Post anders iets wat over de streams gaat ipv miepen tegen anderen.quote:
Net een echtpaarquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan die er mee slapen?? Lijkt me vreselijk
Dat kan ik wel waarderen. Dat je gewoon ook even een spelletje met elkaar kunt spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ah wat lieffff Ty en randy vragen Tom of hij mee wil spelen met Rummy...
Lijkt wel een zuignap......je schrikt je dood snachts en je ziet die dikke lippen met witte tanden....quote:
js echt super lief. mn hart breekt een beetje voor Tom...hoe ze hem vanavond hebben buitengesloten ( het clubje) en de blikken op zijn gezicht. hij verdient dat nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ik wel waarderen. Dat je gewoon ook even een spelletje met elkaar kunt spelen.
Ik heb ook het idee dat ze er niet blij mee is. Ik zie haar constant eraan zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt wel een zuignap......je schrikt je dood snachts en je ziet die dikke lippen met witte tanden....
doet ie wel vakerquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij kan moeilijk alleen zitten als de rest hem negeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |