Ahhhquote:
Niet teruggelezen maar dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Als ik het vorige topic eens terug lees dan hoop ik echt dat Ashley gaat vanavond en de rust hier wederkeert.
Misschien voor de sier?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay dat zie ik maar als je dan toch iets bouwt lijkt het mij ook de bedoeling dat het omvalt maar het staat gewoon los van elkaar (lijkt het).
denk dat idd de gewone lijn voor de 500 euro is en de rest gooien ze erna om, of loopt ook mee, maar telt niet mee.quote:
Ja kreeg meldingen, ik was er niet vanmiddag dus ook niets kunnen doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Niet teruggelezen maar dat hoop ik ook
En Glenn heeft een dekentjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kreeg meldingen, ik was er niet vanmiddag dus ook niets kunnen doen.
ZIe Tyron in zijn blote bast zitten alsof het hoog zomer is.
Tom ziet er ook al zo zomers bij
Modje gooit olie op het vuurquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Als ik het vorige topic eens terug lees dan hoop ik echt dat Ashley gaat vanavond en de rust hier wederkeert.
Zo was die zeker niet bedoeld, maar ben dat gedram zo zatquote:
dan zal het wel rustig worden voor jequote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Bijzonder ik lees al een tijdje mee maar zag geen enkele reden waarom iemand op de tr knop zou drukken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo was die zeker niet bedoeld, maar ben dat gedram zo zat
Jij bent ook nogal een harde.En dat siert je.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijzonder ik lees al een tijdje mee maar zag geen enkele reden waarom iemand op de tr knop zou drukken.
Ik wil graag die koppen zien..als ze niet terug door die deur komt 😉quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop echt dat Ashley blijft en dan wil ik heel veel caps zien van die koppen als ze weer terug door die deuren komt
vind het niet leuk 2quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meestal zet bb op Twitter wel een post
Deze avond moet 1 bewoner het huis verlaten
Vandaag is het stil
Ik eerlijk gezegd ook niet (oke, heb niet de hele dag mee zitten lezen).quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijzonder ik lees al een tijdje mee maar zag geen enkele reden waarom iemand op de tr knop zou drukken.
Groot feest met acht bewoners? En misschien zelfs maar zeven als er twee moeten vertrekken. De feesten waren al niet geweldig en dat wordt na een vertrek nog minder.quote:
nou je kan prima een groot feest hebben hoor met 7 mensenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Groot feest met acht bewoners? En misschien zelfs maar zeven als er twee moeten vertrekken. De feesten waren al niet geweldig en dat wordt na een vertrek nog minder.
Ik stuurde dit net naar iemand die twijfelde. Niet dat het nog zin heeft denkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:35 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik wil graag die koppen zien..als ze niet terug door die deur komt 😉
Ook met deze mensen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou je kan prima een groot feest hebben hoor met 7 mensen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik moet nog stemmen hoor, dus er kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik stuurde dit net naar iemand die twijfelde. Niet dat het nog zin heeft denkDe stemmen zijn vast al grotendeels geteld. Zij twijfelde tussen Jimmy en Ashley om op te stemmen.
Ik zou Jimmy doen.
Ben het meest benieuwd hoe de groep zich ontwikkelt zonder 'generaal' Ashley nog in de laatste weken.
Zij heeft haar stempel al genoeg gezet.
Ik ben benieuwd hoe een Karen en Glenn zonder Ashley in de groep tot hun recht komen.
We gaan het zien vanavond. Misschien gaat er maar 1 naar huis en dan is het alleen Danny.
Valt me op dat ze allemaal zo duidelijk zeggen en lijken te weten dat het nog 2 weken is.
Dan gaan er sowieso vanavond wel 2 vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |