Die van ashquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:31 schreef Puzzie het volgende:
'Wiens ballen'![]()
Leuken TT![]()
Daar wilde nou juist niet over nadenken![]()
*Beelddenker*
ff opnieuw opstarten , gisteren deed hij bij ook moeilijk en vanmiddag ook evenquote:
Ja heeft vast tijdens psych gesprek gehoord dat het goed gaat. Gewoon simpele opmerking ter geruststelling denk, maar kan vast als je daar binnen zit veel voor iemand doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Het gaat wel goed met hem
Alice
Met hem ?
Hoe weet je dat
Stilte en een knikje
Alice
Aaahhh
Ja, was mooi he, en daarna Jimmy ... dat gok ik .....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:32 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Het gaat wel goed met hem
Alice
Met hem ?
Hoe weet je dat
Stilte en een knikje
Alice
Aaahhh
Pfieuw hier kan ik wat meequote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die rok van Alice vind ik niet mooi.Ik zie liever haar landingsgestel in een van die strakke broeken
Dan kan daar zelfs het onderstel van een F35 niet tegenop
Dat vindt niet iedereenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:42 schreef mazaru het volgende:
wat is die Alice toch verschrikkelijk oninteressant.
Beter zoquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:42 schreef mazaru het volgende:
wat is die Ashley toch verschrikkelijk oninteressant.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het over haar gesprekken, niet die
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
LOL Ja kloptquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het ergste is er uit, dat heb jij op je hoofd gehad
Dat mocht toch niet.. heeft ze met haar minion al 500 boete voor gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:49 schreef ledn81 het volgende:
De prinses leg weer op de erwt
[ afbeelding ]
Lees ook een hoop, maar denk dat we gewoon moeten afwachten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kondigt BB het op social media aan als er twee moeten vertrekken, of horen we dat vanavond pas ?
misschien in een promo vlak voor de uitzending, maar duurt nog even dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kondigt BB het op social media aan als er twee moeten vertrekken, of horen we dat vanavond pas ?
Over Dylano als ik het goed hebquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja heeft vast tijdens psych gesprek gehoord dat het goed gaat. Gewoon simpele opmerking ter geruststelling denk, maar kan vast als je daar binnen zit veel voor iemand doen.
Meestal zet bb op Twitter wel een postquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er moet een lijn van badkamer naar tuin naar badkamer vallen. Die ligt rechts in beeld. De rest is gewoon voor de leuk gemaakt gok ik. Hoeft er iig niet bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:16 schreef engine het volgende:
Ik zie nog niet hoe dat allemaal moet gaan vallen![]()
[ afbeelding ]
Ja okay dat zie ik maar als je dan toch iets bouwt lijkt het mij ook de bedoeling dat het omvalt maar het staat gewoon los van elkaar (lijkt het).quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er moet een lijn van badkamer naar tuin naar badkamer vallen. Die ligt rechts in beeld. De rest is gewoon voor de leuk gemaakt gok ik. Hoeft er iig niet bij.
Doorzichtige steentjesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay dat zie ik maar als je dan toch iets bouwt lijkt het mij ook de bedoeling dat het omvalt maar het staat gewoon los van elkaar (lijkt het).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |