Dat waren nog eens streamsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens! Dronken Roel uit BB5 blijft wel een memorabel moment
Maar helaas, tegenwoordig mag niks meer..
Hij heeft vanmiddag aan de meiden gezegd dat ze het kunnen gebruiken als ze willen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja preciesOok wel makkelijk , en dan zelf moeilijk doen als een ander wat vraagt
Ben ergens bang van niet hoor. Dat ze adhv wie nummer 3 staat beslissen of ze de dubbele exit deze of bijv volgende week doen. Als Ashley 3 staat, zoals het lijkt, zal een gemiddelde tvmaker haar nog een week erin willen voor de sensa tv die een aardig grote groep mensen blijkbaar wil zien en teveel tokkies die misschien afhaken als hun oppertok verdwijnt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach nog 2 en een half uur volhouden en dan is ze toch
Tja wel begrijpelijk. Ze moeten een tv-uitzending maken en met het merendeel van dat saaie soepzooitje daar is het nauwelijks te doen, dus ze kunnen weinig anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:51 schreef Verida het volgende:
Alleen schijnt BB er genoegen in te scheppen om het oeverloos in beeld te brengen en de andere bewoners buiten beeld te houden.
LOLquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij zou Jimmy doen?Hij jou misschien ook wel
Hebben ze nog 55 minuten om te rummikubben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:48 schreef lojanda het volgende:
Glenn en Danny gaan nog maar eens een spelletje Rummicup spelen.. een uur voor de live en ze lopen beiden nog in hun korte broek.
Eens , Ash was al die weken erg bepalend in het huis , ik kan me voorstellen dat het een opluchting zal zijn als zij weg moet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Ik zou Jimmy doen.
Ben het meest benieuwd hoe de groep zich ontwikkelt zonder 'generaal' Ashley nog in de laatste weken.
Zij heeft haar stempel al genoeg gezet.
Ik ben benieuwd hoe een Karen en Glenn zonder Ashley in de groep tot hun recht komen.
Voor Karen denk het beste om haar zonder Ashley te zien nog de komende weken ook
Als ze terugkomt in het huis zullen haar medebewoners dat zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:54 schreef spapaars het volgende:
Mocht Ashley door de deur komen schat ik de kans groot dat haar eerste woorden zullen zijn "Oh my God"
Ze vindt weer snel genoeg iemand anders waar ze achteraan kan hobbelen..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , Ash was al die weken erg bepalend in het huis , ik kan me voorstellen dat het een opluchting zal zijn als zij weg moet.
Karen is een meeloper , die redt zich wel , zij maakte de keuze om zich achter Ash te verschuilen
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vindt weer snel genoeg iemand anders waar ze achteraan kan hobbelen..
Glenn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vindt weer snel genoeg iemand anders waar ze achteraan kan hobbelen..
Hopelijk worden Geraldine en hoe heet ze ook alweer gekort in hun onzin geklets..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:53 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben blijkbaar ook tijd over vanavond in de uitzending voor die dominosteentjes. Meestal lopen ze uit namelijk.
Waarschijnlijk wel en anders Jimmy als die mag blijven.quote:
Jimmy gewoon een goede 2de in de poll van Salarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel en anders Jimmy als die mag blijven.
Alleen niet als de schoenenbranche mede-sponsor was, denk ik. Was b.v. ook zo in DGK.quote:
Die zijn al vergeten dat Danny (wie?) ook al naar huis moetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:56 schreef rinardo het volgende:
op go play staat dit
[ link | afbeelding ]foto omzetten van img naar jpg
[ link | afbeelding ]
volgens mij staat dat er altijdquote:
Dat is standaard tekstje, dat staat er gewoon altijd. Vermoed dat ze niet elke week aanpassen.quote:
Kan gewoon ook misleidend zijn..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij staat dat er altijd
ook als er 2 gaan
Gewoon een standaardtekst die in het begin is opgesteld en elke zaterdag wordt gecopy-paste denk ik. Maar wie weetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:56 schreef rinardo het volgende:
op go play staat dit
[ link | afbeelding ]foto omzetten van img naar jpg
[ link | afbeelding ]
Laat ze dan met elkaar naar huis gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
Tyron : "Hey bijna tijd man"
Randy : "Ja man, ze kunnen die champie al zetten in the wall"
Tyron : "laten we hopen op het beste"
Randy : "1 iemand die maar loesoe moet"
Tyron : "ja dat bedoel ik... anders is alles voor niets geweest"![]()
Ze hebben het er samen over gehad bij de psych gehad![]()
Randy mocht altijd van mij direct naar huis, maar die 2 zijn zo grappig met elkaar
ze hebben wel lolquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is bijna net zo erg als pingpongen.
Dit vind ik best leuk om te zien en vooral als ze er zo goed in zitten en steeds die kaarten harder gooienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is bijna net zo erg als pingpongen.
Jaaaaaquote:
gezellige vibe met zijn 4-enquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leuke video en ga hem niet op de socials zetten, dus heb hem hier maar even gedropt.
Gaat vooral om de audio van Ty en Randy
https://streamable.com/qy12kx
Als het zo blijft dan graag twee bewoners uitzwaaienquote:
OT: Ik zag op Linkedin net een profiel van iemand die Kees Kloost heet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof iedereen met autisme een "Kees" is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |