"een vleugje"quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Herft hij zelf verteld. ADHD met een vleugje autisme.
ik bedoel alleen, het is geen kees mommaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mijn zoon van de geboorte , veel lezingen en bijeenkomsten Autisme gehad, ik zag het meteen aan aantal kenmerken, maar ieder zn eigen mening he, no hard feelings
23 maart van 9 naar 7quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als er vandaag 2 gaan, gaan ze met 5 de finale week ik. Net als vorig jaar.
Alsof iedereen met autisme een "Kees" isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik bedoel alleen, het is geen kees momma
ja precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof iedereen met autisme een "Kees" is
Geen idee of hij dat heeft maar hij is iig iemand met een behoorlijke gebruiksaanwijzing hebben we kunnen zienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Herft hij zelf verteld. ADHD met een vleugje autisme.
ja dat is dus precies wat ik bedoel, maar er wordt maar geroepen hij is autist, narcist, adhd, add , maar ik vind het nog al meevallen allemaal hoe tom isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt dat in zoveel gradaties
Nog welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
De stenen liggen er bijna klaar voor zie ik
Ze hebben nog twee uur om de boel om te schoppenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog welik zou er niet van opkijken dat er nog wat om gaan voor dat de live begint. Als ze zo meteen gaan stressen zouden ze het weleens kunnen vergeten om eroverheen te stappen
Jimmy zijn wenkbrauwen zijn inmiddels weer aangegroeid.. als hij vanavond vertrekt dan zijn ze er morgen wel weer afgeschoren verwacht ik. Die gaat morgen gelijk in een Drag outfit stappenquote:
Hij is een beetje OCD. Dat vertelde hij. Is ook te zien. Altijd alles opruimen. Zelfde routines.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat is dus precies wat ik bedoel, maar er wordt maar geroepen hij is autist, narcist, adhd, add , maar ik vind het nog al meevallen allemaal hoe tom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |