quote:
Kan wel, maar ik heb het gevoel dat zodra er genoeg materiaal is voor een tv-moment, ze het feest stopzetten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou je kan prima een groot feest hebben hoor met 7 mensen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb het nog niet gezienquote:
Succes maar mij nie bellenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
alleen met karen zou het wel met 2 lukken
Je weet het niet idd.. BB zou nog eens een keer echt uit kunnen pakkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
bb gaf het geen kans dit jaar, maar wat niet is kan nog komen
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:44 schreef lojanda het volgende:
Ze smullen weer van de kookkunsten van Jimmy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is er maar 1 die dat leuk zou vinden en dat is jimmy , dus laat maar lekker die poppenkastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:45 schreef lojanda het volgende:
Heeft Jimmy inmiddels zijn make-up kwastjes al gekregen?
Ik denk dat de meiden het ook wel leuk vinden..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is er maar 1 die dat leuk zou vinden en dat is jimmy , dus laat maar lekker die poppenkast
lekker laten lopen daar tot volgende week, ik zit nog te twijfelen met stemmen, of jimmy of asliequote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:47 schreef spapaars het volgende:
Pakt Jimmy alweer zijn momentje met in z'n eentje buiten te lopen?
geloof er geen reet vanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat de meiden het ook wel leuk vinden..
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
lekker laten lopen daar tot volgende week, ik zit nog te twijfelen met stemmen, of jimmy of aslie
ja wegstemmen bedoelde ik , dus op die andere stemmenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Ik zou Jimmy doen.
Ben het meest benieuwd hoe de groep zich ontwikkelt zonder 'generaal' Ashley nog in de laatste weken.
Zij heeft haar stempel al genoeg gezet.
Ik ben benieuwd hoe een Karen en Glenn zonder Ashley in de groep tot hun recht komen.
Voor Karen denk het beste om haar zonder Ashley te zien nog de komende weken ook
Ik ben benieuwd hoe de groep gaat eten als Jimmy eruit gaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Ik zou Jimmy doen.
Ben het meest benieuwd hoe de groep zich ontwikkelt zonder 'generaal' Ashley nog in de laatste weken.
Zij heeft haar stempel al genoeg gezet.
Ik ben benieuwd hoe een Karen en Glenn zonder Ashley in de groep tot hun recht komen.
Voor Karen denk het beste om haar zonder Ashley te zien nog de komende weken ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |