Wilde eerst Wilders intypen ....lolquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. is dat van die man met dat rare witte kapsel?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wilde eerst Wilders intypen ....lol
Als je hem gaat luisteren moet je het inclusief clip doen, dan is hij nog mooier , ik heb me bescheurdquote:
Danny krijgt waarschijnlijk de steun van de fans van Ashley en dat zijn er een pak.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is er toch met dit kijkerspubliek
gooi die mislukte bart2.0 er toch uit
Joostquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het nr van songfestival erin gooien kijken hoe ze reageren..
Die kennen ze nog niet
Volgens mij ligt Ty niet onder een deken hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb abon dus zou snel moeten kunnnen posten maar het is druk op fok denk ik![]()
Aandacht trekkers buiten onder een dekentje
of op youtube met dat iemand dan mee kijkt, een Amerikaan of zo, de gekste reacties en echt huilen aan het einde . Laat de bewoners die clip maar eens na spelenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je hem gaat luisteren moet je het inclusief clip doen, dan is hij nog mooier , ik heb me bescheurd
Nee, daar worden we vergast met spelletjes.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:45 schreef Joyce-43 het volgende:
helaas in de afleveringen zien jullie daar weinig van terug haha het vele geroddel
Is wel te hopenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:09 schreef kiki2024 het volgende:
mocht Danny winnen, zitten Alice, Ty en Dilano dus op de bank? dan zal Dilano zaterdag wel gaan
Die gaat sowieso naar huis. Maar ik gun Danny wel een avondje dun in de broek als bankzitter. Daarom ty gestemd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:09 schreef kiki2024 het volgende:
mocht Danny winnen, zitten Alice, Ty en Dilano dus op de bank? dan zal Dilano zaterdag wel gaan
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel waar.. buiten beeld werkt Randy zich een slag in de rondte... zien wij alleen net die 3 momenten per dag dat hij op de bank ligt..
Momenteel 3% verschil met Ty. Dit is insta. Ty is een soort van Insta lieveling. Riquel gaat momenteel vol op de trom.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Danny krijgt waarschijnlijk de steun van de fans van Ashley en dat zijn er een pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |