net gekeken nog steeds 36 36quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Tyron ligt voor als je naar de balkjes kijkt? Of is dat de wens der gedachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik weet het!quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo weer met 3en op de bank.
Wie zou er weer de schuld krijgen?
Van de karakters dit jaar is hij het meest origineel. Echte mensen zijn zeikstralen soms hebben off days. Mooi dat je dat kan zien en laat zien. De andere in dat huis zijn vooral bezig hoe kom ik over op TV ik zwijg liever. En over het algemeen kunnen ze niet tegen hun verlies.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik reageerde op Koos die opmerkte dat Tyron zich heeft vergist in hoe BB werkt, niet op iets anders. Als je meedoet aan een spelletje is het handig als je de spelregels kent.
Tyron is een behoorlijke zeikstraal met een negatieve attitude en kan slecht tegen zijn verlies. Dat zijn nu niet precies eigenschappen die vallen onder het hebben van 'een mooi karakter' imho...
gewoon even samen lol hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:37 schreef spapaars het volgende:
Opdracht of kleuterschoolgedrag?
[ afbeelding ]
Wellus. Nietus. Zij begon.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ashley is degene die vanaf moment 1 keihard haar stempel op het hele huis heeft gedrukt, wat daarna gebeurde is puur een reactie op reactie op reactie......
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:46 schreef Adat231 het volgende:
ik zit op insta maar zie nergens dat ik kan stemmen. Onder welk knopje vind ik dat?
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:46 schreef rinardo het volgende:
het
[..]
icoon button links boven dus de profiel foto zeg maar op mobiel alleen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven om verder te zoeken.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef rinardo het volgende:
misschien werkt de link nog https://www.instagram.com(...)MWNiOXlxeWtxY3cybA==
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft iemand een linkje misschien van insta stories waar je kan stemmen om iemand uit de nominaties te halen. Ik ben niet zo wegwijs op insta. Of laten zien waar ik de stories kan vinden?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FF terug scrollen het staat hier ergens of misschien is het verplaatst naar de sc gezellige kletshoek
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorige topic ergens redelijk onderaan staat een link van Ireth
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:49 schreef Ireth het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWNiOXlxeWtxY3cybA==
Dit kan allemaal in de scquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Super thanks Ireth!!!! Ik stemde op danny! Staat nu bovenaan
Ty heeft geen andere humor, hij heeft überhaupt geen humor.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Als jij weg bent, want ga ik dan hier nog doen .... Ik ga niet in de finale week zitten met hun allemaal.. Leuke mensen, maar het is gewoon, net even een ander slag. Andere humor...
Als je eenmaal hebt gestemd zie je het niet veranderenquote:
Lukt het.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:40 schreef freaky40 het volgende:
Danny gaat vrijgesteld worden zoals het er nu naar uit ziet, en terecht. Hij moet er zeker uit, maar nu nog niet. First Get rid of that Ty idioot!
Niet mee eens. Als ik een spel speel, speel ik om te winnen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou uberhaupt niet mee moeten doen met het idee dat je het gaat winnen. Als dat je belangrijkste drijfveer is kun je beter thuis blijven
En dat om 10.41quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als ik een spel speel, speel ik om te winnen.
Van opmerkingen als "meedoen is belangrijker dan winnen" komt spontaan mijn twaalfuurtje naar boven.
Fair enough, maar het is vooral de truc om in ieder geval niet te laten merken dat je wil winnen, dan kom je vaak het verstquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als ik een spel speel, speel ik om te winnen.
Van opmerkingen als "meedoen is belangrijker dan winnen" komt spontaan mijn twaalfuurtje naar boven.
Pure gierigheid. Dataverkeer op eigen site uitsparen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:20 schreef B00STER het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is waarom doet BB dit soort dingen op Insta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |