ontwikkelt zonder 'generaal' Ashley nog in de laatste weken.
Zij heeft haar stempel al genoeg gezet.
Ik ben benieuwd hoe een Karen en Glenn zonder Ashley in de groep tot hun recht komen.
We gaan het zien vanavond. Misschien gaat er maar 1 naar huis en dan is het alleen Danny.
Valt me op dat ze allemaal zo duidelijk zeggen en lijken te weten dat het nog 2 weken is.
Dan gaan er sowieso vanavond wel 2 vermoed ik.
quote:
Kan wel, maar ik heb het gevoel dat zodra er genoeg materiaal is voor een tv-moment, ze het feest stopzetten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou je kan prima een groot feest hebben hoor met 7 mensen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb het nog niet gezienquote:
Succes maar mij nie bellenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
alleen met karen zou het wel met 2 lukken
Je weet het niet idd.. BB zou nog eens een keer echt uit kunnen pakkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
bb gaf het geen kans dit jaar, maar wat niet is kan nog komen
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:44 schreef lojanda het volgende:
Ze smullen weer van de kookkunsten van Jimmy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is er maar 1 die dat leuk zou vinden en dat is jimmy , dus laat maar lekker die poppenkastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:45 schreef lojanda het volgende:
Heeft Jimmy inmiddels zijn make-up kwastjes al gekregen?
Ik denk dat de meiden het ook wel leuk vinden..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is er maar 1 die dat leuk zou vinden en dat is jimmy , dus laat maar lekker die poppenkast
lekker laten lopen daar tot volgende week, ik zit nog te twijfelen met stemmen, of jimmy of asliequote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:47 schreef spapaars het volgende:
Pakt Jimmy alweer zijn momentje met in z'n eentje buiten te lopen?
geloof er geen reet vanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat de meiden het ook wel leuk vinden..
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
lekker laten lopen daar tot volgende week, ik zit nog te twijfelen met stemmen, of jimmy of aslie
ja wegstemmen bedoelde ik , dus op die andere stemmenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Ik zou Jimmy doen.
Ben het meest benieuwd hoe de groep zich ontwikkelt zonder 'generaal' Ashley nog in de laatste weken.
Ik ben benieuwd hoe een Karen en Glenn zonder Ashley in de groep tot hun recht komen.
Voor Karen denk het beste om haar zonder Ashley te zien nog de komende weken ook
Ik ben benieuwd hoe de groep gaat eten als Jimmy eruit gaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Ik zou Jimmy doen.
Voor Karen denk het beste om haar zonder Ashley te zien nog de komende weken ook
ja zn make up koffer kwam mee met zn kofferquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:45 schreef lojanda het volgende:
Heeft Jimmy inmiddels zijn make-up kwastjes al gekregen?
Jij zou Jimmy doen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Ik zou Jimmy doen.
Ze kunnen allemaal prima koken hoor. Iets minder uitgebreid en spannend, maar ze zullen niets te kort komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de groep gaat eten als Jimmy eruit gaat.
dat stempel van ashley valt ontzettend mee vind ik, het is voor een heel klein groepje en voornamelijk uit het zicht van anderen. Alleen schijnt BB er genoegen in te scheppen om het oeverloos in beeld te brengen en de andere bewoners buiten beeld te houden.
Maar de kwasten zaten er niet bij. Hij heeft het al meerdere keren aangegeven maar volgens mij heeft hij ze nog steeds niet gekregen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja zn make up koffer kwam mee met zn koffer
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Sfeerbeeld van de stemming op X![]()
[ afbeelding ]
Is het ook niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal prima koken hoor. Iets minder uitgebreid en spannend, maar ze zullen niets te kort komen.
Vind dat niet zo heel spannend
Mijn zoon 32, zei op dag 1 al, hey die is ook autistisch ,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:57 schreef rinardo het volgende:
Mijn zoon die autistisch is roept nu heel hard van boven naar mij, ''zie je papa dat Tom toch ergens goed voor is, zn autistische oog ziet dat de steentjes niet kloppen ''
Denk van niet (als er maar 1 weggaat) Maar ik had toch graag Karen gezien zonder generalissimo. Het is eigenlijk best een leuke meid (als ze minder hinnikt en haar mond dicht houdt tijdens het kauwen)quote:
ik denk niet dat tom autistisch isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:57 schreef rinardo het volgende:
Mijn zoon die autistisch is roept nu heel hard van boven naar mij, ''zie je papa dat Tom toch ergens goed voor is, zn autistische oog ziet dat de steentjes niet kloppen ''
Als er vandaag 2 gaan, gaan ze met 5 de finale week ik. Net als vorig jaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er gewoon 1 iemand vertrekt. BB heeft er absoluut geen baat bij dat 2 vertrekken met ruim 3 weken nog aan airtime. Mochten er 2 gaan gaat er 1 naar de secret room en komt later mogelijk terug.
Heeft hij zelf verteld. ADHD met een vleugje autisme.quote:
ja precies, dat heb ik ook, dus helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Herft hij zelf verteld. ADHD met een vleugje autisme.
Mijn zoon van de geboorte , veel lezingen en bijeenkomsten Autisme gehad, ik zag het meteen aan aantal kenmerken, maar ieder zn eigen mening he, no hard feelingsquote:
Als Ashley zou gaan dan zullen ze echt heel hard gillen van opluchting verwacht ik. Karen zal dan wel boos worden net als toen Ariana weg was en dat er bewoners waren die toen juichten..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
Tyron : "Hey bijna tijd man"
Randy : "Ja man, ze kunnen die champie al zetten in the wall"
Tyron : "laten we hopen op het beste"
Randy : "1 iemand die maar loesoe moet"
Tyron : "ja dat bedoel ik... anders is alles voor niets geweest"![]()
Ze hebben het er samen over gehad bij de psych gehad![]()
Randy mocht altijd van mij direct naar huis, maar die 2 zijn zo grappig met elkaar
Mwah kweet het niet met Karen vindt haar al die tijd niet zo heel leuk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk van niet (als er maar 1 weggaat) Maar ik had toch graag Karen gezien zonder generalissimo. Het is eigenlijk best een leuke meid (als ze minder hinnikt en haar mond dicht houdt tijdens het kauwen)
"een vleugje"quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
ik bedoel alleen, het is geen kees mommaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mijn zoon van de geboorte , veel lezingen en bijeenkomsten Autisme gehad, ik zag het meteen aan aantal kenmerken, maar ieder zn eigen mening he, no hard feelings
23 maart van 9 naar 7quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als er vandaag 2 gaan, gaan ze met 5 de finale week ik. Net als vorig jaar.
Alsof iedereen met autisme een "Kees" isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik bedoel alleen, het is geen kees momma
ja precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof iedereen met autisme een "Kees" is
Geen idee of hij dat heeft maar hij is iig iemand met een behoorlijke gebruiksaanwijzing hebben we kunnen zienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
ja dat is dus precies wat ik bedoel, maar er wordt maar geroepen hij is autist, narcist, adhd, add , maar ik vind het nog al meevallen allemaal hoe tom isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt dat in zoveel gradaties
Nog welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
De stenen liggen er bijna klaar voor zie ik
Ze hebben nog twee uur om de boel om te schoppenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog welik zou er niet van opkijken dat er nog wat om gaan voor dat de live begint. Als ze zo meteen gaan stressen zouden ze het weleens kunnen vergeten om eroverheen te stappen
Jimmy zijn wenkbrauwen zijn inmiddels weer aangegroeid.. als hij vanavond vertrekt dan zijn ze er morgen wel weer afgeschoren verwacht ik. Die gaat morgen gelijk in een Drag outfit stappenquote:
Hij is een beetje OCD. Dat vertelde hij. Is ook te zien. Altijd alles opruimen. Zelfde routines.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat is dus precies wat ik bedoel, maar er wordt maar geroepen hij is autist, narcist, adhd, add , maar ik vind het nog al meevallen allemaal hoe tom is
Karen is beter in afwassen dan dat gedoe met de schaarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jimmy, Jimmy, Jimmy, beter helemaal kaal dan weer zo'n bloempothoofd
hij gaat maar lekker zijn gang, als hij ons er verder maar niet mee lastig valtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jimmy zijn wenkbrauwen zijn inmiddels weer aangegroeid.. als hij vanavond vertrekt dan zijn ze er morgen wel weer afgeschoren verwacht ik. Die gaat morgen gelijk in een Drag outfit stappen
prima toch, RRRquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is een beetje OCD. Dat vertelde hij. Is ook te zien. Altijd alles opruimen. Zelfde routines.
Mensen niet aankijken tijdens praten, sneller prikkels als dingen anders gaan dan hij verwacht, de tik met het labeltje aan de zijkant T shirt (heeft mijn zoon ook)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is een beetje OCD. Dat vertelde hij. Is ook te zien. Altijd alles opruimen. Zelfde routines.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Karen is beter in afwassen dan dat gedoe met de schaar
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:25 schreef Puzzie het volgende:
Mag ik dit lenen? Mag ik dat ff gebruiken? Kan ik daar wat van pakken?
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ooknet of hij het dan zo weer terug krijgt..
Precies het valt natuurlijk meer op omdat ze haar zo vaak in beeld hebben. De andere zijn net zo n konkelaars als Ash. Die zijn meestal al bezig als de genomineerde bekend zijn wie ze volgende x op de bank willen zetten. Als Ty en Randy zich niet bij het roddelclubje Ro en Do hadden aangesloten waren het echt geen 2 groepen geworden. Ro en Do zijn eigenlijk wel begonnen met eerst Tom en later Ash helemaal zwart te maken. Leugens vertellen die Ty en Ran zijn gaan geloven.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de groep gaat eten als Jimmy eruit gaat.
dat stempel van ashley valt ontzettend mee vind ik, het is voor een heel klein groepje en voornamelijk uit het zicht van anderen. Alleen schijnt BB er genoegen in te scheppen om het oeverloos in beeld te brengen en de andere bewoners buiten beeld te houden.
Moet je je voorstellen mocht Ashley daar ook weg zijn. Dan is het helemaal een crematorium.quote:
Sommige dingen wil je echt niet weten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:34 schreef Dotteke het volgende:
Ze hangen weer lekker languit, de een met een dekentje de andere in een korte broek
Ash is naar de wc geweest en het brand gewoon bij haar anus
Ach nog 2 en een half uur volhouden en dan is ze tochquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
Kom je thuis doe de stream aan en wie zie ik vol op beeld...![]()
![]()
![]()
Rot toch op me je klote stream steeds op dat mens
Het gaat tegen alle TV wetten in om haar er uit te halen, miskleun eerste klas zou dat zijn! En ze hebben nu net zo'n leuk seizoen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen mocht Ashley daar ook weg zijn. Dan is het helemaal een crematorium.
Ze is niet zo goed in delen.. wel weer goed in dingen aannemen van anderen die delenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja preciesOok wel makkelijk , en dan zelf moeilijk doen als een ander wat vraagt
Het is inderdaad begonnen met Ro en Do maar die zijn allebei weg met name Tyron is sinds hun vertrek in positieve zin veranderd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies het valt natuurlijk meer op omdat ze haar zo vaak in beeld hebben. De andere zijn net zo n konkelaars als Ash. Die zijn meestal al bezig als de genomineerde bekend zijn wie ze volgende x op de bank willen zetten. Als Ty en Randy zich niet bij het roddelclubje Ro en Do hadden aangesloten waren het echt geen 2 groepen geworden. Ro en Do zijn eigenlijk wel begonnen met eerst Tom en later Ash helemaal zwart te maken. Leugens vertellen die Ty en Ran zijn gaan geloven.
Ashley weg is de dood in de pot, ook hier. Je krijgt dan een makkie de laatste weken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo was die zeker niet bedoeld, maar ben dat gedram zo zat
Misschien iets meer bewegen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Eslie houdt heel snel vocht vast voor het geval u het nog niet wist
Leuke video en ga hem niet op de socials zetten, dus heb hem hier maar even gedropt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
Randy mocht altijd van mij direct naar huis, maar die 2 zijn zo grappig met elkaar
Waarom, zal heerlijke tv worden zonder dat aso wijfquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat tegen alle TV wetten in om haar er uit te halen, miskleun eerste klas zou dat zijn! En ze hebben nu net zo'n leuk seizoen.
Waarom? Denk een na.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom, zal heerlijke tv worden zonder dat aso wijf
Ik heb sinds 1999 nog nooit op een TR-knop gedrukt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook, als Ashley terugkomt door die deur.quote:
En om dat arrogante smoelwerk van die Ty te zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, als Ashley terugkomt door die deur.
Ik snap ook niet dat ze dit soort dingen zeggenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:36 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je echt niet weten.
Ze moeten gewoon het comazuipen weer toestaan. Dan krijg je leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot feest met acht bewoners? En misschien zelfs maar zeven als er twee moeten vertrekken. De feesten waren al niet geweldig en dat wordt na een vertrek nog minder.
Ze moeten tegenwoordig blij zijn dat ze net genoeg hebben om voor iedereen één glaasje wijn in te kunnen schenken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon het comazuipen weer toestaan. Dan krijg je leven in de brouwerij.
Ze is behoorlijk vrekkigquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is niet zo goed in delen.. wel weer goed in dingen aannemen van anderen die delen
Eens! Dronken Roel uit BB5 blijft wel een memorabel momentquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon het comazuipen weer toestaan. Dan krijg je leven in de brouwerij.
Zo vies om te zien dat ze een halve bak kwark aan hun lippen hebben hangenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley is nog niet weg, voor juichen is het (nog) te vroeg. Mocht ze gaan zal ik dat kamelengslobber uit die kwarkbakjes in elk geval niet missen.
Al is zij zeker niet de enige die dat doet
Dat je daar maar nooit achter mag komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Dat waren nog eens streamsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens! Dronken Roel uit BB5 blijft wel een memorabel moment
Maar helaas, tegenwoordig mag niks meer..
Hij heeft vanmiddag aan de meiden gezegd dat ze het kunnen gebruiken als ze willen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja preciesOok wel makkelijk , en dan zelf moeilijk doen als een ander wat vraagt
Ben ergens bang van niet hoor. Dat ze adhv wie nummer 3 staat beslissen of ze de dubbele exit deze of bijv volgende week doen. Als Ashley 3 staat, zoals het lijkt, zal een gemiddelde tvmaker haar nog een week erin willen voor de sensa tv die een aardig grote groep mensen blijkbaar wil zien en teveel tokkies die misschien afhaken als hun oppertok verdwijnt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach nog 2 en een half uur volhouden en dan is ze toch
Tja wel begrijpelijk. Ze moeten een tv-uitzending maken en met het merendeel van dat saaie soepzooitje daar is het nauwelijks te doen, dus ze kunnen weinig anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:51 schreef Verida het volgende:
Alleen schijnt BB er genoegen in te scheppen om het oeverloos in beeld te brengen en de andere bewoners buiten beeld te houden.
LOLquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij zou Jimmy doen?Hij jou misschien ook wel
Hebben ze nog 55 minuten om te rummikubben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:48 schreef lojanda het volgende:
Glenn en Danny gaan nog maar eens een spelletje Rummicup spelen.. een uur voor de live en ze lopen beiden nog in hun korte broek.
Eens , Ash was al die weken erg bepalend in het huis , ik kan me voorstellen dat het een opluchting zal zijn als zij weg moet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Ik zou Jimmy doen.
Als ze terugkomt in het huis zullen haar medebewoners dat zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:54 schreef spapaars het volgende:
Mocht Ashley door de deur komen schat ik de kans groot dat haar eerste woorden zullen zijn "Oh my God"
Ze vindt weer snel genoeg iemand anders waar ze achteraan kan hobbelen..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , Ash was al die weken erg bepalend in het huis , ik kan me voorstellen dat het een opluchting zal zijn als zij weg moet.
Karen is een meeloper , die redt zich wel , zij maakte de keuze om zich achter Ash te verschuilen
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vindt weer snel genoeg iemand anders waar ze achteraan kan hobbelen..
Glenn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vindt weer snel genoeg iemand anders waar ze achteraan kan hobbelen..
Hopelijk worden Geraldine en hoe heet ze ook alweer gekort in hun onzin geklets..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:53 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben blijkbaar ook tijd over vanavond in de uitzending voor die dominosteentjes. Meestal lopen ze uit namelijk.
Waarschijnlijk wel en anders Jimmy als die mag blijven.quote:
Jimmy gewoon een goede 2de in de poll van Salarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel en anders Jimmy als die mag blijven.
Alleen niet als de schoenenbranche mede-sponsor was, denk ik. Was b.v. ook zo in DGK.quote:
Die zijn al vergeten dat Danny (wie?) ook al naar huis moetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:56 schreef rinardo het volgende:
op go play staat dit
[ link | afbeelding ]foto omzetten van img naar jpg
[ link | afbeelding ]
volgens mij staat dat er altijdquote:
Dat is standaard tekstje, dat staat er gewoon altijd. Vermoed dat ze niet elke week aanpassen.quote:
Kan gewoon ook misleidend zijn..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij staat dat er altijd
ook als er 2 gaan
Gewoon een standaardtekst die in het begin is opgesteld en elke zaterdag wordt gecopy-paste denk ik. Maar wie weetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:56 schreef rinardo het volgende:
op go play staat dit
[ link | afbeelding ]foto omzetten van img naar jpg
[ link | afbeelding ]
Laat ze dan met elkaar naar huis gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
ze hebben wel lolquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is bijna net zo erg als pingpongen.
Dit vind ik best leuk om te zien en vooral als ze er zo goed in zitten en steeds die kaarten harder gooienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is bijna net zo erg als pingpongen.
Jaaaaaquote:
gezellige vibe met zijn 4-enquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leuke video en ga hem niet op de socials zetten, dus heb hem hier maar even gedropt.
Gaat vooral om de audio van Ty en Randy
https://streamable.com/qy12kx
Als het zo blijft dan graag twee bewoners uitzwaaienquote:
OT: Ik zag op Linkedin net een profiel van iemand die Kees Kloost heet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof iedereen met autisme een "Kees" is
Nou daar kunnen ze tegenwoordig al moeilijk over doen als je dat doetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:51 schreef ledn81 het volgende:
al tijdje terug maar wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Liever De Gouden Kooi of Studio Vlemmix.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb maar op Jimmy gestemd. De rest van de genomineerden boeit mij niet, maar ik kijk ook te weinig de laatste tijd. Het is te saai om vol te houden. Graag een reboot van EJVJL of Utopia, dat trek ik beter![]()
[ afbeelding ]
Kees Kloost gaat onderkoffer.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OT: Ik zag op Linkedin net een profiel van iemand die Kees Kloost heet.![]()
Leuk bedacht, maar wel door ouders die er duidelijk geen rekening mee hebben gehouden dat het kind ook nog naar school moest.
Ik ken heel wat kaartspellen maar dit heb ik nog nooit gezien.quote:
Mag ook, hoewel ik Studio Vlemmix niet ken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liever De Gouden Kooi of Studio Vlemmix.
ik ook en wordt er ook nog niet echt wijzer uitquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ken heel wat kaartspellen maar dit heb ik nog nooit gezien.
Alice mag dat bij Tom.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar kunnen ze tegenwoordig al moeilijk over doen als je dat doet
Die tummy van Jimmy.quote:
Helaas komt dat nooit meer terug.. ook gelachen met die gekke Vlemmix hoor.. wat een mafklapper was datquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liever De Gouden Kooi of Studio Vlemmix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
2 vrijgesteld door de meeste stemmen, 2 naar de draaideur, geen terug en klaarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:53 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben blijkbaar ook tijd over vanavond in de uitzending voor die dominosteentjes. Meestal lopen ze uit namelijk.
Toepen is met vier kaarten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
is het geen toepen
omdat ze ook kaarten weggooien(als vuile was?)
dan is er dus geen mogelijkheid meer om te stemmen na de tussenstandquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef danilel het volgende:
[..]
2 vrijgesteld door de meeste stemmen, 2 naar de draaideur, geen terug en klaar
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 24-COS#1] Hier kan je gezellig praten over de streams!" van 15-01-2024 t/m 23-03-2024
nr / aantal posts / gebruiker
001 11272 greysbones
002 08469 Puzzie
003 05703 Koos1958
004 05389 Kodiak100
005 05313 Kissingbird
006 05267 zodeju
007 05238 Ireth
008 04688 Joyce-43
009 04397 Li0nHeart
010 04387 Schakeltopia
011 04217 FreshFruit
012 03847 marky
013 03740 Snoozey
014 03082 Rhosyn
015 02751 Jockari
016 02698 freaky40
017 02524 odie22
018 02428 Dotteke
019 02383 mazaru
020 02354 ledn81
021 02338 engine
022 02325 lojanda
023 02224 DGK_Tegengas
024 02219 rinardo
025 02168 Lillibet
026 02161 KinKiJan
027 02072 Pearlbitch
028 01922 spapaars
028 01922 LonesomeFairy
030 01871 kiki2024
031 01758 mario390
032 01598 Mickytjuh
033 01529 Aardbeienmoes
034 01428 Ebinas
035 01424 Xilia
036 01364 Frummelie
037 01346 ruudpuntenel
038 01334 ben34567
039 01236 GayGuy
040 01187 BB-King
041 01178 Dutchgirl23
042 01134 BigBreg83
043 01054 Hunter
044 01021 Cupfighter
045 01015 MacDeMarco
046 01011 ChildoftheStars
047 00992 Fritsie1960
048 00971 humpty
049 00946 DGK-Eric
050 00932 -river-Hoe kom jij eigenlijk altijd aan deze cijfers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
Op deze site kun je verschillende lijstjes opvragen: https://www.thuisserver.net/fokdagcijfersquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk altijd aan deze cijfers?
hier bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk altijd aan deze cijfers?
Daar zit nog heel wat in en wel een leuk spel vind ikquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jo
[..]
Joyce heeft het opgezocht
https://nl.wikibooks.org/wiki/Kaartspel/Shithead
Ja ik hou totaal niet van kaarten geen 1 spelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar zit nog heel wat in en wel een leuk spel vind ik
Als ik kijk van 15-01 t/m vandaag zie ik mezelf op 689 staan trouwens en de nummer 1 bijv op 11536. Geldt voor alle namen dat ik iets andere (hogere) cijfers zie.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Op deze site kun je verschillende lijstjes opvragen: https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers
Jimmy gaat niet dragquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:07 schreef rinardo het volgende:
het moet dus denk ik een verrassing voor de kijker zijn dat Jimmy drag gaat want twinstream
Ik ben hem helemaal zat met ze popie jopie gedoequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
dat irritante fluiten ga ik zeker niet missen
Even Cocoon @Puzzie @Koos1958 @Kodiak100 @Kissingbird @zodeju @Ireth ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:08 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 24-COS#1] Hier kan je gezellig praten over de streams!" van 15-01-2024 t/m 23-03-2024SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Hopelijk heb je gelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij staat dat er altijd
ook als er 2 gaan
Ik weet niet of we precies hetzelfde opvragen. De lijst die ik post gaat alleen over de COS en niet over het hele Big Brother forum. Anders is het vreemdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als ik kijk van 15-01 t/m vandaag zie ik mezelf op 689 staan trouwens en de nummer 1 bijv op 11536. Geldt voor alle namen dat ik iets andere (hogere) cijfers zie.
Niet dat het boeit verder, maar dacht meld het ff
Snel op de databank met die greysbones.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Even Cocoon @:Puzzie @:Koos1958 @:Kodiak100 @:Kissingbird @:zodeju @:Ireth ?
* ledn81 fluistert Elke week @:greysbones bovenaan de lijst moeten we iets mee
Ik neem graag genoegen met plek 2quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ah dat zal het zijn dan ;pquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet of we precies hetzelfde opvragen. De lijst die ik post gaat alleen over de COS en niet over het hele Big Brother forum. Anders is het vreemd
Ik doe mijn best, maar ik heb het idee dat Greysbones eigenlijk stiekem een chatbot is???quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
uhm ik vind die lijst altijd confronterend haha ik wil mezelf niet in de top 10 zien.. heb al minder gepost naar mijn ideequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
2 toch zeggen er veel niks van waar dus hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
We gaan Danny uitzwaaien, en daar blijft het waarschijnlijk wel bij ... 't is wat het 't is...
Wie weet ... maar het is maar 1x eerder gebeurd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:21 schreef Toweler het volgende:
[..]
2 toch zeggen er veel niks van waar dus haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |