Je bent een topper😁quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Probeer vanavond vanaf 2000 uur te uploaden, maar gaat uren duren ... even geduld ...
Bedek dat op z'n minst.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jimmy doe iets aan die buik![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is het ook geen echte charmante man voor mannen......quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jimmy doe iets aan die buik![]()
[ afbeelding ]
Op ieder potje past een dekseltjequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen echte charmante man voor mannen......
Was in de keukenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie geen Randy, kom ik nu steeds te laat.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen echte charmante man voor mannen......
Die discussie heb ik hier een aantal weken terug nog gevoerd.. nee, dat kan echt niet hoor dat een man vriendschappelijk met een vrouw omgaat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef cat123 het volgende:
Ashley ook meteen weer over de versiering voor alice ophangen vragen aan jimmy of tom hartjes zou voelen voor alice,
man, is het stiekem de middelbare school?
Je kan als man en vrouw toch prima vrienden zijn.
en wat leuks voor elkaar doen zonder bij bedoelingen.
Hoop beidequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:25 schreef Puzzie het volgende:
Is er nog geen rel? JDillie houdt het geheim? Iemand gaat Tom straks aanspreken op zijn 'valse' gedrag?
Jimmy is volgens mij nog aan het slingeren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:25 schreef Puzzie het volgende:
Is er nog geen rel? JDillie houdt het geheim? Iemand gaat Tom straks aanspreken op zijn 'valse' gedrag?
Normale mensen kunnen dat wel. Ik reken Trash niet onder normaal mens....quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef cat123 het volgende:
Ashley ook meteen weer over de versiering voor alice ophangen vragen aan jimmy of tom hartjes zou voelen voor alice,
man, is het stiekem de middelbare school?
Je kan als man en vrouw toch prima vrienden zijn.
en wat leuks voor elkaar doen zonder bij bedoelingen.
Ik hoop met je mee , ik ben wel toe aan wat drama en karmaquote:
Heeft Karen dat haar van Danny echt bewust zo geknipt?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:27 schreef humpty het volgende:
Als Dannie gaat wil Ashley zijn shampoo graag
Vieze hebbert, en mar opscheppen over haar jas van 900 euro....quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:27 schreef zodeju het volgende:
Ashley vraagt aan iedereen die e.v. weg moet of ze spullen mag hebben.....
van mij zou ze nog geen potloodje zonder punt krijgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ja logisch wel, ze kan niet even naar de hema!
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
van mij zou ze nog geen potlootje zonder punt krijgen
Danny gaf zelf aan dat hij zo kaal geschoren wilde worden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Heeft Karen dat haar van Danny echt bewust zo geknipt?
En de 10.000 euro die iedere maand binnenkomtquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vieze hebbert, en mar opscheppen over haar jas van 900 euro....
het is algemeen bekend dat Dilano laag staat. hij gaatquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:32 schreef FBtje het volgende:
Ik weet niet wat ik van de polls moet geloven, maar ik zou het echt schokkend vinden als Dilano of Alice naar huis moet.
Dat groepje graaft zijn eigen ondergang zo langzamerhand volgens mijquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:34 schreef humpty het volgende:
Ooh Karen wat een kreng is dat ook ...nu over dat Tom en Jimmy die letters voor Alice
hebben gemaakt en dat zij toen niet binnen mocht komen en dan die kop die ze er bij trekt
ja geloof van welquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is mooi gemaakt, door Tom toch voornamelijk?
vre-se-lijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zie ze daar liggen de tutjes hola
Welk deel is ze niet normaal of mens of beide?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen dat wel. Ik reken Trash niet onder normaal mens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |