Alleen maakt Jimmy zich niet alleen daar zorgen over, maar ook over het feit dat mede hij Dilano op de bank heeft gezet...quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
Tom zegt het goed
Je moet geen stress hebben voor hem
Als je het weet en je wilt er voor hem zijn is dat prima
Danny scoort ook hoger dan ty en Alicequote:Op donderdag 14 maart 2024 09:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Een hoop stemmen Danny om er zeker van te zijn dat Dillie gaat.
Van Ty en Alice wint hij nooit.
Het gaat om safen!quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny scoort ook hoger dan ty en Alice
Dus die vlieger gaat niet op
Had die stemmen voor hem nooit verwacht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Een hoop stemmen Danny om er zeker van te zijn dat Dillie gaat.
Van Ty en Alice wint hij nooit.
Wel want mensen stemmen nu vrijstelling Danny want ze willen tyron of dilano kwijtquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny scoort ook hoger dan ty en Alice
Dus die vlieger gaat niet op
Sorry mijn redenatie klopt niet neequote:Op donderdag 14 maart 2024 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel want mensen stemmen nu vrijstelling Danny want ze willen tyron of dilano kwijt
Vreselijk dat gehinnik van Karen, soms denk ik dat het niet helemaal oke is met haarquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:23 schreef Ireth het volgende:
Ash en Ka een Siamese tweeling voor 1 dag... Glenn heeft ze aan elkaar geplakt. Handig met plassen..
Je zal toch aan de hinnikend paard vast zitten... ik zou na een paar uur een moord plegen denk ik..
Vanmiddag lekker met die dikke truien in de zon liggen bakkenquote:
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:57 schreef Harry het volgende:
Tussenstand Poll Salarrr_
Wie moet er gered worden?
Tyron 14%
Alice 31%
Danny 49%
Dilano 6%
Danny en wie hadden ze nog meer enig idee?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ka is het niet helemaal eens met de nominatie. Is zo weer goed want Danny zal er niet op staan.
Ty en Dillie.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Danny en wie hadden ze nog meer enig idee?
Ik heb Tyron gestemd en ben Tom fan. Is dat ook in het voordeel van Tom??quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Instagrammers zijn Ashley fans of Tom fans.. die stemmen altijd in het voordeel van hun idool...
Dat domme gegiechel ik krijg er sla neigingen van...![]()
Domme wijven
Leuke TT, maar hij klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Als Tyron populair blijkt te zijn niet zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb Tyron gestemd en ben Tom fan. Is dat ook in het voordeel van Tom??
Het is nooit 100 % maar wel het merendeel..quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb Tyron gestemd en ben Tom fan. Is dat ook in het voordeel van Tom??
Wel een beetje generaliserendquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Instagrammers zijn Ashley fans of Tom fans.. die stemmen altijd in het voordeel van hun idool...
Domme wijven
Dan klopt ie precies, het zonnetje wordt geen donderwolkquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke TT, maar hij klopt niet helemaal.
Het zonnetje in huis heeft deze week immuniteit.
aha ok dank je welquote:
of zullen er dan in die paar sec heel veel gestemd hebben?quote:
Nee was oprecht nieuwsgierig of daar dan ook een voordeel in zou zitten omdat ik zo niet eens had nagedachtquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is nooit 100 % maar wel het merendeel..
(voel je je aangesproken?)
Daarom vind ik het stemmen van de kijkers ook nooit eerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Domme wijven
Als je op dit soort indianen verhalen afgaatquote:
Ik vind het ook bijzonder grappig.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Danny staat bovenaan om gered te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |