Die zijn al vergeten dat Danny (wie?) ook al naar huis moetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:56 schreef rinardo het volgende:
op go play staat dit
[ link | afbeelding ]foto omzetten van img naar jpg
[ link | afbeelding ]
volgens mij staat dat er altijdquote:
Dat is standaard tekstje, dat staat er gewoon altijd. Vermoed dat ze niet elke week aanpassen.quote:
Kan gewoon ook misleidend zijn..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij staat dat er altijd
ook als er 2 gaan
Gewoon een standaardtekst die in het begin is opgesteld en elke zaterdag wordt gecopy-paste denk ik. Maar wie weetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:56 schreef rinardo het volgende:
op go play staat dit
[ link | afbeelding ]foto omzetten van img naar jpg
[ link | afbeelding ]
Laat ze dan met elkaar naar huis gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
Tyron : "Hey bijna tijd man"
Randy : "Ja man, ze kunnen die champie al zetten in the wall"
Tyron : "laten we hopen op het beste"
Randy : "1 iemand die maar loesoe moet"
Tyron : "ja dat bedoel ik... anders is alles voor niets geweest"![]()
Ze hebben het er samen over gehad bij de psych gehad![]()
Randy mocht altijd van mij direct naar huis, maar die 2 zijn zo grappig met elkaar
ze hebben wel lolquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is bijna net zo erg als pingpongen.
Dit vind ik best leuk om te zien en vooral als ze er zo goed in zitten en steeds die kaarten harder gooienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is bijna net zo erg als pingpongen.
Jaaaaaquote:
gezellige vibe met zijn 4-enquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leuke video en ga hem niet op de socials zetten, dus heb hem hier maar even gedropt.
Gaat vooral om de audio van Ty en Randy
https://streamable.com/qy12kx
Als het zo blijft dan graag twee bewoners uitzwaaienquote:
OT: Ik zag op Linkedin net een profiel van iemand die Kees Kloost heet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof iedereen met autisme een "Kees" is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |