quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, maar ...Ja leuk en bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit het straks weer in mijnhoofd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Is wel waar.. buiten beeld werkt Randy zich een slag in de rondte... zien wij alleen net die 3 momenten per dag dat hij op de bank ligt..quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef Hznootje het volgende:
Randy zegt: We zijn echt vies neergezet man.
Kan jij misschien licht schijnen op de reden waarom je Danny wil vrijstellen. ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Super thanks Ireth!!!! Ik stemde op danny! Staat nu bovenaan
quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel waar.. buiten beeld werkt Randy zich een slag in de rondte... zien wij alleen net die 3 momenten per dag dat hij op de bank ligt..
Maar die 3 momenten duren wel 3 uur per stukquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel waar.. buiten beeld werkt Randy zich een slag in de rondte... zien wij alleen net die 3 momenten per dag dat hij op de bank ligt..
Danny op de bank!! Danny op de bank!! Danny, Danny, Danny op de bank!!quote:
Dat zegt dan waarschijnlijk heel veel over de restquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:28 schreef spapaars het volgende:
Snap er niets van waarom die Danny zo popi is.
Ben hem ook echt zat.....maar krijgt hij nu een vliegtuig samen met Glenn??quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny op de bank!! Danny op de bank!! Danny, Danny, Danny op de bank!!
Die ken ik ook niet. is dat van die man met dat rare witte kapsel?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het nr van songfestival erin gooien kijken hoe ze reageren..
Die kennen ze nog niet
Heb ook op Danny gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Super thanks Ireth!!!! Ik stemde op danny! Staat nu bovenaan
Had het idee dat die hint meer sloeg op alice der contact me ashleyquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat erom dat mensen tegen alice gezegd hebben niet teveel met hun moet omgaan. Ze vragen zich af hoe ze da neer gezet worden op tv
Ja klopt Europapaquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. is dat van die man met dat rare witte kapsel?
Europapapapapapaaaa! Ja laten ze die er maar eens in gooienquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. is dat van die man met dat rare witte kapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |