En ook nog gaan zitten zeiken "of tom hartjes zou voelen voor alice"quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:44 schreef zodeju het volgende:
Raar eigenlijk . dat beide dames helemaal niks doen, zelfs niet voor meiden onder elkaar en dat de mannen daar lieve dingen schrijven en maken......
Maar heel jaloers alles willen weten en denk zelfs als de mannen daar weg zijn dat ze gaan kijken......
Dirk is goedkoopstquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny vindt de Sligro goedkoop ... dat valt volgens mij ernstig mee.
ja dat valt me ook vies tegen zeg. zijn nog maar 3 vrouwen over, en die 2 zijn altijd samen...lullig voor Alice en spreekt van karakter. maja die 2 zijn ook niet perse heel lief, warm of attent van wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:44 schreef zodeju het volgende:
Raar eigenlijk . dat beide dames helemaal niks doen, zelfs niet voor meiden onder elkaar en dat de mannen daar lieve dingen schrijven en maken......
Maar heel jaloers alles willen weten en denk zelfs als de mannen daar weg zijn dat ze gaan kijken......
Hij zoekt het ook wel een beetje op eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:51 schreef humpty het volgende:
Tom krijgt best wel veel voor de kiezen daar...sneu voor hem
hopelijk is de beloning de jackpot. gun het hemquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:51 schreef humpty het volgende:
Tom krijgt best wel veel voor de kiezen daar...sneu voor hem
die gun ik het meer dan die in de slangenkamerquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:52 schreef Snoozey het volgende:
stel je voor, die in de huiskamer zijn de finalisten
zolang je niets zegt, kun je ook niemand beschadigenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:52 schreef Snoozey het volgende:
stel je voor, die in de huiskamer zijn de finalisten
Van de groene kamer gun ik het Glenn als enigequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
stel je voor, die in dat groene hok zijn de finalisten
Nou dan moet je misschien eens naar de RTL Big Brother pagina gaan om te stemmen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
Ik verwacht nog een twist m.b.t. de nominaties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |