Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
genieten jullie er nog maar even van
[ afbeelding ]
Nou precies dat, ze zien dat er wat scheelt en vragen hem mee te spelen, dan kan ik ze soms oervervelend vinden en vaak niet kunnen uitstaan(en soms niet verstaan met hun straattaal), maar het is heel wat meer dan wat zn zogenoemde "vrienden" doen, die praten alleen nog over hem achter zn rug, maken hem zwart, en laten hem links liggen, en dat dan om die ene stem op danny😅 door hem, maar ook door karin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ah wat lieffff Ty en randy vragen Tom of hij mee wil spelen met Rummy...
Dilano ontving als eerste informatie die erop wees dat fans hun vriendschap in twijfel trokken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De informatie van al die Twitter berichten kwam daarna pas in het huis he.
Dat telefoongesprek was echt eerder.
als ik dat zie, vraag ik me altijd af wanneer het moment van opstijgen isquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan die er mee slapen?? Lijkt me vreselijk
quote:
Precies dit viel mij ook op ,quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:52 schreef cat123 het volgende:
[..]
Nou precies dat, ze zien dat er wat scheelt en vragen hem mee te spelen, dan kan ik ze soms oervervelend vinden en vaak niet kunnen uitstaan(en soms niet verstaan met hun straattaal), maar het is heel wat meer dan wat zn zogenoemde "vrienden" doen, die praten alleen nog over hem achter zn rug, maken hem zwart, en laten hem links liggen, en dat dan om die ene stem op danny😅 door hem, maar ook door karin.
En die was de laatste dagen niet bij hem weg te slaan, en andersom met hun kaarten, en vandaag helemaal aan ashley geplakt.
En niet naar hem omgekeken verder echt op haren doen na.
ik ben zielig ik wou niet op danny maar zijn wel samen op hem gegaan boehoe.
Je hebt toch echt het gedaan, own it. En schuif niet alles af op een ander achteraf. Net als bij basiri.
En ook dat kaarten daarin lijkt het groepje bijna wel jaloers,
geen idee hoe het anders te noemen,
want ze waren wel heel veel samen aan het kaarten.
Wees gewoon blij dat ze wat te doen hebben,
en zich vermaken samen, moeilijk gedoe zeg.
Zou me er dood vervelen waarschijnlijk.
Zoveel tijd om niks te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |