Dont shoot me, ik leg alleen uit hoe deze discussie is ontstaanquote:Op zondag 10 maart 2024 17:11 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dit vind ik nu zo een onzin, ik vind het ook totaal niet mooi maar laten we nu is er niet mee bemoeien waarom ze dit heeft gedaan
Ik vind het ook best kwalijk dat dat soort dingen gezegd worden.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:11 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dit vind ik nu zo een onzin, ik vind het ook totaal niet mooi maar laten we nu is er niet mee bemoeien waarom ze dit heeft gedaan
Pfffff niet nog 1 !quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
Komende donderdag vliegtuigje Danny
en die van Tyron is ook onderweg
[ link | afbeelding ]
omg alweer een vliegtuigje.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ach, ze hebben wat te doenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ze die sloophut zelf repareren joh
Delegeren, delegeren, wie zijn best doet kan het lerenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ze die sloophut zelf repareren joh
vliegtuigjes voor Danny, Glenn en Ty dus komende week. dan hebben alleen Jimmy en Alice nog niks gehad ?quote:Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
Lees net op de fanpage van Glenn dat het geld daar ook binnen is, ze wilden donderdag maar dat keurde BB af ivm dat Danny dan al vliegt, dus zal wel zaterdag worden
Dilano en JimJim nog niet toch??quote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Cupfighter het volgende:
Nou dan zal Alice ook nog wel een vliegtuig krijgen dan heeft iedereen er eentje gehad
Met wat pech (?) Zit ik de hele week thuis dus kan ik ze allebei zien. Vliegtuig 7 en 8. Halen we de 10??quote:Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
Lees net op de fanpage van Glenn dat het geld daar ook binnen is, ze wilden donderdag maar dat keurde BB af ivm dat Danny dan al vliegt, dus zal wel zaterdag worden
Dat denk ik wel, en Dilano denk ikquote:Op zondag 10 maart 2024 17:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
vliegtuigjes voor Danny, Glenn en Ty dus komende week. dan hebben alleen Jimmy en Alice nog niks gehad ?
nou en of!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het lijkt erop dat de bob de bouwers het voor elkaar hebben gekregen
Ze doen het toch maar!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het lijkt erop dat de bob de bouwers het voor elkaar hebben gekregen
Haar kusjes er af poetsen lekker die lippenstift op zo schermquote:
Ze heeft wel een hele leuke man hoor ikquote:Op zondag 10 maart 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haar kusjes er af poetsen lekker die lippenstift op zo scherm
Dat dan weer wel. Maar ik geloof dat ik liever een keer vaker verkouden ben danquote:
Houd de stoelgang op gangquote:Op zondag 10 maart 2024 17:53 schreef kiki2024 het volgende:
olijfolie en nog eens roomboter toevoegen ? zo vet allemaal
als je vet wil worden wel ja. olijfolie is wel goed maar met matequote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kajmu het volgende:
Olijfolie en roomboter is super goed voot je lijf
Is wel het BB seizoen met een record aantal schrijvers, ze spannen de kroon .quote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we dat geschrijf ook gewoon verbieden
Dat was eerdere edities toch ook niet he?quote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we dat geschrijf ook gewoon verbieden
Raar mijn arts zegt toch echt om bij roomboter weg te blijven. Is niet goed voor je cholesterol.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kajmu het volgende:
Olijfolie en roomboter is super goed voot je lijf
Das niet waar, zolang je het niet combineert met koolhydraten is dat helemaal primaquote:Op zondag 10 maart 2024 17:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als je vet wil worden wel ja. olijfolie is wel goed maar met mate
Ja vorig jaar moest qeeun nog van de kastquote:Op zondag 10 maart 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat was eerdere edities toch ook niet he?
Ze lijken soepeler te zijn met de regels dit jaar.
Goede chef die Jimmiequote:
Niet een discussie voor hier denk ik, maar denk er anders overquote:Op zondag 10 maart 2024 17:57 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Das niet waar, zolang je het niet combineert met koolhydraten is dat helemaal prima
Wat ben ik mega trots op jou!!!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook. Ben benieuwd naar de rest van de tekst.
quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Niet een discussie voor hier denk ik, maar denk er anders over
Olijfolie maakt niet dikquote:Op zondag 10 maart 2024 17:57 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Das niet waar, zolang je het niet combineert met koolhydraten is dat helemaal prima
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Olijfolie maakt niet dik
Veel mensen denken dat olijfolie dik maakt vanwege het hoge vetgehalte, maar dit is een fabel. Olijfolie bevat enkelvoudig onverzadigde vetten, die juist kunnen helpen bij het afvallen. Deze gezonde vetten geven een verzadigd gevoel, waardoor je minder snel geneigd bent om te veel te eten.
klopt, ik zei ook dat olijfolie goed is met mate...maar roomboter is helemaal niet gezond. en neem je lepels olijfolie per dag kom je wel aan hoor...aamgezien 1 eetlepel olijfolie al snel 120 calorieën is.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Olijfolie maakt niet dik
Veel mensen denken dat olijfolie dik maakt vanwege het hoge vetgehalte, maar dit is een fabel. Olijfolie bevat enkelvoudig onverzadigde vetten, die juist kunnen helpen bij het afvallen. Deze gezonde vetten geven een verzadigd gevoel, waardoor je minder snel geneigd bent om te veel te eten.
Maar we hadden het niet over de roomboter maar over de olijfolie toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt, ik zei ook dat olijfolie goed is met mate...maar roomboter is helemaal niet gezond. en neem je lepels olijfolie per dag kom je wel aan hoor...aamgezien 1 eetlepel olijfolie al snel 120 calorieën is.
Ze hebben toch ook geen kaas slimpiequote:Op zondag 10 maart 2024 18:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Bechamelsaus heb ik ze nog niet zijn maken
Gewoon met melk bloem en olie/boterquote:Op zondag 10 maart 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen kaas slimpie
ik zag Jimmy een sausje maken met veel olijfolie en roomboter, daar tikte ik iets over. ben het er wel mee eens dat olijfolie gezond is met mate ja....idd alles met en in balans dan is het primaquote:Op zondag 10 maart 2024 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar we hadden het niet over de roomboter maar over de olijfolie toch?
Sla is ook niet dikmakend, maar doe je er een pond spek door wordt het een ander verhaal.
Owquote:Op zondag 10 maart 2024 18:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon met melk bloem en olie/boter
Hoi Lovequote:Op zondag 10 maart 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Hallo daar ben ik ook eens weer
Ah ze eten lekker spaghetti
Birdquote:Op zondag 10 maart 2024 18:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Love![]()
Jimmie heeft weer lekkers gekookt.
Mij als half Italiaanse krijgt daar wel kromme tenen van maar tja hoopt dat het lekker gaat smaken voor zequote:
Met sla andijvie en gehaktballenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Hallo daar ben ik ook eens weer
Ah ze eten lekker spaghetti
scheutje olijf olie erin en dan bakt het ook niet zo aan.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Beetje te weinig water gebruikt. Spag moet lekker ruim koken.
Is ook niet echt de bedoeling, gewoon met vork draaien en happen niks voor nodig dit als vermicelli te etenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
als ze die spaghetti gewoon in iets kleinere stukjes maken is het niet nodig
Koop dan gewoon gelijk Spaghetinniquote:Op zondag 10 maart 2024 18:17 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Is ook niet echt de bedoeling, gewoon met vork draaien en happen niks voor nodig dit als vermicelli te eten
Andijvie is wel lekker, maar met spaghetti nooit gegetenquote:
nee maar denk wel dat het lekker kan zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Andijvie is wel lekker, maar met spaghetti nooit gegeten
Precies dat zei ik ook al gister was net een toneelstukjequote:Op zondag 10 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond die 'fans' vannacht wel een beetje gecast hoor, ook zo'n gast die Ty en ook Danny op een voetstuk zetten. Beetje overact allemaal.
Die waren er ook voor andere. Dus die van Danny en Ty waren geacteerd...quote:Op zondag 10 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond die 'fans' vannacht wel een beetje gecast hoor, ook zo'n gast die Ty en ook Danny op een voetstuk zetten. Beetje overact allemaal.
En terecht, zei was het die echt die vrijstelling nodig had deze week. Goed dat ze hem vroeg gepakt heeft.quote:
Waar zie jij dilano op de stream? hier op 2 nog steeds een slquote:Op zondag 10 maart 2024 18:41 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano is er klaar mee zegt hij ( het drukke gedoe ) en vraagt of Jimmy er niet klaar mee is na 2 maanden met Tom ]
ondertussen staat Ashley in de roze kamer een Afrikaans liedje ? te krijsen
Heb het idee dat ze het wel echt meent.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef humpty het volgende:
Weer over Bart dat ze echt niks te zeggen heeft thuis dus ze is blij dat ze daar de leiding kan nemen
En iedereen kreeg een speech.....en alleen die van Ty en Danny waren gecast en op een voetstuk gezetquote:Op zondag 10 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk johquote:Op zondag 10 maart 2024 18:45 schreef kiki2024 het volgende:
sorry dat ik het zeg - en excuses als het te ver gaat MAAR hoe kan je niks te zeggen hebben in huis , als je 2 kinderen hebt van een andere man? ik neem aan dat je als moeder wel iets te zeggen hebt in huis toch. heel vreemd allemaal
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Ireth het volgende:
Karan is een waaghals, ze negeert haar qeeun!![]()
Ashley wéér zeggen dat ze niks te vertellen heeft thuis, dat Bart dominant is...
Zou ze denken dat dit leuk over komt of zo. Ze zet zich dan toch ook als onderdanig te kijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het wel echt meent.
ze heeft gelijk....moet je ze horen schreeuwen.....quote:Op zondag 10 maart 2024 18:43 schreef humpty het volgende:
Weet het niet maar Karen komt niet meer gelijk als Ashley haar roept
¤ 930,00???quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpenquote:
Hij pakt hem de laatste dagen toch wel aan hoor , wel met een lach maar hij doet het welquote:Op zondag 10 maart 2024 18:46 schreef Hznootje het volgende:
Begin Jimmy ook wel een beetje beu te worden..Dan geslijm tegen Dilano
2quote:
Sommige dingen vallen niet te begrijpen denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpen
Zondag is Ashley dagquote:Op zondag 10 maart 2024 18:37 schreef Witborst het volgende:
Ik word gek van die dik lip hele dag op die stream en dan nog die tuin kabouter.
Go wat een tv van lik me as 🥳
Wat een geslijmquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef humpty het volgende:
Jimmy tegen Dilano nu ben jij niet meer de eerste die ik zie als ik wakker wordt
misschien kan ik een foto van jou ophangen...omg
Sommige dingen moet je niet willen begrijpen , plus ik denk dat de lading van wat ze zegt nu anders overkomt dan dat de situatie werkelijk isquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpen
denk het...quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te begrijpen denk ik.![]()
Het begint er meer en meer op te lijken dat hij verliefd is op Dilano (zijn uiterlijk) kan qua karakter geen overeenkomsten tussen die 2 zienquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef humpty het volgende:
Jimmy tegen Dilano nu ben jij niet meer de eerste die ik zie als ik wakker wordt
misschien kan ik een foto van jou ophangen...omg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |