Vandaag heb ik dus juist wel voor haar gestemd , ze verdiend hetquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:12 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom stemde ik op danny? Ten eerste niet op Alice omdat ik vind dat ze te weinig van zichzelf laat zien. Leuke dame hoor maar ook saai met dat vroege naar bed gaan etc. Verder wil ik Fulani naar huis laten gaan.. liever van danny dan ty
Febo is beeldmateriaal aan het verzamelen voor zijn exit filmpje.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom die Dillie steeds in beeld terwijl er een hele groep naast zit te praten?
Dilano gaat toch wel, ongeacht wie er verder op staat...quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:12 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom stemde ik op danny? Ten eerste niet op Alice omdat ik vind dat ze te weinig van zichzelf laat zien. Leuke dame hoor maar ook saai met dat vroege naar bed gaan etc. Verder wil ik Fulani naar huis laten gaan.. liever van danny dan ty
Precies zoals ze zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat erom dat mensen tegen alice gezegd hebben niet teveel met hun moet omgaan. Ze vragen zich af hoe ze da neer gezet worden op tv
Voor mijn part de boom in.quote:
Kan er ook wel mee leven, die jongen is echt teveel behang geweest... zeker in die weken dat Sabeau binnen kwam.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dilano gaat toch wel, ongeacht wie er verder op staat...
Zo weer met 3en op de bank.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Team Toxic is helemaal de weg kwijt. Opperste verwarring.
Ook op Alice gestemd. Het idee dat enkel Ashley en Karen nog overblijven als vrouwen, brrrrrr. Dan waant Ash zich helemaal onoverwinnelijk als enige Ndl vrouwquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vandaag heb ik dus juist wel voor haar gestemd , ze verdiend het
En dat vind ik nou het mooiste van de show. Des te later je weggestemd wordt, des te meer pijn doet het. Heb je al die tijd voor Jan met de korte achternaam daar gezeten. En dan zeggen ze allemaal in de aftertalk 'ja de ervaring neem ik mee, prachtig'. Hoepel toch op, geloof je het zelf??quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:17 schreef OmaJacky het volgende:
Randy: het is gewoon tijd uitzitten terwijl je weet dat je het niet haalt.
Bottomline is dat Ty zich begint te realiseren dat hij minder populair is dan Ashley en dat steekt hem nog het meest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:03 schreef Puzzie het volgende:
Roddelen over Ash ., het zit ze hoog en na al die tweets die Ty mocht lezen en waarin hij toegaf dat ze wel gelijk hebben en dat de berichten over het algemeen heel positief waren naar nu janken over de kritiek en en dat kijkers niet echt naar hem kijken . Hij kreeg een positieve boost van de fanroom en zie hem nu
Jezus wat een jankert en nog ondankbaar ook, de kijkers geven oppervlakkige reacties , hij kan er niets mee, geen diepgang
WTF verwacht hij eigenlijk??? Dat hij diepzinnige lange berichten krijgt?
Klagen dat hij als backstabber wordt neergezet maar die mensen weten er helemaal niets van hoe zwaar voor Ty is
Wat een kneus
Had 'ie beter z'n huiswerk moeten doen...quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron heeft gelijk wat doe ik nog hier want gaat winnen op populariteit dus dat kunnen we al nooit winnen. Hij dacht laatste 3 een spel spelen om te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |