Tom en Jimmy Gistermiddag, Tom knipte nog in zn vingerquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is mooi gemaakt, door Tom toch voornamelijk?
Tom en Jimmyquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die je ziet wel maar de andere Boys hebben ook wat gemaakt. Maar waar dat hangt weet ik niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O ja, dat bloed heb ik nog gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tom en Jimmy Gistermiddag, Tom knipte nog in zn vinger
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat mag .. maar 0% waarschijnlijk. Op het moment dat de genomineerden op de stemsites van GoPlay en RTL staan, is dat het ook wel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
Ik verwacht nog een twist m.b.t. de nominaties!
Niets is wat het lijkt, dus ook dat nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag .. maar 0% waarschijnlijk. Op het moment dat de genomineerden op de stemsites van GoPlay en RTL staan, is dat het ook wel.
Denk het niet ...de twist was denk ik al dat de fans iemand van de nominatielijst af hebben gehaaldquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
Denk het niet....want midden in de strijd kregen we een sl en toen we terug kwamen was het onderwerp weg en werd er niet meer over gesproken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:45 schreef FBtje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |