Ik heb dit jaar het meeste gelachen om Ty en Randy samen met Ronahi die kunnen en konden heerlijk om zichzelf lachen. De definitie van brood is wat mij betreft het meest grappige moment van deze editie.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ty heeft geen andere humor, hij heeft überhaupt geen humor.
Van een mooi karakter kun je niet vreten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:22 schreef marky het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij is een mooi karakter nu. Er zitten er dit jaar heel wat in die hun huiswerk zo goed hebben gedaan dat je kan afvragen naar wie kijk ik nu? Is dit een act of iemand echt zo
Op basis van wat?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:44 schreef kiki2024 het volgende:
Ty zou mee willen doen met Expeditie Robinson. randy: ik twijfel man ....alsof hij ver zou komen haha
Dan hoop ik wel dat ie zich eerst inleest in de bedoeling van het programmaquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:44 schreef kiki2024 het volgende:
Ty zou mee willen doen met Expeditie Robinson. randy: ik twijfel man ....alsof hij ver zou komen haha
Ze krijgen vaak per groep een potje meel. en daar weet Randy wel raad mee, pannenkoekenbakken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:44 schreef kiki2024 het volgende:
Echte mensen? Zitten er ook niet-echte mensen in BB?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Van de karakters dit jaar is hij het meest origineel. Echte mensen zijn zeikstralen soms hebben off days. Mooi dat je dat kan zien en laat zien. De andere in dat huis zijn vooral bezig hoe kom ik over op TV ik zwijg liever. En over het algemeen kunnen ze niet tegen hun verlies.
Ja, dat snap ik niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat bedoel je? waarom Ty mee wil doen?
Ik vind het ietwat bijzonderquote:
Maar doen ze dat met onbekende mensen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ie zich eerst inleest in de bedoeling van het programma
hij is nu een beetje bekendquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Maar doen ze dat met onbekende mensen?
Winnen van Danny is nou niet bepaald een teken van populariteit, dan had Ty wel ver boven hem gestaan en was het geen nek-aan-nekrace geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:25 schreef TheVulture het volgende:
Tyron die gesaved wordt geeft 'm mogelijk wel een boost dat ie best populair is buiten, en tegelijkertijd zorgt het voor een zenuwachtige Danny en Dilano. Daarnaast zal Ashley haar pijlen nog meer op Tyron gaan richten, want zij zal dan ook wel door hebben dat die jongen behoorlijk populair is en een bedreiging vormt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |