Als Ashley dit ziet is het huis te klein en mag Karen helemaal niet meer met hem omgaan.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ah wat lieffff Ty en randy vragen Tom of hij mee wil spelen met Rummy...
hoop dat hij het nu inzietquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:34 schreef kiki2024 het volgende:
Tom zat zielig alleen buiten zijn groepje heeft hem gewoon als stront behandeld vanavond. ik zou klaar met ze zijn als ik Tom was
hij heeft toch net de hele tijd met jimmie zitten kaarten?quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:34 schreef kiki2024 het volgende:
Tom zat zielig alleen buiten zijn groepje heeft hem gewoon als stront behandeld vanavond. ik zou klaar met ze zijn als ik Tom was
geen idee. ik hoorde alleen dat Ty zei : is faya en toen ging randy hem halen en vroeg of hij mee wilde spelen. hij zat blijkbaar alleen buiten?quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft toch net de hele tijd met jimmie zitten kaarten?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahh hou iig die mening maar voor je.
Tuurlijk, Ashley is heel geliefd in de COSquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit.
Mocht een ander het doen is de COS te klein.
Bij jou wel toch?? Zo'n leuk mens, heel beschaafd ookquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ashley is heel geliefd in de COS
Ben ik op de streams?quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bij jou wel toch?? Zo'n leuk mens, heel beschaafd ookWaar je nog veel van wil genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |