Karen is beter in afwassen dan dat gedoe met de schaarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jimmy, Jimmy, Jimmy, beter helemaal kaal dan weer zo'n bloempothoofd

hij gaat maar lekker zijn gang, als hij ons er verder maar niet mee lastig valtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jimmy zijn wenkbrauwen zijn inmiddels weer aangegroeid.. als hij vanavond vertrekt dan zijn ze er morgen wel weer afgeschoren verwacht ik. Die gaat morgen gelijk in een Drag outfit stappen

prima toch, RRRquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is een beetje OCD. Dat vertelde hij. Is ook te zien. Altijd alles opruimen. Zelfde routines.

Mensen niet aankijken tijdens praten, sneller prikkels als dingen anders gaan dan hij verwacht, de tik met het labeltje aan de zijkant T shirt (heeft mijn zoon ook)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is een beetje OCD. Dat vertelde hij. Is ook te zien. Altijd alles opruimen. Zelfde routines.

quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Karen is beter in afwassen dan dat gedoe met de schaar

Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:25 schreef Puzzie het volgende:
Mag ik dit lenen? Mag ik dat ff gebruiken? Kan ik daar wat van pakken?

Ja preciesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ooknet of hij het dan zo weer terug krijgt..

Precies het valt natuurlijk meer op omdat ze haar zo vaak in beeld hebben. De andere zijn net zo n konkelaars als Ash. Die zijn meestal al bezig als de genomineerde bekend zijn wie ze volgende x op de bank willen zetten. Als Ty en Randy zich niet bij het roddelclubje Ro en Do hadden aangesloten waren het echt geen 2 groepen geworden. Ro en Do zijn eigenlijk wel begonnen met eerst Tom en later Ash helemaal zwart te maken. Leugens vertellen die Ty en Ran zijn gaan geloven.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de groep gaat eten als Jimmy eruit gaat.
dat stempel van ashley valt ontzettend mee vind ik, het is voor een heel klein groepje en voornamelijk uit het zicht van anderen. Alleen schijnt BB er genoegen in te scheppen om het oeverloos in beeld te brengen en de andere bewoners buiten beeld te houden.

Moet je je voorstellen mocht Ashley daar ook weg zijn. Dan is het helemaal een crematorium.quote:

Sommige dingen wil je echt niet weten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:34 schreef Dotteke het volgende:
Ze hangen weer lekker languit, de een met een dekentje de andere in een korte broek
Ash is naar de wc geweest en het brand gewoon bij haar anus

Ach nog 2 en een half uur volhouden en dan is ze tochquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:35 schreef Rhosyn het volgende:
Kom je thuis doe de stream aan en wie zie ik vol op beeld...![]()
![]()
![]()
Rot toch op me je klote stream steeds op dat mens

Het gaat tegen alle TV wetten in om haar er uit te halen, miskleun eerste klas zou dat zijn! En ze hebben nu net zo'n leuk seizoen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen mocht Ashley daar ook weg zijn. Dan is het helemaal een crematorium.

Ze is niet zo goed in delen.. wel weer goed in dingen aannemen van anderen die delenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja preciesOok wel makkelijk , en dan zelf moeilijk doen als een ander wat vraagt

Het is inderdaad begonnen met Ro en Do maar die zijn allebei weg met name Tyron is sinds hun vertrek in positieve zin veranderd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies het valt natuurlijk meer op omdat ze haar zo vaak in beeld hebben. De andere zijn net zo n konkelaars als Ash. Die zijn meestal al bezig als de genomineerde bekend zijn wie ze volgende x op de bank willen zetten. Als Ty en Randy zich niet bij het roddelclubje Ro en Do hadden aangesloten waren het echt geen 2 groepen geworden. Ro en Do zijn eigenlijk wel begonnen met eerst Tom en later Ash helemaal zwart te maken. Leugens vertellen die Ty en Ran zijn gaan geloven.

Ashley weg is de dood in de pot, ook hier. Je krijgt dan een makkie de laatste weken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo was die zeker niet bedoeld, maar ben dat gedram zo zat

Misschien iets meer bewegen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Eslie houdt heel snel vocht vast voor het geval u het nog niet wist

Leuke video en ga hem niet op de socials zetten, dus heb hem hier maar even gedropt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
Tyron : "Hey bijna tijd man"
Randy : "Ja man, ze kunnen die champie al zetten in the wall"
Tyron : "laten we hopen op het beste"
Randy : "1 iemand die maar loesoe moet"
Tyron : "ja dat bedoel ik... anders is alles voor niets geweest"![]()
Ze hebben het er samen over gehad bij de psych gehad![]()
Randy mocht altijd van mij direct naar huis, maar die 2 zijn zo grappig met elkaar

Waarom, zal heerlijke tv worden zonder dat aso wijfquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat tegen alle TV wetten in om haar er uit te halen, miskleun eerste klas zou dat zijn! En ze hebben nu net zo'n leuk seizoen.

Waarom? Denk een na.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom, zal heerlijke tv worden zonder dat aso wijf

Ik heb sinds 1999 nog nooit op een TR-knop gedrukt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijzonder ik lees al een tijdje mee maar zag geen enkele reden waarom iemand op de tr knop zou drukken.

Ik ook, als Ashley terugkomt door die deur.quote:

En om dat arrogante smoelwerk van die Ty te zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, als Ashley terugkomt door die deur.

Ik snap ook niet dat ze dit soort dingen zeggenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:36 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je echt niet weten.

Ze moeten gewoon het comazuipen weer toestaan. Dan krijg je leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot feest met acht bewoners? En misschien zelfs maar zeven als er twee moeten vertrekken. De feesten waren al niet geweldig en dat wordt na een vertrek nog minder.

Ze moeten tegenwoordig blij zijn dat ze net genoeg hebben om voor iedereen één glaasje wijn in te kunnen schenken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon het comazuipen weer toestaan. Dan krijg je leven in de brouwerij.

Ze is behoorlijk vrekkigquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is niet zo goed in delen.. wel weer goed in dingen aannemen van anderen die delen

Eens! Dronken Roel uit BB5 blijft wel een memorabel momentquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon het comazuipen weer toestaan. Dan krijg je leven in de brouwerij.

Zo vies om te zien dat ze een halve bak kwark aan hun lippen hebben hangenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley is nog niet weg, voor juichen is het (nog) te vroeg. Mocht ze gaan zal ik dat kamelengslobber uit die kwarkbakjes in elk geval niet missen.
Al is zij zeker niet de enige die dat doet

Dat je daar maar nooit achter mag komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Ben het meest benieuwd hoe de groep zich ontwikkelt zonder 'generaal' Ashley nog in de laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |