Oprechter dan Jimmy. Zover is mij wel duidelijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:58 schreef FBtje het volgende:
En toch vind ik dat Dilan oprecht overkomt... een blinde vlek van mij
Dilano is oprechter dan Jimmy die feitelijk volledig in het clubje van Ash zit alleen Dilano gebruikt voor de info.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:58 schreef FBtje het volgende:
En toch vind ik dat Dilano oprecht overkomt richting Jimmy... een blinde vlek van mij
Ze lullen in een kringetje.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met al dit ge-ouwehoer verlang je bijna weer naar Weerwolven ...
Maar ik heb helemaal geen aanleiding om te denken dat Dilano niet zegt wat hij meent over Jimmy. Geen enkele...quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano is oprechter dan Jimmy die feitelijk volledig in het clubje van Ash zit alleen Dilano gebruikt voor de info.
Jimmy twijfelt... dat is zijn probleem... ik geloof niet dat Jimmy Dilano alleen maar gebruikt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano is oprechter dan Jimmy die feitelijk volledig in het clubje van Ash zit alleen Dilano gebruikt voor de info.
Kan je aan zijn gezicht zien he......net alsof hij zich schaamt dat ze die uitspraken maakt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:00 schreef happyme28 het volgende:
En die Glenn heeft steeds meer vraagtekens bij de uitspraken van Assley
Ik ook niet. Dilano is een beetje creepy in zijn doen en laten maar ik geloof dat hij oprecht is naar Jimmy toe.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:01 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen aanleiding om te denken dat Dilano niet zegt wat hij meent over Jimmy. Geen enkele...
Geloof ik ook. Mischien een tikkeltje onzeker in het spelquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dilano is een beetje creepy in zijn doen en laten maar ik geloof dat hij oprecht is naar Jimmy toe.
Dilano is heel erg onzeker...quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geloof ik ook. Mischien een tikkeltje onzeker in het spel
Stream 1 net in de keuken.quote:
Ja lief hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef marky het volgende:
Dus Jimmy is erop gezet door zijn "vriendin".
Echt?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Ashley had toch verteld aan Jimmy dat zij hem heeft genomineerd?
Volgens mij niet. Ze heeft alleen tegen Danny gezegd dat ze niet op hem heeft gestemd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Ashley had toch verteld aan Jimmy dat zij hem heeft genomineerd?
Zullen we op bed gaan liggen...quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:11 schreef FBtje het volgende:
Maar ja.. als Dilano dat door heeft, dan weet Jimmy het ook binnen de kortste keren.
Vorige week moest hij nog genomineerd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:10 schreef zodeju het volgende:
Ashley wil zelf weer in duo met Glenn en vraagt hem.....enige wat hij zegt dan heb ik er maar twee gehad.....
Alsof ze zeker is dat ze mag kiezen
Echt hequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:14 schreef FBtje het volgende:
Mijn god, schakelen ze beide streams weer op hetzelfde beeld.. dat vind ik wel zo irritant.
Je bent een topper😁quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Probeer vanavond vanaf 2000 uur te uploaden, maar gaat uren duren ... even geduld ...
Bedek dat op z'n minst.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jimmy doe iets aan die buik![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is het ook geen echte charmante man voor mannen......quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jimmy doe iets aan die buik![]()
[ afbeelding ]
Op ieder potje past een dekseltjequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen echte charmante man voor mannen......
Was in de keukenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie geen Randy, kom ik nu steeds te laat.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen echte charmante man voor mannen......
Die discussie heb ik hier een aantal weken terug nog gevoerd.. nee, dat kan echt niet hoor dat een man vriendschappelijk met een vrouw omgaat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef cat123 het volgende:
Ashley ook meteen weer over de versiering voor alice ophangen vragen aan jimmy of tom hartjes zou voelen voor alice,
man, is het stiekem de middelbare school?
Je kan als man en vrouw toch prima vrienden zijn.
en wat leuks voor elkaar doen zonder bij bedoelingen.
Hoop beidequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:25 schreef Puzzie het volgende:
Is er nog geen rel? JDillie houdt het geheim? Iemand gaat Tom straks aanspreken op zijn 'valse' gedrag?
Jimmy is volgens mij nog aan het slingeren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:25 schreef Puzzie het volgende:
Is er nog geen rel? JDillie houdt het geheim? Iemand gaat Tom straks aanspreken op zijn 'valse' gedrag?
Normale mensen kunnen dat wel. Ik reken Trash niet onder normaal mens....quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef cat123 het volgende:
Ashley ook meteen weer over de versiering voor alice ophangen vragen aan jimmy of tom hartjes zou voelen voor alice,
man, is het stiekem de middelbare school?
Je kan als man en vrouw toch prima vrienden zijn.
en wat leuks voor elkaar doen zonder bij bedoelingen.
Ik hoop met je mee , ik ben wel toe aan wat drama en karmaquote:
Heeft Karen dat haar van Danny echt bewust zo geknipt?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:27 schreef humpty het volgende:
Als Dannie gaat wil Ashley zijn shampoo graag
Vieze hebbert, en mar opscheppen over haar jas van 900 euro....quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:27 schreef zodeju het volgende:
Ashley vraagt aan iedereen die e.v. weg moet of ze spullen mag hebben.....
van mij zou ze nog geen potloodje zonder punt krijgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ja logisch wel, ze kan niet even naar de hema!
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
van mij zou ze nog geen potlootje zonder punt krijgen
Danny gaf zelf aan dat hij zo kaal geschoren wilde worden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Heeft Karen dat haar van Danny echt bewust zo geknipt?
En de 10.000 euro die iedere maand binnenkomtquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vieze hebbert, en mar opscheppen over haar jas van 900 euro....
het is algemeen bekend dat Dilano laag staat. hij gaatquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:32 schreef FBtje het volgende:
Ik weet niet wat ik van de polls moet geloven, maar ik zou het echt schokkend vinden als Dilano of Alice naar huis moet.
Dat groepje graaft zijn eigen ondergang zo langzamerhand volgens mijquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:34 schreef humpty het volgende:
Ooh Karen wat een kreng is dat ook ...nu over dat Tom en Jimmy die letters voor Alice
hebben gemaakt en dat zij toen niet binnen mocht komen en dan die kop die ze er bij trekt
ja geloof van welquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is mooi gemaakt, door Tom toch voornamelijk?
vre-se-lijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zie ze daar liggen de tutjes hola
Welk deel is ze niet normaal of mens of beide?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen dat wel. Ik reken Trash niet onder normaal mens....
Tom en Jimmy Gistermiddag, Tom knipte nog in zn vingerquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tom en Jimmyquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die je ziet wel maar de andere Boys hebben ook wat gemaakt. Maar waar dat hangt weet ik niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O ja, dat bloed heb ik nog gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tom en Jimmy Gistermiddag, Tom knipte nog in zn vinger
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat mag .. maar 0% waarschijnlijk. Op het moment dat de genomineerden op de stemsites van GoPlay en RTL staan, is dat het ook wel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
Ik verwacht nog een twist m.b.t. de nominaties!
Niets is wat het lijkt, dus ook dat nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag .. maar 0% waarschijnlijk. Op het moment dat de genomineerden op de stemsites van GoPlay en RTL staan, is dat het ook wel.
Denk het niet ...de twist was denk ik al dat de fans iemand van de nominatielijst af hebben gehaaldquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
Denk het niet....want midden in de strijd kregen we een sl en toen we terug kwamen was het onderwerp weg en werd er niet meer over gesproken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
En ook nog gaan zitten zeiken "of tom hartjes zou voelen voor alice"quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:44 schreef zodeju het volgende:
Raar eigenlijk . dat beide dames helemaal niks doen, zelfs niet voor meiden onder elkaar en dat de mannen daar lieve dingen schrijven en maken......
Maar heel jaloers alles willen weten en denk zelfs als de mannen daar weg zijn dat ze gaan kijken......
Dirk is goedkoopstquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny vindt de Sligro goedkoop ... dat valt volgens mij ernstig mee.
ja dat valt me ook vies tegen zeg. zijn nog maar 3 vrouwen over, en die 2 zijn altijd samen...lullig voor Alice en spreekt van karakter. maja die 2 zijn ook niet perse heel lief, warm of attent van wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:44 schreef zodeju het volgende:
Raar eigenlijk . dat beide dames helemaal niks doen, zelfs niet voor meiden onder elkaar en dat de mannen daar lieve dingen schrijven en maken......
Maar heel jaloers alles willen weten en denk zelfs als de mannen daar weg zijn dat ze gaan kijken......
Hij zoekt het ook wel een beetje op eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:51 schreef humpty het volgende:
Tom krijgt best wel veel voor de kiezen daar...sneu voor hem
hopelijk is de beloning de jackpot. gun het hemquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:51 schreef humpty het volgende:
Tom krijgt best wel veel voor de kiezen daar...sneu voor hem
die gun ik het meer dan die in de slangenkamerquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:52 schreef Snoozey het volgende:
stel je voor, die in de huiskamer zijn de finalisten
zolang je niets zegt, kun je ook niemand beschadigenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:52 schreef Snoozey het volgende:
Van de groene kamer gun ik het Glenn als enigequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
stel je voor, die in dat groene hok zijn de finalisten
Nou dan moet je misschien eens naar de RTL Big Brother pagina gaan om te stemmen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
Ik heb allang gestemd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:55 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou dan moet je misschien eens naar de RTL Big Brother pagina gaan om te stemmen.
De enige twist die nog kan is dat er twee uitvliegen,maar zoals het er nu naar uitziet vliegt dat kleine onderkruipertje er gelukkig uit.
Okee, Glenn laat ik er tussendoor glippenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:55 schreef FBtje het volgende:
[..]
Van de groene kamer gun ik het Glenn als enige
neu geen ruggegraat, ook een slangquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, Glenn laat ik er tussendoor glippen
Als dat eens waar mocht zijn........dat zou wat zijn.....of dat het geld gaat naar iemand die in staat is om andere kapot te maken voor eigen gewin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:52 schreef Snoozey het volgende:
hij heeft voor mij ook afgedaan...beetje aan ashley hangen als een slaafje verdien je geen respect mee van mijquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:57 schreef danilel het volgende:
[..]
neu geen ruggegraat, ook een slang
moet ik raden op wie je doeltquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als dat eens waar mocht zijn........dat zou wat zijn.....of dat het geld gaat naar iemand die in staat is om andere kapot te maken voor eigen gewin.
Ik weet het niet, ik denk dat ie toch een keer het licht gaat zien. Hij hangt nou wel (te) veel aan Ashley maar slaafje is ie nou toch ook weer niet. Maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft voor mij ook afgedaan...beetje aan ashley hangen als een slaafje verdien je geen respect mee van mij
Tom en Ty zijn de enige die niet bang zijn en doen wat ze zelf willen
Ik hoop het, maar vrees dat het dan te laat is..nog een paar weken te gaan. hij had gewoon met Danny mee moeten gaan en op Ash stemmen. Hij geeft haar wel vaak tegengas enzo hoor, en is een leuke lieve man denk ik..maar mij echt te volgzaam en bang voor haar. ik had graag wat meer pit, tegengas en lef van hem gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat ie toch een keer het licht gaat zien. Hij hangt nou wel (te) veel aan Ashley maar slaafje is ie nou toch ook weer niet. Maar ik kan me vergissen.
In de context die ze bedoelde klopt dat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Ik gedraag me hier gewoon goed" zegt ze
Waarom? Omdat hij nomineert wie hij wil en niet Ashley volgt?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:51 schreef FBtje het volgende:
[..]
Hij zoekt het ook wel een beetje op eerlijk gezegd.
Hij beloofde Jimmy niks te zeggen over het telefoontjequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dilano is een beetje creepy in zijn doen en laten maar ik geloof dat hij oprecht is naar Jimmy toe.
Nee, maar hij heeft zich wel vanaf het begin af aan door Ashley laten bespelen. Hij had meteen afstand moeten nemen. Blijkbaar heeft hij verwachtingen geschept die hij niet waar kan of wil maken. Karen is ook een punt, want dan krijg je Ashley er gratis bij.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij nomineert wie hij wil en niet Ashley volgt?
Daar hebben ze dan wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:08 schreef kiki2024 het volgende:
de cocoon kamer zegt dat Randy een lief manneke is
saai maar ok.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:08 schreef kiki2024 het volgende:
hij is lief, maar sinds hij Ty indirect op de bak heeft gegooid vertrouw ik hem niet meer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan wel weer gelijk in.
Hij heeft gisteren hoogstpersoonlijk aan Jimmy gevraagd of dat mocht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij beloofde Jimmy niks te zeggen over het telefoontje
Het eerste wattie doet is naar Tyron en Randy rennen om te vertellen....
Is dat oprecht?
Of Ashley heeft verwachtingen die er niet zijn .. volgens mij heeft hij nooit gezegd met Ashley mee te stemmen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft zich wel vanaf het begin af aan door Ashley laten bespelen. Hij had meteen afstand moeten nemen. Blijkbaar heeft hij verwachtingen geschept die hij niet waar kan of wil maken. Karen is ook een punt, want dan krijg je Ashley er gratis bij.
Die ze volgende week keihard op de bank zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:08 schreef kiki2024 het volgende:
haha ja dat is niet persoonlijk maar gewoon het spelquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die ze volgende week keihard op de bank zetten.
Lief in de zin dat hij geen tegengas geeft...quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:08 schreef kiki2024 het volgende:
die kleine meid is 100 x volwassener en dwingt 100 x meer respect af dan dit langharige duckface tokkie wezenquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:11 schreef Puzzie het volgende:
respect voor die kleine meid, knap hoe ze het doet , op haar manier bla bla
Sligro België zal misschien goedkoper zijn dan NLquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:49 schreef Li0nHeart het volgende:
haha ja. hij praat met iedereen mee en is beetje sneaky..maar geloof wel dat hij echt rustig en lief is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lief in de zin dat hij geen tegengas geeft...
Nou ja ze heeft één keer gezegd dat die jas 9 meier kostte toen ze in de rook stond bij de pizza oven. Ze heeft er niet over opgeschept. Wel komt die jas elke keer negatief hier in de cos voorbij.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
BTW ik geloof niet dat ik jou enige verantwoording hoef af te leggen
Hij gaat naar Sluis .. maar inmiddels wel OT en zoquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sligro België zal misschien goedkoper zijn dan NL
nee ik woon in de grensstreek met Belgie en Duitsland en de Belgen komen liever naar Nederland en zelfs naar Duitsland om de boodschappen te doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sligro België zal misschien goedkoper zijn dan NL
Hij had eerst beloofd het niet te zeggen, en toen zei die het toch.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:11 schreef FBtje het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren hoogstpersoonlijk aan Jimmy gevraagd of dat mocht.
Of ben ik nu in de war met iemand anders...
Mijn voeten zijn zo plat als een pas gestreken overhemd. Geen kreukels te bekennen!quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:16 schreef kiki2024 het volgende:
Danny heeft platte voeten zegt Ashley
Dat durft ze niet meer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom en Karen sluiten de avond niet kaartend af?
MAg vast niet van de generaalquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
nee karinnetje heeft haar ware ruggegraatloze aard aan tom laten zienquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie hem nog met de buit weg gaan.....en het rare is zou het niet eens vreemd vinden.....Iemand die echt bijna liggend rijk is geworden.....[beetje overdreven maar toch]quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:08 schreef kiki2024 het volgende:
Hij moet vooral zorgen van de bank te blijven.. de eerstvolgende keer dat ie er op zit is hij weg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie hem nog met de buit weg gaan.....en het rare is zou het niet eens vreemd vinden.....Iemand die echt bijna liggend rijk is geworden.....[beetje overdreven maar toch]
Dat had ze kunnen weten, toen ze het melde terwijl er duizenden mensen de live stream keken, ze had ook kunnen denken, hoe belangrijk is het , of wat is de meerwaarde van het vermelden, het zegt veel over haar . als je zo'n bedrag uitgeeft en vermeld dan weet je dat er over gepraat gaat worden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft één keer gezegd dat die jas 9 meier kostte toen ze in de rook stond bij de pizza oven. Ze heeft er niet over opgeschept. Wel komt die jas elke keer negatief hier in de cos voorbij.
Was aan het kaarten met Jim toch?quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:19 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij ligt Tom al een tijdje in bed. Ze kan hem er moeilijk uitrammen omdat die moet kaarten
Zit aan tafel met Jimmy te kaarten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:19 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij ligt Tom al een tijdje in bed. Ze kan hem er moeilijk uitrammen omdat die moet kaarten
quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat had ze kunnen weten, toen ze het melde terwijl er duizenden mensen de live stream keken, ze had ook kunnen denken, hoe belangrijk is het , of wat is de meerwaarde van het vermelden, het zegt veel over haar . als je zo'n bedrag uitgeeft en vermeld dan weet je dat er over gepraat gaat worden.
Ik mag hopen dat die mensen niet 24/7 op eieren lopen .. is er niks aan voor ons.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat had ze kunnen weten, toen ze het melde terwijl er duizenden mensen de live stream keken, ze had ook kunnen denken, hoe belangrijk is het , of wat is de meerwaarde van het vermelden, het zegt veel over haar . als je zo'n bedrag uitgeeft en vermeld dan weet je dat er over gepraat gaat worden.
Ja, het is alsof ik de regie heb. Zei het al toen ze het gingen ophangen...quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:19 schreef danilel het volgende:
kijk die afgunstige heksen al die berichten voor Alice lezen
voor dat soort uitspraken doen wij het toch? anders hebben wij hier niets te lullenquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die mensen niet 24/7 op eieren lopen .. is er niks aan voor ons.
zo hilarisch vond ik die beelden niet, gewoon misselijkmakendquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:23 schreef kater1 het volgende:
Zo zeg, even met andere dingen bezig en met half oog Jimmy en Dilano in zwaar gesprek gezien. Dacht oh iterssant even teruglezen in de COS zijn er werkelijk tig dingen gebeurt die ik niet heb meegekregen. (Ik zie o.a. hilarische beelden van Ash en Karin die met een glas proberen af te luisteren). Jeeej, gewoon een dagtaak om alles te volgen. Jammer dat we er niet voor betaald worden.
Dat is waar, dat is maar voor weinigen weg gelegd dus logisch dat erover gesproken wordt. En eigenlijk een beetje raar om de prijs te zeggen...quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:24 schreef danilel het volgende:
[..]
zo hilarisch vond ik die beelden niet, gewoon misselijkmakend
Hij heeft altijd zijn eigen keuzes gemaakt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft zich wel vanaf het begin af aan door Ashley laten bespelen. Hij had meteen afstand moeten nemen. Blijkbaar heeft hij verwachtingen geschept die hij niet waar kan of wil maken. Karen is ook een punt, want dan krijg je Ashley er gratis bij.
Auchan is goedkoperquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, ik vond het hilarisch. Mag gewoon hè.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:24 schreef danilel het volgende:
[..]
zo hilarisch vond ik die beelden niet, gewoon misselijkmakend
Hoe triest is dat dan..quote:
volgens mij was er op dat moment helemaal niemand in het huis meer die niet wist dat fans de geloofwaardigheid van de vriendschap in twijfel trokken... Dat was gebaseerd op andere informatie, terwijl dat telefoontje specifiek ging over die valse piano.. Ty had volkomen gelijk toen hij zei dat Jimmy er niet zo zwaar aan moest tillen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij had eerst beloofd het niet te zeggen, en toen zei die het toch.
De informatie van al die Twitter berichten kwam daarna pas in het huis he.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:30 schreef FBtje het volgende:
[..]
volgens mij was er op dat moment helemaal niemand in het huis meer die niet wist dat fans de geloofwaardigheid van de vriendschap in twijfel trokken... Dat was gebaseerd op andere informatie, terwijl dat telefoontje specifiek ging over die valse piano.. Ty had volkomen gelijk toen hij zei dat Jimmy er niet zo zwaar aan moest tillen.
Ik ook! Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:29 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het hilarisch. Mag gewoon hè.
Als Ashley dit ziet is het huis te klein en mag Karen helemaal niet meer met hem omgaan.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ah wat lieffff Ty en randy vragen Tom of hij mee wil spelen met Rummy...
hoop dat hij het nu inzietquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:34 schreef kiki2024 het volgende:
Tom zat zielig alleen buiten zijn groepje heeft hem gewoon als stront behandeld vanavond. ik zou klaar met ze zijn als ik Tom was
hij heeft toch net de hele tijd met jimmie zitten kaarten?quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:34 schreef kiki2024 het volgende:
Tom zat zielig alleen buiten zijn groepje heeft hem gewoon als stront behandeld vanavond. ik zou klaar met ze zijn als ik Tom was
geen idee. ik hoorde alleen dat Ty zei : is faya en toen ging randy hem halen en vroeg of hij mee wilde spelen. hij zat blijkbaar alleen buiten?quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft toch net de hele tijd met jimmie zitten kaarten?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh hou iig die mening maar voor je.
Tuurlijk, Ashley is heel geliefd in de COSquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit.
Mocht een ander het doen is de COS te klein.
Bij jou wel toch?? Zo'n leuk mens, heel beschaafd ookquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ashley is heel geliefd in de COS
Ben ik op de streams?quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bij jou wel toch?? Zo'n leuk mens, heel beschaafd ookWaar je nog veel van wil genieten
Post anders iets wat over de streams gaat ipv miepen tegen anderen.quote:
Net een echtpaarquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan die er mee slapen?? Lijkt me vreselijk
Dat kan ik wel waarderen. Dat je gewoon ook even een spelletje met elkaar kunt spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef kiki2024 het volgende:
Lijkt wel een zuignap......je schrikt je dood snachts en je ziet die dikke lippen met witte tanden....quote:
js echt super lief. mn hart breekt een beetje voor Tom...hoe ze hem vanavond hebben buitengesloten ( het clubje) en de blikken op zijn gezicht. hij verdient dat nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ik wel waarderen. Dat je gewoon ook even een spelletje met elkaar kunt spelen.
Ik heb ook het idee dat ze er niet blij mee is. Ik zie haar constant eraan zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt wel een zuignap......je schrikt je dood snachts en je ziet die dikke lippen met witte tanden....
doet ie wel vakerquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij kan moeilijk alleen zitten als de rest hem negeert.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
genieten jullie er nog maar even van
[ afbeelding ]
Nou precies dat, ze zien dat er wat scheelt en vragen hem mee te spelen, dan kan ik ze soms oervervelend vinden en vaak niet kunnen uitstaan(en soms niet verstaan met hun straattaal), maar het is heel wat meer dan wat zn zogenoemde "vrienden" doen, die praten alleen nog over hem achter zn rug, maken hem zwart, en laten hem links liggen, en dat dan om die ene stem op danny😅 door hem, maar ook door karin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano ontving als eerste informatie die erop wees dat fans hun vriendschap in twijfel trokken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De informatie van al die Twitter berichten kwam daarna pas in het huis he.
Dat telefoongesprek was echt eerder.
als ik dat zie, vraag ik me altijd af wanneer het moment van opstijgen isquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan die er mee slapen?? Lijkt me vreselijk
quote:
Precies dit viel mij ook op ,quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:52 schreef cat123 het volgende:
[..]
Nou precies dat, ze zien dat er wat scheelt en vragen hem mee te spelen, dan kan ik ze soms oervervelend vinden en vaak niet kunnen uitstaan(en soms niet verstaan met hun straattaal), maar het is heel wat meer dan wat zn zogenoemde "vrienden" doen, die praten alleen nog over hem achter zn rug, maken hem zwart, en laten hem links liggen, en dat dan om die ene stem op danny😅 door hem, maar ook door karin.
En die was de laatste dagen niet bij hem weg te slaan, en andersom met hun kaarten, en vandaag helemaal aan ashley geplakt.
En niet naar hem omgekeken verder echt op haren doen na.
ik ben zielig ik wou niet op danny maar zijn wel samen op hem gegaan boehoe.
Je hebt toch echt het gedaan, own it. En schuif niet alles af op een ander achteraf. Net als bij basiri.
En ook dat kaarten daarin lijkt het groepje bijna wel jaloers,
geen idee hoe het anders te noemen,
want ze waren wel heel veel samen aan het kaarten.
Wees gewoon blij dat ze wat te doen hebben,
en zich vermaken samen, moeilijk gedoe zeg.
Zou me er dood vervelen waarschijnlijk.
Zoveel tijd om niks te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |