Karen is beter in afwassen dan dat gedoe met de schaarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jimmy, Jimmy, Jimmy, beter helemaal kaal dan weer zo'n bloempothoofd
hij gaat maar lekker zijn gang, als hij ons er verder maar niet mee lastig valtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jimmy zijn wenkbrauwen zijn inmiddels weer aangegroeid.. als hij vanavond vertrekt dan zijn ze er morgen wel weer afgeschoren verwacht ik. Die gaat morgen gelijk in een Drag outfit stappen
prima toch, RRRquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is een beetje OCD. Dat vertelde hij. Is ook te zien. Altijd alles opruimen. Zelfde routines.
Mensen niet aankijken tijdens praten, sneller prikkels als dingen anders gaan dan hij verwacht, de tik met het labeltje aan de zijkant T shirt (heeft mijn zoon ook)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is een beetje OCD. Dat vertelde hij. Is ook te zien. Altijd alles opruimen. Zelfde routines.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Karen is beter in afwassen dan dat gedoe met de schaar
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:25 schreef Puzzie het volgende:
Mag ik dit lenen? Mag ik dat ff gebruiken? Kan ik daar wat van pakken?
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ooknet of hij het dan zo weer terug krijgt..
Precies het valt natuurlijk meer op omdat ze haar zo vaak in beeld hebben. De andere zijn net zo n konkelaars als Ash. Die zijn meestal al bezig als de genomineerde bekend zijn wie ze volgende x op de bank willen zetten. Als Ty en Randy zich niet bij het roddelclubje Ro en Do hadden aangesloten waren het echt geen 2 groepen geworden. Ro en Do zijn eigenlijk wel begonnen met eerst Tom en later Ash helemaal zwart te maken. Leugens vertellen die Ty en Ran zijn gaan geloven.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de groep gaat eten als Jimmy eruit gaat.
dat stempel van ashley valt ontzettend mee vind ik, het is voor een heel klein groepje en voornamelijk uit het zicht van anderen. Alleen schijnt BB er genoegen in te scheppen om het oeverloos in beeld te brengen en de andere bewoners buiten beeld te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |