Oprechter dan Jimmy. Zover is mij wel duidelijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:58 schreef FBtje het volgende:
En toch vind ik dat Dilan oprecht overkomt... een blinde vlek van mij
Dilano is oprechter dan Jimmy die feitelijk volledig in het clubje van Ash zit alleen Dilano gebruikt voor de info.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:58 schreef FBtje het volgende:
En toch vind ik dat Dilano oprecht overkomt richting Jimmy... een blinde vlek van mij
Ze lullen in een kringetje.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met al dit ge-ouwehoer verlang je bijna weer naar Weerwolven ...
Maar ik heb helemaal geen aanleiding om te denken dat Dilano niet zegt wat hij meent over Jimmy. Geen enkele...quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano is oprechter dan Jimmy die feitelijk volledig in het clubje van Ash zit alleen Dilano gebruikt voor de info.
Jimmy twijfelt... dat is zijn probleem... ik geloof niet dat Jimmy Dilano alleen maar gebruikt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano is oprechter dan Jimmy die feitelijk volledig in het clubje van Ash zit alleen Dilano gebruikt voor de info.
Kan je aan zijn gezicht zien he......net alsof hij zich schaamt dat ze die uitspraken maakt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:00 schreef happyme28 het volgende:
En die Glenn heeft steeds meer vraagtekens bij de uitspraken van Assley
Ik ook niet. Dilano is een beetje creepy in zijn doen en laten maar ik geloof dat hij oprecht is naar Jimmy toe.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:01 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen aanleiding om te denken dat Dilano niet zegt wat hij meent over Jimmy. Geen enkele...
Geloof ik ook. Mischien een tikkeltje onzeker in het spelquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dilano is een beetje creepy in zijn doen en laten maar ik geloof dat hij oprecht is naar Jimmy toe.
Dilano is heel erg onzeker...quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geloof ik ook. Mischien een tikkeltje onzeker in het spel
Stream 1 net in de keuken.quote:
Ja lief hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef marky het volgende:
Dus Jimmy is erop gezet door zijn "vriendin".
Echt?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Ashley had toch verteld aan Jimmy dat zij hem heeft genomineerd?
Volgens mij niet. Ze heeft alleen tegen Danny gezegd dat ze niet op hem heeft gestemd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Ashley had toch verteld aan Jimmy dat zij hem heeft genomineerd?
Zullen we op bed gaan liggen...quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:11 schreef FBtje het volgende:
Maar ja.. als Dilano dat door heeft, dan weet Jimmy het ook binnen de kortste keren.
Vorige week moest hij nog genomineerd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:10 schreef zodeju het volgende:
Ashley wil zelf weer in duo met Glenn en vraagt hem.....enige wat hij zegt dan heb ik er maar twee gehad.....
Alsof ze zeker is dat ze mag kiezen
Echt hequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:14 schreef FBtje het volgende:
Mijn god, schakelen ze beide streams weer op hetzelfde beeld.. dat vind ik wel zo irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |