Je zou uberhaupt niet mee moeten doen met het idee dat je het gaat winnen. Als dat je belangrijkste drijfveer is kun je beter thuis blijvenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat vind ik nou het mooiste van de show. Des te later je weggestemd wordt, des te meer pijn doet het. Heb je al die tijd voor Jan met de korte achternaam daar gezeten. En dan zeggen ze allemaal in de aftertalk 'ja de ervaring neem ik mee, prachtig'. Hoepel toch op, geloof je het zelf??
Als je daar alleen zit om te winnen had je je niet moeten opgeven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron heeft gelijk wat doe ik nog hier want gaat winnen op populariteit dus dat kunnen we al nooit winnen. Hij dacht laatste 3 een spel spelen om te winnen.
Precies, en de grap is dat je met die houding dan juist weer meer kans maakt om te winnenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als je daar alleen zit om te winnen had je je niet moeten opgeven.
Je zou een leuke tijd moeten hebben met winnen als bonus.
Ook mee eens! Maar als ik mee zou doen zou ik er toch liever in ronde 2 a 3 uitgaan dan vlak voor het einde (en niet in ronde 1 want ik vind dat je dan jezelf nog niet echt heb kunnen laten zien).quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou uberhaupt niet mee moeten doen met het idee dat je het gaat winnen. Als dat je belangrijkste drijfveer is kun je beter thuis blijven
Das ook een verloren stem, want die wordt toch ook niet weggestemd zaterdagquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ook op Alice gestemd. Het idee dat enkel Ashley en Karen nog overblijven als vrouwen, brrrrrr. Dan waant Ash zich helemaal onoverwinnelijk als enige Ndl vrouw
Nee juist niet. Hij is een mooi karakter nu. Er zitten er dit jaar heel wat in die hun huiswerk zo goed hebben gedaan dat je kan afvragen naar wie kijk ik nu? Is dit een act of iemand echt zoquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Had 'ie beter z'n huiswerk moeten doen...
Jimmy hoeft in ieder geval niet meer heel wantrouwend te doen of de vriendschap vanuit Dilano wel oprecht is, want wat betreft valt er op zijn handelen ook wel wat aan te merken. Sowieso is het heel typisch dat iedereen waar Dilano iets mee doet buiten Jimmy een jaloerse reactie van 'm oproept.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:21 schreef zodeju het volgende:
Wat blijft Jimmy erg bij Alice zitten .......uit schuldgevoel of wat.....schuldgevoel bij Alice of schulgevoel bij Dilano......
haha.. .ze kunnen doen wat ze willen bij 36 - 36...quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
eerste stemming die ik echt geloof bij BB
Je wil toch zo lang mogelijk blijven en het meest uit de ervaring halen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook mee eens! Maar als ik mee zou doen zou ik er toch liever in ronde 2 a 3 uitgaan dan vlak voor het einde (en niet in ronde 1 want ik vind dat je dan jezelf nog niet echt heb kunnen laten zien).
wachten tot die met trash zelf op de bank zitquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Danny krijgt waarschijnlijk de steun van de fans van Ashley en dat zijn er een pak.
Kunnen ze dit niet bij elke nominatie gewoon doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
eerste stemming die ik echt geloof bij BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |