Hoelang is het spel al afgelopen......en nog helemaal alleen maar over haar en hem....quote:Op zondag 10 maart 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
Ashley: Ja hij heeft haar ook echt de goede kant op gestuurd. Dat is echt hoe hij is.
Danny: Ja hij was echt een goede mental coach.
Ashley: Ja, zo is hij thuis ook.
Dan zit er dus een periode van 6 jaar tussen haar deelname en haar relatie met Bart.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ash en bart zijn 4 jaar bij elkaar heeft ze keer verteld
Ik denk dat die 2 elkaar perfect aanvoelen én aanvullen op een goede manier!quote:Op zondag 10 maart 2024 16:57 schreef mazaru het volgende:
Leuk hoe enthousiast ze over Bart is. Klinkt niet echt als iemand die in een foute relatie zit.
ja zoiets, maar wij mogen ebbie zeggenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef Snoozey het volgende:
volgens mij heet de zus van randi ebony hoor. iig geen abbey
Ja ze hebben elkaar leren kennen op reünie van huntedquote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit er dus een periode van 6 jaar tussen haar deelname en haar relatie met Bart.
Ruim genoeg om langs de bergman kliniek te gaan. Dus in theorie zou het gesleutel ook nog pre-bart kunnen zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit er dus een periode van 6 jaar tussen haar deelname en haar relatie met Bart.
Ok. en hebben elkaar zeven jaar geleden elkaar leren kennen.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ash en bart zijn 4 jaar bij elkaar heeft ze keer verteld
Nee Danny of Glenn gaat het zijn. Denk dat veel mensen zich vergissen in de aanhang van Tyron. Denk dat die best nog groter is dan men online denkt. Zijn insta groeit momenteel behoorlijk nog harder dan die van Tom. Ze stond gister gewoon tegen een stevige bank.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Alice er dan uit. Ze kom gisteren op de bank al niet eens 50% van de stemmen bij elkaar halen, tegenover twee zwakke spelers,
Dat geloof ik ook niet. Ik denk dat Danny gaat. Die heeft deze week geen goede zaken gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:01 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn gaat niet. die staat op 2 meeste populaire bewoner
Als je mij bedoelt ik had het over het spel wat in het huis gespeeld werd. Wat heeft dat met fillers te maken.??quote:Op zondag 10 maart 2024 17:01 schreef Snoozey het volgende:
tjongejonge. en dan zeggen dat dat spel allang voorbij is
die fillers zijn nog langer gelee haha
hoop het. karin of Dilano ook primaquote:Op zondag 10 maart 2024 17:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet. Ik denk dat Danny gaat. Die heeft deze week geen goede zaken gedaan.
ja ik bedoelde idd oa jouquote:Op zondag 10 maart 2024 17:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt ik had het over het spel wat in het huis gespeeld werd. Wat heeft dat met fillers te maken.??
de fanpage van Randy zeggen ze Abony Gefeliciteerd, en ze is er zelf ook lidquote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef Snoozey het volgende:
volgens mij heet de zus van randi ebony hoor. iig geen abbey
Stevige bank? Welnee.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:00 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Danny of Glenn gaat het zijn. Denk dat veel mensen zich vergissen in de aanhang van Tyron. Denk dat die best nog groter is dan men online denkt. Zijn insta groeit momenteel behoorlijk nog harder dan die van Tom. Ze stond gister gewoon tegen een stevige bank.
Ik heb het helemaal niet over fillers gehad, ik zei dat ze het nog steeds erover hebben hoe fijn ze het vinden.....en dat ik naar een andere stream ging....quote:
oooooh sorry dan. dacht dat oa jij en een aantal anderen aan het uitzoeken waren wanneer ze dan die fillers etc had gedaan na hunted!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over fillers gehad, ik zei dat ze het nog steeds erover hebben hoe fijn ze het vinden.....en dat ik naar een andere stream ging....
Denk dat jij je vergist en vooral denkt dat alleen Ashley sterk staat maar die is stukje bij beetje haar eigen graf aan het graven. Die heeft inmiddels een steeds grotere tegenstand.quote:
Daar was ik al voorbij......ging over dat spel wat gespeeld werd in het huis.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:05 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oooooh sorry dan. dacht dat oa jij en een aantal anderen aan het uitzoeken waren wanneer ze dan die fillers etc had gedaan na hunted!
ja hunted is langer geleden dan het spel wat ze net in huis speeldenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar was ik al voorbij......ging over dat spel wat gespeeld werd in het huis.
Begon volgens mij dat er beweerd werd dat ze die aanpassingen had laten doen onder druk van Bart (omdat ze zei dat hij alles bepaalde thuis) en daarna kwam er een discussie over wanneer plastic chirurgie en wanneer relatie met Bart.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:05 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oooooh sorry dan. dacht dat oa jij en een aantal anderen aan het uitzoeken waren wanneer ze dan die fillers etc had gedaan na hunted!
Dit vind ik nu zo een onzin, ik vind het ook totaal niet mooi maar laten we nu is er niet mee bemoeien waarom ze dit heeft gedaanquote:Op zondag 10 maart 2024 17:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Begon volgens mij dat er beweerd werd dat ze die aanpassingen had laten doen onder druk van Bart (omdat ze zei dat hij alles bepaalde thuis) en daarna kwam er een discussie over wanneer plastic chirurgie en wanneer relatie met Bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |