Dont shoot me, ik leg alleen uit hoe deze discussie is ontstaanquote:Op zondag 10 maart 2024 17:11 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dit vind ik nu zo een onzin, ik vind het ook totaal niet mooi maar laten we nu is er niet mee bemoeien waarom ze dit heeft gedaan
Ik vind het ook best kwalijk dat dat soort dingen gezegd worden.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:11 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dit vind ik nu zo een onzin, ik vind het ook totaal niet mooi maar laten we nu is er niet mee bemoeien waarom ze dit heeft gedaan
Pfffff niet nog 1 !quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
Komende donderdag vliegtuigje Danny
en die van Tyron is ook onderweg
[ link | afbeelding ]
omg alweer een vliegtuigje.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
Komende donderdag vliegtuigje Danny
en die van Tyron is ook onderweg
[ link | afbeelding ]
Ach, ze hebben wat te doenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ze die sloophut zelf repareren joh
Delegeren, delegeren, wie zijn best doet kan het lerenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ze die sloophut zelf repareren joh
vliegtuigjes voor Danny, Glenn en Ty dus komende week. dan hebben alleen Jimmy en Alice nog niks gehad ?quote:Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
Lees net op de fanpage van Glenn dat het geld daar ook binnen is, ze wilden donderdag maar dat keurde BB af ivm dat Danny dan al vliegt, dus zal wel zaterdag worden
Dilano en JimJim nog niet toch??quote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Cupfighter het volgende:
Nou dan zal Alice ook nog wel een vliegtuig krijgen dan heeft iedereen er eentje gehad
Met wat pech (?) Zit ik de hele week thuis dus kan ik ze allebei zien. Vliegtuig 7 en 8. Halen we de 10??quote:Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
Lees net op de fanpage van Glenn dat het geld daar ook binnen is, ze wilden donderdag maar dat keurde BB af ivm dat Danny dan al vliegt, dus zal wel zaterdag worden
Dat denk ik wel, en Dilano denk ikquote:Op zondag 10 maart 2024 17:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
vliegtuigjes voor Danny, Glenn en Ty dus komende week. dan hebben alleen Jimmy en Alice nog niks gehad ?
nou en of!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het lijkt erop dat de bob de bouwers het voor elkaar hebben gekregen
Ze doen het toch maar!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het lijkt erop dat de bob de bouwers het voor elkaar hebben gekregen
Haar kusjes er af poetsen lekker die lippenstift op zo schermquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |