Echt? Hoe minder stemmen, hoe meer fluctuaties..... Dus inmiddels blijft het beeld mooi gelijk.quote:
Klopt Tomquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke TT, maar hij klopt niet helemaal.
Het zonnetje in huis heeft deze week immuniteit.
Omdat er in de tussentijd van account wisselen nog veel meer mensen hun stem hebben uitgebracht en het procentueel dus verschuiftquote:
er stemmen toch meer mensen niet alleen diegenequote:
Ik ook niet, ik vermoed dat men dat doet om er zeker van te zijn dat Dil naar huis gaatquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:28 schreef spapaars het volgende:
Snap er niets van waarom die Danny zo popi is.
denk het haast welquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
of zullen er dan in die paar sec heel veel gestemd hebben?
Danny heeft na zijn bijna ash Tom Alice op de bank plots een hogere populariteitquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vermoed dat men dat doet om er zeker van te zijn dat Dil naar huis gaat
Ja dat kan ook. Zitten er misschien toch heel wat slimmerds op instagramquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vermoed dat men dat doet om er zeker van te zijn dat Dil naar huis gaat
Vermoedelijk denkt diegene in "aantal uitgebrachte stemmen" qui tussenstand en niet in procentenquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er stemmen toch meer mensen niet alleen diegene
Of het komt heeeeeel toevallig zo uit in fanweekquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ga vermoeden dat ashley op jimmy Glenn en Alice heeft gestemd. Anders kan deze uitslag niet zo zijn uitgekomen
Maar die staan er niet bij.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Instagrammers zijn Ashley fans of Tom fans.. die stemmen altijd in het voordeel van hun idool...
Dat domme gegiechel ik krijg er sla neigingen van...![]()
Domme wijven
Bij mij heeft hij daardoor juist afgedaan zijn lafheid om te doen wat hij eigenlijk wilde doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny heeft na zijn bijna ash Tom Alice op de bank plots een hogere populariteit
Dat lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat is er toch met dit kijkerspubliekquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Danny staat bovenaan om gered te worden
Een hypocriet, achterbaks en een valse gluiperd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij daardoor juist afgedaan zijn lafheid om te doen wat hij eigenlijk wilde doen
Ja hij en Glenn zijn bij mij daardoor erg tegengevallen. Je zou denken deze mannen durven het wel aan. Maar helaas het zijn gewoon een paar angstige haasjesquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een hypocriet, achterbaks en een valse gluiperd.
is dat de zanger?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
Alice is met de broer van Marco Schuitmaker "gegaan"...
FF terug scrollen het staat hier ergens of misschien is het verplaatst naar de sc gezellige kletshoekquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft iemand een linkje misschien van insta stories waar je kan stemmen om iemand uit de nominaties te halen. Ik ben niet zo wegwijs op insta. Of laten zien waar ik de stories kan vinden?
Vorige topic ergens redelijk onderaan staat een link van Irethquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft iemand een linkje misschien van insta stories waar je kan stemmen om iemand uit de nominaties te halen. Ik ben niet zo wegwijs op insta. Of laten zien waar ik de stories kan vinden?
Eens, maar ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |