Vanmiddag lekker met die dikke truien in de zon liggen bakkenquote:
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:57 schreef Harry het volgende:
Tussenstand Poll Salarrr_
Wie moet er gered worden?
Tyron 14%
Alice 31%
Danny 49%
Dilano 6%
Danny en wie hadden ze nog meer enig idee?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ka is het niet helemaal eens met de nominatie. Is zo weer goed want Danny zal er niet op staan.
Ty en Dillie.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Danny en wie hadden ze nog meer enig idee?
Ik heb Tyron gestemd en ben Tom fan. Is dat ook in het voordeel van Tom??quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Instagrammers zijn Ashley fans of Tom fans.. die stemmen altijd in het voordeel van hun idool...
Dat domme gegiechel ik krijg er sla neigingen van...![]()
Domme wijven
Leuke TT, maar hij klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Als Tyron populair blijkt te zijn niet zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb Tyron gestemd en ben Tom fan. Is dat ook in het voordeel van Tom??
Het is nooit 100 % maar wel het merendeel..quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb Tyron gestemd en ben Tom fan. Is dat ook in het voordeel van Tom??
Wel een beetje generaliserendquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Instagrammers zijn Ashley fans of Tom fans.. die stemmen altijd in het voordeel van hun idool...
Domme wijven
Dan klopt ie precies, het zonnetje wordt geen donderwolkquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke TT, maar hij klopt niet helemaal.
Het zonnetje in huis heeft deze week immuniteit.
aha ok dank je welquote:
of zullen er dan in die paar sec heel veel gestemd hebben?quote:
Nee was oprecht nieuwsgierig of daar dan ook een voordeel in zou zitten omdat ik zo niet eens had nagedachtquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is nooit 100 % maar wel het merendeel..
(voel je je aangesproken?)
Daarom vind ik het stemmen van de kijkers ook nooit eerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Domme wijven
Als je op dit soort indianen verhalen afgaatquote:
Ik vind het ook bijzonder grappig.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Danny staat bovenaan om gered te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |