Dont shoot me, ik leg alleen uit hoe deze discussie is ontstaanquote:Op zondag 10 maart 2024 17:11 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dit vind ik nu zo een onzin, ik vind het ook totaal niet mooi maar laten we nu is er niet mee bemoeien waarom ze dit heeft gedaan
Ik vind het ook best kwalijk dat dat soort dingen gezegd worden.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:11 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dit vind ik nu zo een onzin, ik vind het ook totaal niet mooi maar laten we nu is er niet mee bemoeien waarom ze dit heeft gedaan
Pfffff niet nog 1 !quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
Komende donderdag vliegtuigje Danny
en die van Tyron is ook onderweg
[ link | afbeelding ]
omg alweer een vliegtuigje.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ach, ze hebben wat te doenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ze die sloophut zelf repareren joh
Delegeren, delegeren, wie zijn best doet kan het lerenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ze die sloophut zelf repareren joh
vliegtuigjes voor Danny, Glenn en Ty dus komende week. dan hebben alleen Jimmy en Alice nog niks gehad ?quote:Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
Lees net op de fanpage van Glenn dat het geld daar ook binnen is, ze wilden donderdag maar dat keurde BB af ivm dat Danny dan al vliegt, dus zal wel zaterdag worden
Dilano en JimJim nog niet toch??quote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Cupfighter het volgende:
Nou dan zal Alice ook nog wel een vliegtuig krijgen dan heeft iedereen er eentje gehad
Met wat pech (?) Zit ik de hele week thuis dus kan ik ze allebei zien. Vliegtuig 7 en 8. Halen we de 10??quote:Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
Lees net op de fanpage van Glenn dat het geld daar ook binnen is, ze wilden donderdag maar dat keurde BB af ivm dat Danny dan al vliegt, dus zal wel zaterdag worden
Dat denk ik wel, en Dilano denk ikquote:Op zondag 10 maart 2024 17:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
vliegtuigjes voor Danny, Glenn en Ty dus komende week. dan hebben alleen Jimmy en Alice nog niks gehad ?
nou en of!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het lijkt erop dat de bob de bouwers het voor elkaar hebben gekregen
Ze doen het toch maar!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het lijkt erop dat de bob de bouwers het voor elkaar hebben gekregen
Haar kusjes er af poetsen lekker die lippenstift op zo schermquote:
Ze heeft wel een hele leuke man hoor ikquote:Op zondag 10 maart 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haar kusjes er af poetsen lekker die lippenstift op zo scherm
Dat dan weer wel. Maar ik geloof dat ik liever een keer vaker verkouden ben danquote:
Houd de stoelgang op gangquote:Op zondag 10 maart 2024 17:53 schreef kiki2024 het volgende:
olijfolie en nog eens roomboter toevoegen ? zo vet allemaal
als je vet wil worden wel ja. olijfolie is wel goed maar met matequote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kajmu het volgende:
Olijfolie en roomboter is super goed voot je lijf
Is wel het BB seizoen met een record aantal schrijvers, ze spannen de kroon .quote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we dat geschrijf ook gewoon verbieden
Dat was eerdere edities toch ook niet he?quote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we dat geschrijf ook gewoon verbieden
Raar mijn arts zegt toch echt om bij roomboter weg te blijven. Is niet goed voor je cholesterol.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kajmu het volgende:
Olijfolie en roomboter is super goed voot je lijf
Das niet waar, zolang je het niet combineert met koolhydraten is dat helemaal primaquote:Op zondag 10 maart 2024 17:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als je vet wil worden wel ja. olijfolie is wel goed maar met mate
Ja vorig jaar moest qeeun nog van de kastquote:Op zondag 10 maart 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat was eerdere edities toch ook niet he?
Ze lijken soepeler te zijn met de regels dit jaar.
Goede chef die Jimmiequote:
Niet een discussie voor hier denk ik, maar denk er anders overquote:Op zondag 10 maart 2024 17:57 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Das niet waar, zolang je het niet combineert met koolhydraten is dat helemaal prima
Wat ben ik mega trots op jou!!!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook. Ben benieuwd naar de rest van de tekst.
quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Niet een discussie voor hier denk ik, maar denk er anders over
Olijfolie maakt niet dikquote:Op zondag 10 maart 2024 17:57 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Das niet waar, zolang je het niet combineert met koolhydraten is dat helemaal prima
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Olijfolie maakt niet dik
Veel mensen denken dat olijfolie dik maakt vanwege het hoge vetgehalte, maar dit is een fabel. Olijfolie bevat enkelvoudig onverzadigde vetten, die juist kunnen helpen bij het afvallen. Deze gezonde vetten geven een verzadigd gevoel, waardoor je minder snel geneigd bent om te veel te eten.
klopt, ik zei ook dat olijfolie goed is met mate...maar roomboter is helemaal niet gezond. en neem je lepels olijfolie per dag kom je wel aan hoor...aamgezien 1 eetlepel olijfolie al snel 120 calorieën is.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Olijfolie maakt niet dik
Veel mensen denken dat olijfolie dik maakt vanwege het hoge vetgehalte, maar dit is een fabel. Olijfolie bevat enkelvoudig onverzadigde vetten, die juist kunnen helpen bij het afvallen. Deze gezonde vetten geven een verzadigd gevoel, waardoor je minder snel geneigd bent om te veel te eten.
Maar we hadden het niet over de roomboter maar over de olijfolie toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt, ik zei ook dat olijfolie goed is met mate...maar roomboter is helemaal niet gezond. en neem je lepels olijfolie per dag kom je wel aan hoor...aamgezien 1 eetlepel olijfolie al snel 120 calorieën is.
Ze hebben toch ook geen kaas slimpiequote:Op zondag 10 maart 2024 18:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Bechamelsaus heb ik ze nog niet zijn maken
Gewoon met melk bloem en olie/boterquote:Op zondag 10 maart 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen kaas slimpie
ik zag Jimmy een sausje maken met veel olijfolie en roomboter, daar tikte ik iets over. ben het er wel mee eens dat olijfolie gezond is met mate ja....idd alles met en in balans dan is het primaquote:Op zondag 10 maart 2024 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar we hadden het niet over de roomboter maar over de olijfolie toch?
Sla is ook niet dikmakend, maar doe je er een pond spek door wordt het een ander verhaal.
Owquote:Op zondag 10 maart 2024 18:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon met melk bloem en olie/boter
Hoi Lovequote:Op zondag 10 maart 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Hallo daar ben ik ook eens weer
Ah ze eten lekker spaghetti
Birdquote:Op zondag 10 maart 2024 18:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Love![]()
Jimmie heeft weer lekkers gekookt.
Mij als half Italiaanse krijgt daar wel kromme tenen van maar tja hoopt dat het lekker gaat smaken voor zequote:
Met sla andijvie en gehaktballenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Hallo daar ben ik ook eens weer
Ah ze eten lekker spaghetti
scheutje olijf olie erin en dan bakt het ook niet zo aan.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Beetje te weinig water gebruikt. Spag moet lekker ruim koken.
Is ook niet echt de bedoeling, gewoon met vork draaien en happen niks voor nodig dit als vermicelli te etenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
als ze die spaghetti gewoon in iets kleinere stukjes maken is het niet nodig
Koop dan gewoon gelijk Spaghetinniquote:Op zondag 10 maart 2024 18:17 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Is ook niet echt de bedoeling, gewoon met vork draaien en happen niks voor nodig dit als vermicelli te eten
Andijvie is wel lekker, maar met spaghetti nooit gegetenquote:
nee maar denk wel dat het lekker kan zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Andijvie is wel lekker, maar met spaghetti nooit gegeten
Precies dat zei ik ook al gister was net een toneelstukjequote:Op zondag 10 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond die 'fans' vannacht wel een beetje gecast hoor, ook zo'n gast die Ty en ook Danny op een voetstuk zetten. Beetje overact allemaal.
Die waren er ook voor andere. Dus die van Danny en Ty waren geacteerd...quote:Op zondag 10 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond die 'fans' vannacht wel een beetje gecast hoor, ook zo'n gast die Ty en ook Danny op een voetstuk zetten. Beetje overact allemaal.
En terecht, zei was het die echt die vrijstelling nodig had deze week. Goed dat ze hem vroeg gepakt heeft.quote:
Waar zie jij dilano op de stream? hier op 2 nog steeds een slquote:Op zondag 10 maart 2024 18:41 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano is er klaar mee zegt hij ( het drukke gedoe ) en vraagt of Jimmy er niet klaar mee is na 2 maanden met Tom ]
ondertussen staat Ashley in de roze kamer een Afrikaans liedje ? te krijsen
Heb het idee dat ze het wel echt meent.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef humpty het volgende:
Weer over Bart dat ze echt niks te zeggen heeft thuis dus ze is blij dat ze daar de leiding kan nemen
En iedereen kreeg een speech.....en alleen die van Ty en Danny waren gecast en op een voetstuk gezetquote:Op zondag 10 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk johquote:Op zondag 10 maart 2024 18:45 schreef kiki2024 het volgende:
sorry dat ik het zeg - en excuses als het te ver gaat MAAR hoe kan je niks te zeggen hebben in huis , als je 2 kinderen hebt van een andere man? ik neem aan dat je als moeder wel iets te zeggen hebt in huis toch. heel vreemd allemaal
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Ireth het volgende:
Karan is een waaghals, ze negeert haar qeeun!![]()
Ashley wéér zeggen dat ze niks te vertellen heeft thuis, dat Bart dominant is...
Zou ze denken dat dit leuk over komt of zo. Ze zet zich dan toch ook als onderdanig te kijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het wel echt meent.
ze heeft gelijk....moet je ze horen schreeuwen.....quote:Op zondag 10 maart 2024 18:43 schreef humpty het volgende:
Weet het niet maar Karen komt niet meer gelijk als Ashley haar roept
¤ 930,00???quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpenquote:
Hij pakt hem de laatste dagen toch wel aan hoor , wel met een lach maar hij doet het welquote:Op zondag 10 maart 2024 18:46 schreef Hznootje het volgende:
Begin Jimmy ook wel een beetje beu te worden..Dan geslijm tegen Dilano
2quote:
Sommige dingen vallen niet te begrijpen denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpen
Zondag is Ashley dagquote:Op zondag 10 maart 2024 18:37 schreef Witborst het volgende:
Ik word gek van die dik lip hele dag op die stream en dan nog die tuin kabouter.
Go wat een tv van lik me as 🥳
Wat een geslijmquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef humpty het volgende:
Jimmy tegen Dilano nu ben jij niet meer de eerste die ik zie als ik wakker wordt
misschien kan ik een foto van jou ophangen...omg
Sommige dingen moet je niet willen begrijpen , plus ik denk dat de lading van wat ze zegt nu anders overkomt dan dat de situatie werkelijk isquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpen
denk het...quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te begrijpen denk ik.![]()
Het begint er meer en meer op te lijken dat hij verliefd is op Dilano (zijn uiterlijk) kan qua karakter geen overeenkomsten tussen die 2 zienquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef humpty het volgende:
Jimmy tegen Dilano nu ben jij niet meer de eerste die ik zie als ik wakker wordt
misschien kan ik een foto van jou ophangen...omg
Ik snap niet dat die twee groepen de koppen niet bij elkaar steken. Ze zijn al zowat een Siamese tweeling.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
Ja, anders noem je hem niet schatje dit en lieverdje dat .......quote:Op zondag 10 maart 2024 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het begint er meer en meer op te lijken dat hij verliefd is op Dilano (zijn uiterlijk) kan qua karakter geen overeenkomsten tussen die 2 zien
hoop dat er snel die tweets die fans mochten maken voor de bewoners het huis in gaan, Ik zag er best veel tussen waarin fans Jimmy waarschuwen voor Dil... hoop dat dat voor reuring tussen hen zorgt.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:46 schreef Hznootje het volgende:
Begin Jimmy ook wel een beetje beu te worden..Dan geslijm tegen Dilano
Nee, Dilan (wiequote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Cupfighter het volgende:
Nou dan zal Alice ook nog wel een vliegtuig krijgen dan heeft iedereen er eentje gehad
Ja echt hoor , en dit gaat niet over spel .quote:Op zondag 10 maart 2024 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onze heilige Alice die nooit roddelt en zo politiek correct is
Het lijkt er idd op..Miss dat hij daaromook niet ziet, wat wij wel zienquote:Op zondag 10 maart 2024 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het begint er meer en meer op te lijken dat hij verliefd is op Dilano (zijn uiterlijk) kan qua karakter geen overeenkomsten tussen die 2 zien
Vind ze gewoon lekker. Ze houdt ervan om gedomineerd te worden. Een kerel die haar echt de baas is. Dat legertje om haar heen ziet ze ook echt als zwakker. Zolang niet iemand tegen haar in gaat blijft ze zo. Ze houdt denk ik echt van een macho man.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:52 schreef marky het volgende:
[..]
Vind ze gewoon lekker. Ze houdt ervan om gedomineerd te worden. Een kerel die haar echt de baas is. Dat legertje om haar heen ziet ze ook echt als zwakker. Zolang niet iemand tegen haar in gaat blijft ze zo. Ze houdt denk ik echt van een macho man.
onderweg, als in, ze zijn er bijna met het geldquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
¤ 930,00???
Die voor Ashley en Tom kostte beduidend meer.
Wie weet. Misschien dat ik er nog eentje voor Ashley de lucht in gooi.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Met wat pech (?) Zit ik de hele week thuis dus kan ik ze allebei zien. Vliegtuig 7 en 8. Halen we de 10??
Dat geloof ik absoluut niet, ik vind het ook jammerquote:Op zondag 10 maart 2024 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoop dan wel dat ze iets over haar kinderen en de opvoeding te zeggen heeft, aangezien het haar kinderen zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:52 schreef marky het volgende:
[..]
Vind ze gewoon lekker. Ze houdt ervan om gedomineerd te worden. Een kerel die haar echt de baas is. Dat legertje om haar heen ziet ze ook echt als zwakker. Zolang niet iemand tegen haar in gaat blijft ze zo. Ze houdt denk ik echt van een macho man.
Ja hoor je hebt volkomen gelijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ze staan er toch maar mooi, zoals we in de tijd van Studio Vlemmix plachten te zeggen.quote:
Nog snel even een vliegtuigje voordat hij volgende week zaterdag vertrekt.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tuurlijk wel. Alleen een beetje raar dat ze nog wel naar haar huis gaan ondanks dat zij er niet is en dus door Bart worden opgevangen.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoop dan wel dat ze iets over haar kinderen en de opvoeding te zeggen heeft, aangezien het haar kinderen zijn.
Nee maar hij doet wel heel apart tegen dat jongquote:Op zondag 10 maart 2024 18:55 schreef Puzzie het volgende:
omdat Jimmy homo is moet hij maar verliefd zijn op Dil.
ik zeg maar niksquote:Op zondag 10 maart 2024 18:55 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen een beetje raar dat ze nog wel naar haar huis gaan ondanks dat zij er niet is en dus door Bart worden opgevangen.
ja hij zei net ook tegen Dil dat hij het jammer vond dat hij nu de kop van Dil niet als eerste kon zien als hij wakker werd. En daarna quasi grappend: kun je geen foto van jou bij mijn bed neerleggenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het lijkt er idd op..Miss dat hij daaromook niet ziet, wat wij wel zien
vind jij die verheerlijking van dilano dan niet opvallend ?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:55 schreef Puzzie het volgende:
Als die meid voortijdig weg mocht gaan is het hele programma niet meer om aan te gluren.quote:
Geen idee, probeer een verklaring voor zijn gedrag richting Dilano te vinden en veel vrouwen en mannen vinden zijn lichaam wel mooi. Is toch ook niets mis mee, als het wél zo zou zijn?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:55 schreef Puzzie het volgende:
Nou ja het zou raar zijn als hij hetro was.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:55 schreef Puzzie het volgende:
dan krijgen anderen mensen in het. huis de kans om te ademen en iets te zeggenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die meid voortijdig weg mocht gaan is het hele programma niet meer om aan te gluren.
Huh?? Bart woont daar toch ook? Kinderen zijn toch gewoon in hun eigen huis met hun (stief)papa cq opvoeder?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:55 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen een beetje raar dat ze nog wel naar haar huis gaan ondanks dat zij er niet is en dus door Bart worden opgevangen.
Ik las net dat hij verliefd schijnt te zijn , dat vind ik nogal watquote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee maar hij doet wel heel apart tegen dat jong
we kunnen het toch proberenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die meid voortijdig weg mocht gaan is het hele programma niet meer om aan te gluren.
Flashback Uto-Andrea.quote:
Niet gehoord op de streamquote:Op zondag 10 maart 2024 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las net dat hij verliefd schijnt te zijn , dat vind ik nogal wat
Ik zeg dat ik die indruk heb, niet dat het zo isquote:Op zondag 10 maart 2024 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las net dat hij verliefd schijnt te zijn , dat vind ik nogal wat
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:55 schreef Puzzie het volgende:
Dan gaat de dynamiek volledig ondersteboven. Gaat er gehergroepeerd worden. Zal het spannender maken qua nominatie.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zeggen ze weleens dat Karen een viespeuk is, maar van deze jongen hoef ik ook niks te eten.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:48 schreef Snoozey het volgende:
extra smaaktoevoeging. net na het hoesten ook en zout pakken, zo zn handen boven de pan de zout wrijven hahahah
Neusvruchtjes toegevoegd vanwege de vitamines.quote:
Als het mijn kinderen zouden zijn en de moeder is voor onbepaalde tijd weg dan zou ik die kinderen bij mij houden niet bij de vriend van mijn ex.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh?? Bart woont daar toch ook? Kinderen zijn toch gewoon in hun eigen huis met hun (stief)papa cq opvoeder?
Je hebt Ashleys vrijstelling gemist.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:51 schreef odie22 het volgende:
niet te geloven dit, 1 middagje er niet bij
Eehhmm... hijs mooi rond???quote:Op zondag 10 maart 2024 18:59 schreef odie22 het volgende:
wie kan mij uitleggen wat er mooi is aan de baard van randy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat inderdaad en als hij de beelden van vanmorgen zou zien hoe zijn Dilanotje hem onder de bus gooide , dat Ty en Randy hem wel mogen nomineren maar hij het zelf niet doet...quote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee maar hij doet wel heel apart tegen dat jong
jaquote:Op zondag 10 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt Ashleys vrijstelling gemist.
Maar dat is niet zoquote:Op zondag 10 maart 2024 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Als het mijn kinderen zouden zijn en de moeder is voor onbepaalde tijd weg dan zou ik die kinderen bij mij houden niet bij de vriend van mijn ex.
Wat is er mooi aan het haar van Jimmy of de tattoo van Tom etc. Gaat er toch om dat zij het zelf mooi moeten vinden.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:59 schreef odie22 het volgende:
wie kan mij uitleggen wat er mooi is aan de baard van randy
Misschien vind de bio-papa dit ook wel oké? Misschien zijn de jongens ook wel om de week/om het weekend bij hem? Misschien vind hij Bart ook goed als "2e keuze" papa? Je hebt toch geen idee hoe de verhoudingen onderling liggen??quote:Op zondag 10 maart 2024 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Als het mijn kinderen zouden zijn en de moeder is voor onbepaalde tijd weg dan zou ik die kinderen bij mij houden niet bij de vriend van mijn ex.
Was vroeger streng verboden. Schrijven met wat dan ook zonder toestemming was officiële waarschuwing, die dan vaak uit se luidsprekers klonk met de rauwe, onvervormde stem van Hummie.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat was eerdere edities toch ook niet he?
Ze lijken soepeler te zijn met de regels dit jaar.
Ik vind het raar.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien vind de bio-papa dit ook wel oké? Misschien zijn de jongens ook wel om de week/om het weekend bij hem? Misschien vind hij Bart ook goed als "2e keuze" papa? Je hebt toch geen idee hoe de verhoudingen onderling liggen??
Je praat vanuit jouw eigen situatie over iets wat niet over jou gaatquote:
Daar kan ze pas achterkomen als ze afluistert toch hahaquote:Op zondag 10 maart 2024 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt hoor , en dit gaat niet over spel .
Hij is volgens mij ook een beetje jaloers Saboo mocht hij niet en nu moet Tyron eruit...bewoners waar Dillano naar toe trek moet hij niet.....Nu ook met Alice moet er ook uit van hem.....quote:Op zondag 10 maart 2024 18:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij trekt wel heel erg naar Dilano dus het zou mij niks verbazen (net zoals ik dat ook eerst dacht over Karen naar Tom toe..)
duidelijkquote:Op zondag 10 maart 2024 19:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien vind de bio-papa dit ook wel oké? Misschien zijn de jongens ook wel om de week/om het weekend bij hem? Misschien vind hij Bart ook goed als "2e keuze" papa? Je hebt toch geen idee hoe de verhoudingen onderling liggen??
ze zegt toch zelf op stream dat ze NIKS in huis te zeggen heeft, verder heeft ze zelf deze uitspraken gedaan en Bart was net op stream. maar het zijn onze zaken niet, en niks mag besproken worden?quote:Op zondag 10 maart 2024 19:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je praat vanuit jouw eigen situatie over iets wat niet over jou gaat
Ja daar zal vast wel over gesproken zijn... eerst wordt Tom afgemaakt omdat ie Fill achterlaat en nu dit weer...quote:Op zondag 10 maart 2024 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
duidelijk
we hebben hier in de cos totaal geen idee van de thuissituaties. Als zij het zo geregeld hebben zoals het is, zal dat de beste manier zijn.
ik heb nu al een paar keer iets uitgelegd , ik blijf niet aan de gang.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt toch zelf op stream dat ze NIKS in huis te zeggen heeft, verder heeft ze zelf deze uitspraken gedaan en Bart was net op stream. maar het zijn onze zaken niet, en niks mag besproken worden?
Om de heel tijd iemands privé te bespreken en aannames te doen is toch ook niet nodig?quote:Op zondag 10 maart 2024 19:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt toch zelf op stream dat ze NIKS in huis te zeggen heeft, verder heeft ze zelf deze uitspraken gedaan en Bart was net op stream. maar het zijn onze zaken niet, en niks mag besproken worden?
als ze het zelf op stream bespreekt welquote:Op zondag 10 maart 2024 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om de heel tijd iemands privé te bespreken en aannames te doen is toch ook niet nodig?
Pfffffquote:Op zondag 10 maart 2024 19:05 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze het zelf op stream bespreekt wel
Nee, WIJ hebben in dit geval (de zorg voor kinderen) geen flauw idee hoe hun dit geregeld/besproken hebben dus kunnen WIJ hun daar niet over veroordelen. ZiJ zijn er mee akkoord. Dus so be it.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Als je een groep mensen binnen ziet komen die zowat allemaal uit de portfolio van een modelfotograaf lijken te zijn geslopen, weet je al ongeveer hoe de vlag erbij hangt.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Tuurlijk wel de mens achter de generalquote:Op zondag 10 maart 2024 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om de heel tijd iemands privé te bespreken en aannames te doen is toch ook niet nodig?
Ah je bent bezig met haar autobiografie te schrijven begrijp ikquote:
Dit was echt niet het doorsnee schuim wat naar BB kijkt. Het zouden nieuwe bewoners geweest kunnen zijn. Behalve die mevrouw met dat kort pittige kapseltje, dat was de vreemde eend in de bijt. Liep ook een beetje op de achtergrond.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je een groep mensen binnen ziet komen die zowat allemaal uit de portfolio van een modelfotograaf lijken te zijn geslopen, weet je al ongeveer hoe de vlag erbij hangt.
Ik heb het al eens gezegd, maar ik krijg bij die gozer steeds Dennis Bax-visioenen.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano baalt voor Fred
want hij weet hoe graag die wil winnen
OOHHHH![]()
NU komt het door de deur.. Fred stond bij de deur.. waar mensen uitliepen een gordijn waaide
Dilano heeft het uitgemastermind![]()
![]()
daardoor heeft Fred verloren
en dan schiet mij te binnen : "frambozensmaak"quote:Op zondag 10 maart 2024 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd, maar ik krijg bij die gozer steeds Dennis Bax-visioenen.![]()
Morgen ga ik knallen 1000% !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |