rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is mooi gemaakt, door Tom toch voornamelijk?
Dat mag .. maar 0% waarschijnlijk. Op het moment dat de genomineerden op de stemsites van GoPlay en RTL staan, is dat het ook wel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
Ik verwacht nog een twist m.b.t. de nominaties!
Niets is wat het lijkt, dus ook dat nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag .. maar 0% waarschijnlijk. Op het moment dat de genomineerden op de stemsites van GoPlay en RTL staan, is dat het ook wel.
Denk het niet ...de twist was denk ik al dat de fans iemand van de nominatielijst af hebben gehaaldquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
Denk het niet....want midden in de strijd kregen we een sl en toen we terug kwamen was het onderwerp weg en werd er niet meer over gesproken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
En ook nog gaan zitten zeiken "of tom hartjes zou voelen voor alice"quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:44 schreef zodeju het volgende:
Raar eigenlijk . dat beide dames helemaal niks doen, zelfs niet voor meiden onder elkaar en dat de mannen daar lieve dingen schrijven en maken......
Maar heel jaloers alles willen weten en denk zelfs als de mannen daar weg zijn dat ze gaan kijken......
Dirk is goedkoopstquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny vindt de Sligro goedkoop ... dat valt volgens mij ernstig mee.
ja dat valt me ook vies tegen zeg. zijn nog maar 3 vrouwen over, en die 2 zijn altijd samen...lullig voor Alice en spreekt van karakter. maja die 2 zijn ook niet perse heel lief, warm of attent van wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:44 schreef zodeju het volgende:
Raar eigenlijk . dat beide dames helemaal niks doen, zelfs niet voor meiden onder elkaar en dat de mannen daar lieve dingen schrijven en maken......
Maar heel jaloers alles willen weten en denk zelfs als de mannen daar weg zijn dat ze gaan kijken......
Hij zoekt het ook wel een beetje op eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:51 schreef humpty het volgende:
Tom krijgt best wel veel voor de kiezen daar...sneu voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |