Alleen maakt Jimmy zich niet alleen daar zorgen over, maar ook over het feit dat mede hij Dilano op de bank heeft gezet...quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
Tom zegt het goed
Je moet geen stress hebben voor hem
Als je het weet en je wilt er voor hem zijn is dat prima
Danny scoort ook hoger dan ty en Alicequote:Op donderdag 14 maart 2024 09:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Een hoop stemmen Danny om er zeker van te zijn dat Dillie gaat.
Van Ty en Alice wint hij nooit.
Het gaat om safen!quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny scoort ook hoger dan ty en Alice
Dus die vlieger gaat niet op
Had die stemmen voor hem nooit verwacht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Een hoop stemmen Danny om er zeker van te zijn dat Dillie gaat.
Van Ty en Alice wint hij nooit.
Wel want mensen stemmen nu vrijstelling Danny want ze willen tyron of dilano kwijtquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny scoort ook hoger dan ty en Alice
Dus die vlieger gaat niet op
Sorry mijn redenatie klopt niet neequote:Op donderdag 14 maart 2024 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel want mensen stemmen nu vrijstelling Danny want ze willen tyron of dilano kwijt
Vreselijk dat gehinnik van Karen, soms denk ik dat het niet helemaal oke is met haarquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:23 schreef Ireth het volgende:
Ash en Ka een Siamese tweeling voor 1 dag... Glenn heeft ze aan elkaar geplakt. Handig met plassen..
Je zal toch aan de hinnikend paard vast zitten... ik zou na een paar uur een moord plegen denk ik..
Vanmiddag lekker met die dikke truien in de zon liggen bakkenquote:
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:57 schreef Harry het volgende:
Tussenstand Poll Salarrr_
Wie moet er gered worden?
Tyron 14%
Alice 31%
Danny 49%
Dilano 6%
Danny en wie hadden ze nog meer enig idee?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ka is het niet helemaal eens met de nominatie. Is zo weer goed want Danny zal er niet op staan.
Ty en Dillie.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Danny en wie hadden ze nog meer enig idee?
Ik heb Tyron gestemd en ben Tom fan. Is dat ook in het voordeel van Tom??quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Instagrammers zijn Ashley fans of Tom fans.. die stemmen altijd in het voordeel van hun idool...
Dat domme gegiechel ik krijg er sla neigingen van...![]()
Domme wijven
Leuke TT, maar hij klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Als Tyron populair blijkt te zijn niet zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb Tyron gestemd en ben Tom fan. Is dat ook in het voordeel van Tom??
Het is nooit 100 % maar wel het merendeel..quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb Tyron gestemd en ben Tom fan. Is dat ook in het voordeel van Tom??
Wel een beetje generaliserendquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Instagrammers zijn Ashley fans of Tom fans.. die stemmen altijd in het voordeel van hun idool...
Domme wijven
Dan klopt ie precies, het zonnetje wordt geen donderwolkquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke TT, maar hij klopt niet helemaal.
Het zonnetje in huis heeft deze week immuniteit.
aha ok dank je welquote:
of zullen er dan in die paar sec heel veel gestemd hebben?quote:
Nee was oprecht nieuwsgierig of daar dan ook een voordeel in zou zitten omdat ik zo niet eens had nagedachtquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is nooit 100 % maar wel het merendeel..
(voel je je aangesproken?)
Daarom vind ik het stemmen van de kijkers ook nooit eerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Domme wijven
Als je op dit soort indianen verhalen afgaatquote:
Ik vind het ook bijzonder grappig.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Danny staat bovenaan om gered te worden
Echt? Hoe minder stemmen, hoe meer fluctuaties..... Dus inmiddels blijft het beeld mooi gelijk.quote:
Klopt Tomquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke TT, maar hij klopt niet helemaal.
Het zonnetje in huis heeft deze week immuniteit.
Omdat er in de tussentijd van account wisselen nog veel meer mensen hun stem hebben uitgebracht en het procentueel dus verschuiftquote:
er stemmen toch meer mensen niet alleen diegenequote:
Ik ook niet, ik vermoed dat men dat doet om er zeker van te zijn dat Dil naar huis gaatquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:28 schreef spapaars het volgende:
Snap er niets van waarom die Danny zo popi is.
denk het haast welquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
of zullen er dan in die paar sec heel veel gestemd hebben?
Danny heeft na zijn bijna ash Tom Alice op de bank plots een hogere populariteitquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vermoed dat men dat doet om er zeker van te zijn dat Dil naar huis gaat
Ja dat kan ook. Zitten er misschien toch heel wat slimmerds op instagramquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vermoed dat men dat doet om er zeker van te zijn dat Dil naar huis gaat
Vermoedelijk denkt diegene in "aantal uitgebrachte stemmen" qui tussenstand en niet in procentenquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er stemmen toch meer mensen niet alleen diegene
Of het komt heeeeeel toevallig zo uit in fanweekquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ga vermoeden dat ashley op jimmy Glenn en Alice heeft gestemd. Anders kan deze uitslag niet zo zijn uitgekomen
Maar die staan er niet bij.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Domme wijven
Bij mij heeft hij daardoor juist afgedaan zijn lafheid om te doen wat hij eigenlijk wilde doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny heeft na zijn bijna ash Tom Alice op de bank plots een hogere populariteit
Dat lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat is er toch met dit kijkerspubliekquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Danny staat bovenaan om gered te worden
Een hypocriet, achterbaks en een valse gluiperd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij daardoor juist afgedaan zijn lafheid om te doen wat hij eigenlijk wilde doen
Ja hij en Glenn zijn bij mij daardoor erg tegengevallen. Je zou denken deze mannen durven het wel aan. Maar helaas het zijn gewoon een paar angstige haasjesquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een hypocriet, achterbaks en een valse gluiperd.
is dat de zanger?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
Alice is met de broer van Marco Schuitmaker "gegaan"...
FF terug scrollen het staat hier ergens of misschien is het verplaatst naar de sc gezellige kletshoekquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft iemand een linkje misschien van insta stories waar je kan stemmen om iemand uit de nominaties te halen. Ik ben niet zo wegwijs op insta. Of laten zien waar ik de stories kan vinden?
Vorige topic ergens redelijk onderaan staat een link van Irethquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft iemand een linkje misschien van insta stories waar je kan stemmen om iemand uit de nominaties te halen. Ik ben niet zo wegwijs op insta. Of laten zien waar ik de stories kan vinden?
Eens, maar ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, maar ...Ja leuk en bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit het straks weer in mijnhoofd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Is wel waar.. buiten beeld werkt Randy zich een slag in de rondte... zien wij alleen net die 3 momenten per dag dat hij op de bank ligt..quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef Hznootje het volgende:
Randy zegt: We zijn echt vies neergezet man.
Kan jij misschien licht schijnen op de reden waarom je Danny wil vrijstellen. ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Super thanks Ireth!!!! Ik stemde op danny! Staat nu bovenaan
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel waar.. buiten beeld werkt Randy zich een slag in de rondte... zien wij alleen net die 3 momenten per dag dat hij op de bank ligt..
Maar die 3 momenten duren wel 3 uur per stukquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel waar.. buiten beeld werkt Randy zich een slag in de rondte... zien wij alleen net die 3 momenten per dag dat hij op de bank ligt..
Danny op de bank!! Danny op de bank!! Danny, Danny, Danny op de bank!!quote:
Dat zegt dan waarschijnlijk heel veel over de restquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:28 schreef spapaars het volgende:
Snap er niets van waarom die Danny zo popi is.
Ben hem ook echt zat.....maar krijgt hij nu een vliegtuig samen met Glenn??quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny op de bank!! Danny op de bank!! Danny, Danny, Danny op de bank!!
Die ken ik ook niet. is dat van die man met dat rare witte kapsel?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het nr van songfestival erin gooien kijken hoe ze reageren..
Die kennen ze nog niet
Heb ook op Danny gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Had het idee dat die hint meer sloeg op alice der contact me ashleyquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat erom dat mensen tegen alice gezegd hebben niet teveel met hun moet omgaan. Ze vragen zich af hoe ze da neer gezet worden op tv
Ja klopt Europapaquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. is dat van die man met dat rare witte kapsel?
Europapapapapapaaaa! Ja laten ze die er maar eens in gooienquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wilde eerst Wilders intypen ....lolquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wilde eerst Wilders intypen ....lol
Als je hem gaat luisteren moet je het inclusief clip doen, dan is hij nog mooier , ik heb me bescheurdquote:
Danny krijgt waarschijnlijk de steun van de fans van Ashley en dat zijn er een pak.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is er toch met dit kijkerspubliek
gooi die mislukte bart2.0 er toch uit
Joostquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het nr van songfestival erin gooien kijken hoe ze reageren..
Die kennen ze nog niet
Volgens mij ligt Ty niet onder een deken hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb abon dus zou snel moeten kunnnen posten maar het is druk op fok denk ik![]()
Aandacht trekkers buiten onder een dekentje
of op youtube met dat iemand dan mee kijkt, een Amerikaan of zo, de gekste reacties en echt huilen aan het einde . Laat de bewoners die clip maar eens na spelenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je hem gaat luisteren moet je het inclusief clip doen, dan is hij nog mooier , ik heb me bescheurd
Nee, daar worden we vergast met spelletjes.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:45 schreef Joyce-43 het volgende:
helaas in de afleveringen zien jullie daar weinig van terug haha het vele geroddel
Is wel te hopenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:09 schreef kiki2024 het volgende:
mocht Danny winnen, zitten Alice, Ty en Dilano dus op de bank? dan zal Dilano zaterdag wel gaan
Die gaat sowieso naar huis. Maar ik gun Danny wel een avondje dun in de broek als bankzitter. Daarom ty gestemd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:09 schreef kiki2024 het volgende:
mocht Danny winnen, zitten Alice, Ty en Dilano dus op de bank? dan zal Dilano zaterdag wel gaan
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Momenteel 3% verschil met Ty. Dit is insta. Ty is een soort van Insta lieveling. Riquel gaat momenteel vol op de trom.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Danny krijgt waarschijnlijk de steun van de fans van Ashley en dat zijn er een pak.
Vandaag heb ik dus juist wel voor haar gestemd , ze verdiend hetquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:12 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom stemde ik op danny? Ten eerste niet op Alice omdat ik vind dat ze te weinig van zichzelf laat zien. Leuke dame hoor maar ook saai met dat vroege naar bed gaan etc. Verder wil ik Fulani naar huis laten gaan.. liever van danny dan ty
Febo is beeldmateriaal aan het verzamelen voor zijn exit filmpje.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom die Dillie steeds in beeld terwijl er een hele groep naast zit te praten?
Dilano gaat toch wel, ongeacht wie er verder op staat...quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:12 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom stemde ik op danny? Ten eerste niet op Alice omdat ik vind dat ze te weinig van zichzelf laat zien. Leuke dame hoor maar ook saai met dat vroege naar bed gaan etc. Verder wil ik Fulani naar huis laten gaan.. liever van danny dan ty
Precies zoals ze zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat erom dat mensen tegen alice gezegd hebben niet teveel met hun moet omgaan. Ze vragen zich af hoe ze da neer gezet worden op tv
Voor mijn part de boom in.quote:
Kan er ook wel mee leven, die jongen is echt teveel behang geweest... zeker in die weken dat Sabeau binnen kwam.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dilano gaat toch wel, ongeacht wie er verder op staat...
Zo weer met 3en op de bank.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Team Toxic is helemaal de weg kwijt. Opperste verwarring.
Ook op Alice gestemd. Het idee dat enkel Ashley en Karen nog overblijven als vrouwen, brrrrrr. Dan waant Ash zich helemaal onoverwinnelijk als enige Ndl vrouwquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vandaag heb ik dus juist wel voor haar gestemd , ze verdiend het
En dat vind ik nou het mooiste van de show. Des te later je weggestemd wordt, des te meer pijn doet het. Heb je al die tijd voor Jan met de korte achternaam daar gezeten. En dan zeggen ze allemaal in de aftertalk 'ja de ervaring neem ik mee, prachtig'. Hoepel toch op, geloof je het zelf??quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:17 schreef OmaJacky het volgende:
Randy: het is gewoon tijd uitzitten terwijl je weet dat je het niet haalt.
Bottomline is dat Ty zich begint te realiseren dat hij minder populair is dan Ashley en dat steekt hem nog het meest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:03 schreef Puzzie het volgende:
Roddelen over Ash ., het zit ze hoog en na al die tweets die Ty mocht lezen en waarin hij toegaf dat ze wel gelijk hebben en dat de berichten over het algemeen heel positief waren naar nu janken over de kritiek en en dat kijkers niet echt naar hem kijken . Hij kreeg een positieve boost van de fanroom en zie hem nu
Jezus wat een jankert en nog ondankbaar ook, de kijkers geven oppervlakkige reacties , hij kan er niets mee, geen diepgang
WTF verwacht hij eigenlijk??? Dat hij diepzinnige lange berichten krijgt?
Klagen dat hij als backstabber wordt neergezet maar die mensen weten er helemaal niets van hoe zwaar voor Ty is
Wat een kneus
Had 'ie beter z'n huiswerk moeten doen...quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron heeft gelijk wat doe ik nog hier want gaat winnen op populariteit dus dat kunnen we al nooit winnen. Hij dacht laatste 3 een spel spelen om te winnen.
Je zou uberhaupt niet mee moeten doen met het idee dat je het gaat winnen. Als dat je belangrijkste drijfveer is kun je beter thuis blijvenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat vind ik nou het mooiste van de show. Des te later je weggestemd wordt, des te meer pijn doet het. Heb je al die tijd voor Jan met de korte achternaam daar gezeten. En dan zeggen ze allemaal in de aftertalk 'ja de ervaring neem ik mee, prachtig'. Hoepel toch op, geloof je het zelf??
Als je daar alleen zit om te winnen had je je niet moeten opgeven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron heeft gelijk wat doe ik nog hier want gaat winnen op populariteit dus dat kunnen we al nooit winnen. Hij dacht laatste 3 een spel spelen om te winnen.
Precies, en de grap is dat je met die houding dan juist weer meer kans maakt om te winnenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als je daar alleen zit om te winnen had je je niet moeten opgeven.
Je zou een leuke tijd moeten hebben met winnen als bonus.
Ook mee eens! Maar als ik mee zou doen zou ik er toch liever in ronde 2 a 3 uitgaan dan vlak voor het einde (en niet in ronde 1 want ik vind dat je dan jezelf nog niet echt heb kunnen laten zien).quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou uberhaupt niet mee moeten doen met het idee dat je het gaat winnen. Als dat je belangrijkste drijfveer is kun je beter thuis blijven
Das ook een verloren stem, want die wordt toch ook niet weggestemd zaterdagquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ook op Alice gestemd. Het idee dat enkel Ashley en Karen nog overblijven als vrouwen, brrrrrr. Dan waant Ash zich helemaal onoverwinnelijk als enige Ndl vrouw
Nee juist niet. Hij is een mooi karakter nu. Er zitten er dit jaar heel wat in die hun huiswerk zo goed hebben gedaan dat je kan afvragen naar wie kijk ik nu? Is dit een act of iemand echt zoquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Had 'ie beter z'n huiswerk moeten doen...
Jimmy hoeft in ieder geval niet meer heel wantrouwend te doen of de vriendschap vanuit Dilano wel oprecht is, want wat betreft valt er op zijn handelen ook wel wat aan te merken. Sowieso is het heel typisch dat iedereen waar Dilano iets mee doet buiten Jimmy een jaloerse reactie van 'm oproept.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:21 schreef zodeju het volgende:
Wat blijft Jimmy erg bij Alice zitten .......uit schuldgevoel of wat.....schuldgevoel bij Alice of schulgevoel bij Dilano......
haha.. .ze kunnen doen wat ze willen bij 36 - 36...quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
eerste stemming die ik echt geloof bij BB
Je wil toch zo lang mogelijk blijven en het meest uit de ervaring halen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook mee eens! Maar als ik mee zou doen zou ik er toch liever in ronde 2 a 3 uitgaan dan vlak voor het einde (en niet in ronde 1 want ik vind dat je dan jezelf nog niet echt heb kunnen laten zien).
wachten tot die met trash zelf op de bank zitquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Danny krijgt waarschijnlijk de steun van de fans van Ashley en dat zijn er een pak.
Kunnen ze dit niet bij elke nominatie gewoon doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
eerste stemming die ik echt geloof bij BB
Leuke tijd is met spellen spelen lol hebben en gezellig met zijn allen......maar dat zit er allang niet meer in.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als je daar alleen zit om te winnen had je je niet moeten opgeven.
Je zou een leuke tijd moeten hebben met winnen als bonus.
Nou als ik al mee zou doen was het toch echt voor die pot hoor. Maar volgens mij gaat het veel daar om de bekendheid achteraf. Alleen je zou denken na 3 recente seizoenen dat dat doorgaans eerder averechts werkt. Kijk bijvoorbeeld maar naar Chiara. Maar goed, daarom zit ik er dan ook niet in.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je wil toch zo lang mogelijk blijven en het meest uit de ervaring halen?
Waarom niet gewoon het zelfde als het stemmen.....ik wil eigenlijk insta niet op mijn tel.....mijn tel is waar hij voor bestemd is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:20 schreef B00STER het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is waarom doet BB dit soort dingen op Insta? Ik mis ze dus regelmatig, want ik kijk op de site waar je ook officieel stemt wie er mag blijven. Doe dit dan daar, het is dat ik het nu toevallig zie door @:ireth
zou het echt gelijk blijvenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze er een nieuwe stemming in gooien Tyron vs. Danny als het gelijk blijft?
Sommige mensen hebben geen levenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef Paul het volgende:
mensen gaan dus nu allemaal insta accounts maken![]()
[ x ]
Mod Edit*** doe maar nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen leven
Nou dat dus. Ik om andere redenen, maar ik mis het op deze manier regelmatig en ik denk met mij wel meer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon het zelfde als het stemmen.....ik wil eigenlijk insta niet op mijn tel.....mijn tel is waar hij voor bestemd is.
ja eigenlijk wel jammer voor hun na afloop ze zien maar 10 procent ofzo van al het geroddel en dan zeggen zie je wel hebben weinig geroddeldquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, daar worden we vergast met spelletjes.
Omdat dit transparant is. Iedereen ziet de uitslag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon het zelfde als het stemmen.....ik wil eigenlijk insta niet op mijn tel.....mijn tel is waar hij voor bestemd is.
Goed dat-ie dat even zegt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Ik ben niet alleen maar oppervlakkig he...
Ik reageerde op Koos die opmerkte dat Tyron zich heeft vergist in hoe BB werkt, niet op iets anders. Als je meedoet aan een spelletje is het handig als je de spelregels kent.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:22 schreef marky het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij is een mooi karakter nu. Er zitten er dit jaar heel wat in die hun huiswerk zo goed hebben gedaan dat je kan afvragen naar wie kijk ik nu? Is dit een act of iemand echt zo
Dat zegt dus meer over de betrouwbaarheid van de uitslagen op zaterdag. Alhoewel ik die dit seizoen wel meer geloof dan vorige seizoenen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat dit transparant is. Iedereen ziet de uitslag.
Juistem.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jimmy hoeft in ieder geval niet meer heel wantrouwend te doen of de vriendschap vanuit Dilano wel oprecht is, want wat betreft valt er op zijn handelen ook wel wat aan te merken. Sowieso is het heel typisch dat iedereen waar Dilano iets mee doet buiten Jimmy een jaloerse reactie van 'm oproept.
Ze begrijpen helemaal niets. Totaal gebrek aan zelfreflectie, alles is de schuld van Ashley.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:10 schreef Thorelf het volgende:
Jammer dat Ty niet ziet hoe Ro,Do en Sabo waren...als hij deze meiden links had laten liggen. Kwam hij er beter uit. En ook niet ziet dat de kijkers zijn vriendjes hebben weggestemd. Mss even denken waarom!
In echte aantallen verschilt het wel wat. Gaat dan om een tiental verschil. En die kneuzen op X hebben niet in de gaten dat Insta veel groter is dan X.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze er een nieuwe stemming in gooien Tyron vs. Danny als het gelijk blijft?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen ze dit niet bij elke nominatie gewoon doen
Ashley is degene die vanaf moment 1 keihard haar stempel op het hele huis heeft gedrukt, wat daarna gebeurde is puur een reactie op reactie op reactie......quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze begrijpen helemaal niets. Totaal gebrek aan zelfreflectie, alles is de schuld van Ashley.
De procenten achter de komma zullen toch wel iets afwijken?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
net gekeken nog steeds 36 36quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Tyron ligt voor als je naar de balkjes kijkt? Of is dat de wens der gedachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik weet het!quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo weer met 3en op de bank.
Wie zou er weer de schuld krijgen?
Van de karakters dit jaar is hij het meest origineel. Echte mensen zijn zeikstralen soms hebben off days. Mooi dat je dat kan zien en laat zien. De andere in dat huis zijn vooral bezig hoe kom ik over op TV ik zwijg liever. En over het algemeen kunnen ze niet tegen hun verlies.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik reageerde op Koos die opmerkte dat Tyron zich heeft vergist in hoe BB werkt, niet op iets anders. Als je meedoet aan een spelletje is het handig als je de spelregels kent.
Tyron is een behoorlijke zeikstraal met een negatieve attitude en kan slecht tegen zijn verlies. Dat zijn nu niet precies eigenschappen die vallen onder het hebben van 'een mooi karakter' imho...
gewoon even samen lol hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:37 schreef spapaars het volgende:
Opdracht of kleuterschoolgedrag?
[ afbeelding ]
Wellus. Nietus. Zij begon.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ashley is degene die vanaf moment 1 keihard haar stempel op het hele huis heeft gedrukt, wat daarna gebeurde is puur een reactie op reactie op reactie......
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:46 schreef Adat231 het volgende:
ik zit op insta maar zie nergens dat ik kan stemmen. Onder welk knopje vind ik dat?
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:46 schreef rinardo het volgende:
het
[..]
icoon button links boven dus de profiel foto zeg maar op mobiel alleen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven om verder te zoeken.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef rinardo het volgende:
misschien werkt de link nog https://www.instagram.com(...)MWNiOXlxeWtxY3cybA==
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef Tascha071 het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FF terug scrollen het staat hier ergens of misschien is het verplaatst naar de sc gezellige kletshoek
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorige topic ergens redelijk onderaan staat een link van Ireth
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:49 schreef Ireth het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWNiOXlxeWtxY3cybA==
Dit kan allemaal in de scquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ty heeft geen andere humor, hij heeft überhaupt geen humor.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Als jij weg bent, want ga ik dan hier nog doen .... Ik ga niet in de finale week zitten met hun allemaal.. Leuke mensen, maar het is gewoon, net even een ander slag. Andere humor...
Als je eenmaal hebt gestemd zie je het niet veranderenquote:
Lukt het.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:40 schreef freaky40 het volgende:
Danny gaat vrijgesteld worden zoals het er nu naar uit ziet, en terecht. Hij moet er zeker uit, maar nu nog niet. First Get rid of that Ty idioot!
Niet mee eens. Als ik een spel speel, speel ik om te winnen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou uberhaupt niet mee moeten doen met het idee dat je het gaat winnen. Als dat je belangrijkste drijfveer is kun je beter thuis blijven
En dat om 10.41quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als ik een spel speel, speel ik om te winnen.
Van opmerkingen als "meedoen is belangrijker dan winnen" komt spontaan mijn twaalfuurtje naar boven.
Fair enough, maar het is vooral de truc om in ieder geval niet te laten merken dat je wil winnen, dan kom je vaak het verstquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als ik een spel speel, speel ik om te winnen.
Van opmerkingen als "meedoen is belangrijker dan winnen" komt spontaan mijn twaalfuurtje naar boven.
Pure gierigheid. Dataverkeer op eigen site uitsparen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:20 schreef B00STER het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is waarom doet BB dit soort dingen op Insta?
Ik heb dit jaar het meeste gelachen om Ty en Randy samen met Ronahi die kunnen en konden heerlijk om zichzelf lachen. De definitie van brood is wat mij betreft het meest grappige moment van deze editie.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ty heeft geen andere humor, hij heeft überhaupt geen humor.
Van een mooi karakter kun je niet vreten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:22 schreef marky het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij is een mooi karakter nu. Er zitten er dit jaar heel wat in die hun huiswerk zo goed hebben gedaan dat je kan afvragen naar wie kijk ik nu? Is dit een act of iemand echt zo
Op basis van wat?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:44 schreef kiki2024 het volgende:
Ty zou mee willen doen met Expeditie Robinson. randy: ik twijfel man ....alsof hij ver zou komen haha
Dan hoop ik wel dat ie zich eerst inleest in de bedoeling van het programmaquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:44 schreef kiki2024 het volgende:
Ty zou mee willen doen met Expeditie Robinson. randy: ik twijfel man ....alsof hij ver zou komen haha
Ze krijgen vaak per groep een potje meel. en daar weet Randy wel raad mee, pannenkoekenbakken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:44 schreef kiki2024 het volgende:
Echte mensen? Zitten er ook niet-echte mensen in BB?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Van de karakters dit jaar is hij het meest origineel. Echte mensen zijn zeikstralen soms hebben off days. Mooi dat je dat kan zien en laat zien. De andere in dat huis zijn vooral bezig hoe kom ik over op TV ik zwijg liever. En over het algemeen kunnen ze niet tegen hun verlies.
Ja, dat snap ik niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat bedoel je? waarom Ty mee wil doen?
Ik vind het ietwat bijzonderquote:
Maar doen ze dat met onbekende mensen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ie zich eerst inleest in de bedoeling van het programma
hij is nu een beetje bekendquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Maar doen ze dat met onbekende mensen?
Winnen van Danny is nou niet bepaald een teken van populariteit, dan had Ty wel ver boven hem gestaan en was het geen nek-aan-nekrace geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:25 schreef TheVulture het volgende:
Tyron die gesaved wordt geeft 'm mogelijk wel een boost dat ie best populair is buiten, en tegelijkertijd zorgt het voor een zenuwachtige Danny en Dilano. Daarnaast zal Ashley haar pijlen nog meer op Tyron gaan richten, want zij zal dan ook wel door hebben dat die jongen behoorlijk populair is en een bedreiging vormt.
Ja bij mij nu ook, heb net ook ontdekt op mijn 56E hoe je snel al die hokjes voorbij gaat om bij de goede te komen, halverwege je telefoon aan de rechterkant op plaatje klikken dan gaat ie automatisch 1 verderquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:46 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hopen dat het zo blijft. Zaterdag nog een vliegtuig moet hem een boost geven.
Zo fit is ty niet, volgens eigen zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:48 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
lijkt hem leuk zei hij..hij lijkt me er het type ook wel voor. lekker fit
Of de bewoners mogen nog een keer individueel stemmen tussen die twee.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ty groeit hard op Insta. Insta is denk ik ook wat jonger publiek dan de fb oma's en huisvrouwenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het ietwat bijzonder
Dat plots er wel veel Ty stemmers zijn
Maar goed
Zal mijn bias zijn
Nee, maar hijs nu "bekend" héquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Het lijkt of ze een recap week hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:49 schreef Ireth het volgende:
Waarom komt die Lenie nu toch elke keer weer ter sprake??
Dit denk ik dus ookquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ty groeit hard op Insta. Insta is denk ik ook wat jonger publiek dan de fb oma's en huisvrouwen
Dat hebben zo ook weleens gedaan....soms bekende en onbekende doorelkaar....quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef Paul het volgende:
mensen gaan dus nu allemaal insta accounts maken![]()
[ x ]
Lijkt me leuk solliciteren in de toekomst. Ik weet dat niet het hele volk kijkt maar toch. Stel je voor dat je in de toekomst door Danny wordt aangehouden in België. Die neem je dan toch nooit meer serieus. Ik denk serieus dat veel van hen niet beseft hoe lang je hier last van kunt houden. Kan ook goed uitpakken uiteraard, kijk naar Salar.quote:
Dat zou dan echt manipuleren zijn omdat er in het meer Danny aanhangers zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of de bewoners mogen nog een keer individueel stemmen tussen die twee.
aarom zou je danny niet meer serieus kunnen nemen nu ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lijkt me leuk solliciteren in de toekomst. Ik weet dat niet het hele volk kijkt maar toch. Stel je voor dat je in de toekomst door Danny wordt aangehouden in België. Die neem je dan toch nooit meer serieus. Ik denk serieus dat veel van hen niet beseft hoe lang je hier last van kunt houden. Kan ook goed uitpakken uiteraard, kijk naar Salar.
Maar voor het idee maakt het wel uit wie er van de kijker een vrijstelling krijgt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
Het maakt niet eens uit wie van die 2 op de bank komt
Beide gaan ze er niet uit
Omdat ik heel veel persoonlijke dingen van hem weet? Ik ken zijn zwaktes, je weet wie zijn gezin is (ik ben daar niet het type voor, maar er zijn er genoeg). Ik heb letterlijk tegenover me de kinderopvang zitten waar Chelsea nu werkt, die kan haar werk amper normaal uitvoeren, ze probeert zich op de kinderen te focussen maar wordt iedere dag wel weer herkend, moet op de foto. En dat is maar 1 voorbeeld.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
W
[..]
aarom zou je danny niet meer serieus kunnen nemen nu ?
Omdat hij aan een rls-je heeft meegedaan ??
Weet wat je bedoelt maar voor hem is het een soort koos naampje.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Dat vrouwtje van randy vind ik zo kleinerend klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |