ja zn make up koffer kwam mee met zn kofferquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:45 schreef lojanda het volgende:
Heeft Jimmy inmiddels zijn make-up kwastjes al gekregen?
Jij zou Jimmy doen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Ik zou Jimmy doen.
Ben het meest benieuwd hoe de groep zich ontwikkelt zonder 'generaal' Ashley nog in de laatste weken.
Zij heeft haar stempel al genoeg gezet.
Ik ben benieuwd hoe een Karen en Glenn zonder Ashley in de groep tot hun recht komen.
Voor Karen denk het beste om haar zonder Ashley te zien nog de komende weken ook
Ze kunnen allemaal prima koken hoor. Iets minder uitgebreid en spannend, maar ze zullen niets te kort komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de groep gaat eten als Jimmy eruit gaat.
dat stempel van ashley valt ontzettend mee vind ik, het is voor een heel klein groepje en voornamelijk uit het zicht van anderen. Alleen schijnt BB er genoegen in te scheppen om het oeverloos in beeld te brengen en de andere bewoners buiten beeld te houden.
Maar de kwasten zaten er niet bij. Hij heeft het al meerdere keren aangegeven maar volgens mij heeft hij ze nog steeds niet gekregen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja zn make up koffer kwam mee met zn koffer
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Sfeerbeeld van de stemming op X![]()
[ afbeelding ]
Is het ook niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal prima koken hoor. Iets minder uitgebreid en spannend, maar ze zullen niets te kort komen.
Vind dat niet zo heel spannend
Mijn zoon 32, zei op dag 1 al, hey die is ook autistisch ,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:57 schreef rinardo het volgende:
Mijn zoon die autistisch is roept nu heel hard van boven naar mij, ''zie je papa dat Tom toch ergens goed voor is, zn autistische oog ziet dat de steentjes niet kloppen ''
Denk van niet (als er maar 1 weggaat) Maar ik had toch graag Karen gezien zonder generalissimo. Het is eigenlijk best een leuke meid (als ze minder hinnikt en haar mond dicht houdt tijdens het kauwen)quote:
ik denk niet dat tom autistisch isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:57 schreef rinardo het volgende:
Mijn zoon die autistisch is roept nu heel hard van boven naar mij, ''zie je papa dat Tom toch ergens goed voor is, zn autistische oog ziet dat de steentjes niet kloppen ''
Als er vandaag 2 gaan, gaan ze met 5 de finale week ik. Net als vorig jaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er gewoon 1 iemand vertrekt. BB heeft er absoluut geen baat bij dat 2 vertrekken met ruim 3 weken nog aan airtime. Mochten er 2 gaan gaat er 1 naar de secret room en komt later mogelijk terug.
Heeft hij zelf verteld. ADHD met een vleugje autisme.quote:
ja precies, dat heb ik ook, dus helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Herft hij zelf verteld. ADHD met een vleugje autisme.
Mijn zoon van de geboorte , veel lezingen en bijeenkomsten Autisme gehad, ik zag het meteen aan aantal kenmerken, maar ieder zn eigen mening he, no hard feelingsquote:
Als Ashley zou gaan dan zullen ze echt heel hard gillen van opluchting verwacht ik. Karen zal dan wel boos worden net als toen Ariana weg was en dat er bewoners waren die toen juichten..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
Tyron : "Hey bijna tijd man"
Randy : "Ja man, ze kunnen die champie al zetten in the wall"
Tyron : "laten we hopen op het beste"
Randy : "1 iemand die maar loesoe moet"
Tyron : "ja dat bedoel ik... anders is alles voor niets geweest"![]()
Ze hebben het er samen over gehad bij de psych gehad![]()
Randy mocht altijd van mij direct naar huis, maar die 2 zijn zo grappig met elkaar
Mwah kweet het niet met Karen vindt haar al die tijd niet zo heel leuk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk van niet (als er maar 1 weggaat) Maar ik had toch graag Karen gezien zonder generalissimo. Het is eigenlijk best een leuke meid (als ze minder hinnikt en haar mond dicht houdt tijdens het kauwen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |