In de finale spelen waarschijnlijk een Belgische en een NL-speler.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn nog maar 4 belgen dus dekk echt Nederlanders
Jij bent ook het zonnetje in huis hè?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb BB nog nooit zoveel horen ouwehoeren.. wat een gezeik
nee johquote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Ash wat zet jij je vriend voor lul zeg
Ze zit nu in haar safezonequote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef spapaars het volgende:
Als zelfs Ashley thuis niets te zeggen heeft moet die Bart een tiran zijn.
Er zijn grenzen aan het format.. Afgesloten van de buitenwereld en de deuren worden platgelopen ineensquote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jij bent ook het zonnetje in huis hè?
Niet de eerste keer, maar zij vindt het heerlijk denk ik.....je valt altijd op een bepaalde type en dat is hij denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Echt wel, die man wordt neer gezet als een soort tiran, ze heeft niets te zeggen hij bepaald Hier zit in mijn safezonequote:
Nou he. Hoe dan.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Ook zo iets, ze konden alleen verliezen en niets winnen.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
BB :er is geen freeze jullie mogen gewoon ademen en bewegen
Volgens mij heeft ze niet eens door wat ze daar mee zegt.....zo dubbel.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou als je het bb huis je safezone noemt vind ik best pittig om te zeggen.
Ik zat te denken toen ze dat zei, zo dame als hij echt zo is zoals jij hem afschilderd dan wacht je een zware thuiskomst door deze woordenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou he. Hoe dan.
Zal hij zo erg zijn dan dat ze zo graag in het BB huis wil blijven waar zij de generaal is en dat thuis Bart de generaal is .
De pot moet omlaag.......... werd al een paar keer gezegd eerder deze week door bewoners. Dat de Febo echt niet zoveel wil betalen aan hunquote:Op zondag 10 maart 2024 15:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook zo iets, ze konden alleen verliezen en niets winnen.
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef BigBreg83 het volgende:
Jimmy heeft 4 peren gegeten van de zenuwen
Die zit gewoon helemaal vol met adrenaline.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie wil wat doen
douchen karweitjes iets
Het is niet meer wat het was, maar zorgt wél voor een hoop emotie.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan het format.. Afgesloten van de buitenwereld en de deuren worden platgelopen ineens
volgens mijn maken jullie het veel zwaarder dan dat het isquote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet eens door wat ze daar mee zegt.....zo dubbel.
En peertjes suikertjesquote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zit gewoon helemaal vol met adrenaline.
Meestal rond de 70.000 wat de winnaar krijgt.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De pot moet omlaag.......... werd al een paar keer gezegd eerder deze week door bewoners. Dat de Febo echt niet zoveel wil betalen aan hun
Behoorlijk jaquote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn maken jullie het veel zwaarder dan dat het is
Ze heeft wel vaker van "grapjes" als vriend zou ik daar echt niet blij mee zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat te denken toen ze dat zei, zo dame als hij echt zo is zoals jij hem afschilderd dan wacht je een zware thuiskomst door deze woorden
Zal nog wel een aanbod komen voor 10 k om uit het huis te gaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
meestal rond de 70.000 wat de winnaar krijgt.
hahahaquote:Op zondag 10 maart 2024 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze is zo'n heerlijk portret...
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo streng zeker geen deel van leven gehad #sarcastischemodeuitquote:Op zondag 10 maart 2024 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
Stiefvader van Alice is heel streng, goed streng met goede normen en waarden.
Kent hem al sinds haar tweede, met veel liefde en zorg opgevoed.
Ik snap dat wel, zo halverwege hun geestelijke stabiliteit in gedrang komt zonder contacten , maar gelijk van alles aan gepeupel en familie over de vloer gaat mij te ver.. laat ze, of rot op naar huis als de Show je teveel wordt.. zou jij best nog moeten snappenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was, maar zorgt wél voor een hoop emotie.
En daar geloof ik nou net niks van.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:42 schreef engine het volgende:
Bart bepaald trouwens alles thuis. Daar heeft ze niks te vertellen.
Ik zie de humor er wel van in.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Bart bepaald alles thuis en.ze zit hier in haar safezone. Vind ik nogal een heftige uitspraak zeg.
Ik ook niet hoor. Ze zullen aan elkaar gewaagd zijn en onderling met veel humor erover praten.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar geloof ik nou net niks van.
Dat is wel waar.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan het format.. Afgesloten van de buitenwereld en de deuren worden platgelopen ineens
Ik weet het niet, toen BB zei dat hij het niet wilde geloven dat hij de broek aan had Zei ze dat het echt wel waar was.....normaal zou je zeggen klopt.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Aan de andere kant misschien is dat het voor haar wel.....sommige vrouwen willen dat hun man hun op handen dragen en sommige houden van wat echte mannen zoals ze dat noemen en geen watjes.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze heeft wel vaker van "grapjes" als vriend zou ik daar echt niet blij mee zijn.
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zal nog wel een aanbod komen voor 10 k om uit het huis te gaan.
en dan nog wat spellen waarbij ze wel gaan verliezen.
Eens! Bij ons kwam er door al dat bezoek ook nog eens zoveel spelinformatie binnen dat het vrijwel onmogelijk was om tactieken te bespreken of spelletjes te spelen zonder dat het uitkwam.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, zo halverwege hun geestelijke stabiliteit in gedrang komt zonder contacten , maar gelijk van alles aan gepeupel en familie over de vloer gaat mij te ver.. laat ze, of rot op naar huis als de Show je teveel wordt.. zou jij best nog moeten snappen
Ja, de grapjes van Ashley moeten eerst op een goudschaaltje gewogen worden voordat je erom mag lachen.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vandaar dat ze weten dat er nog een hoop geld uit de pot 'moet'quote:Op zondag 10 maart 2024 15:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Bart 73,388
Het was geen grapje. Gewoon niet goed over na gedacht wat ze zei.....quote:Op zondag 10 maart 2024 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, de grapjes van Ashley moeten eerst op een goudschaaltje gewogen worden voordat je erom mag lachen.
Ja kan. Maar zoals zij het brengt nu komt hij er niet goed vanaf.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aan de andere kant misschien is dat het voor haar wel.....sommige vrouwen willen dat hun man hun op handen dragen en sommige houden van wat echte mannen zoals ze dat noemen en geen watjes.
En niet de eerste keer dat ze dit zegt.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was geen grapje. Gewoon niet goed over na gedacht wat ze zei.....
Dit zijn geen grapjes ze heeft al vaker gezegd dat ze.thuis niets te vertellen heeft. Is niet erg als ze dit accepteert. Maar ik zou niet op tv zo neergezet willen worden.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ze kust de tv zelfs omdat ze zo blij is met bart. en dan nog niet eens door wat grapjes heen kunnen kijken
Je kent haar humor zo onderhand toch wel?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was geen grapje. Gewoon niet goed over na gedacht wat ze zei.....
Nee was haar vorige partner waar ze dat mee deedquote:Op zondag 10 maart 2024 15:59 schreef mijntjexx het volgende:
Bart van Ashley heeft meegedaan aan Hunted
Ik zie toch Bart als ik google op Bart Huntedquote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee was haar vorige partner waar ze dat mee deed
Ze hadden het over Bart dat hij echt de juiste man was voo rhaar. Toen zei Jimmy ik ken hem ergens van, van tv ofzo. Toen zei ze " ja hij heeft meegedaan met Hunted, maar dat was wel heel kort"quote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee was haar vorige partner waar ze dat mee deed
Klopt, Ashley deed mee met haar vorige partner en heeft Bart daar leren kennen, was haar tegenstander geloof ik...quote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik zie toch Bart als ik google op Bart Hunted
Gewoon we als in vrienden. Zo lastig is dat toch niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef Ireth het volgende:
Ty: "we hadden deze kunnen pakken bro..."
Hoezo "we"??
In dit geval geen humor. Maar nogmaals ze zet hem te kijk maar als ze het zelf prettig vind hebben wij niets te zeggen. Maar ik zou niet zo neergezet willen worden door mijn partnerquote:Op zondag 10 maart 2024 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kent haar humor zo onderhand toch wel?
In ieder geintje zit een seintjequote:Op zondag 10 maart 2024 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kent haar humor zo onderhand toch wel?
jij vindt het geen humor, maar tussen hun samen kan dit wel gewoon humor zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In dit geval geen humor. Maar nogmaals ze zet hem te kijk maar als ze het zelf prettig vind hebben wij niets te zeggen. Maar ik zou niet zo neergezet willen worden door mijn partner
Ja en haar partner heette toen Robin. Ze deed mee in 2017. Had ashley nog een niet verbouwd gezicht. Knappe vrouw toenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik zie toch Bart als ik google op Bart Hunted
Hij zei het tegen Dilanoquote:Op zondag 10 maart 2024 16:01 schreef marky het volgende:
[..]
Gewoon we als in vrienden. Zo lastig is dat toch niet.
2 jaar later dan ashley deelgenomenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:04 schreef mijntjexx het volgende:
Bart
https://npo.nl/npo3/bart-tim/25-09-2019/WO_AT_15689762
Heeeel apart gevoel voor humor dan....Maar goed er zijn er meer die het vette humor vinden dus het zal wel.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
jij vindt het geen humor, maar tussen hun samen kan dit wel gewoon humor zijn.
Onbegrijpelijk dat ze heeft gekozen voor de huidige lippen.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja maar hij apart ook. Vertelde ze net
In het begin toen ze over haar cosmetische dingen vertelde zei ze dat ze een keer wat wilde uitproberen.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze heeft gekozen voor de huidige lippen.
Is dat Ash? Ik heb wel eerder fotos van haar gezien was het echt een mooie vrouw om te zienquote:Op zondag 10 maart 2024 16:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Echt eeuwig zonde dat ze die verbouwingen aan haar lijf heeft laten doen.![]()
[ afbeelding ]
hij heeft een rare mond, alsof hij constant iets vies ruikt..viel me ook al op in de live ...maar leuk hoorrr verderquote:Op zondag 10 maart 2024 16:04 schreef mijntjexx het volgende:
Bart
https://npo.nl/npo3/bart-tim/25-09-2019/WO_AT_15689762
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat Ash? Ik heb wel eerder fotos van haar gezien was het echt een mooie vrouw om te zien
dit was ook 7 jaar geleden ofzo tochquote:Op zondag 10 maart 2024 16:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat we het nog even vernemen. Ze heeft het pas 80 keer gezegd.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Aliesje maakt zich geen enkle zorg over het verloop van de Show.. ik ook niet
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze is zo'n heerlijk portret...
[ afbeelding ]
10 jaar. Ze was toen 23.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dit was ook 7 jaar geleden ofzo toch
Echt jammer, maar goed haar eigen keus.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jammer dat ze toen blijkbaar niet tevreden was met hoe ze uitzag.
Ohja? Gôh.. dat ze zo zeker is van haar Imagootjequote:Op zondag 10 maart 2024 16:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed dat we het nog even vernemen. Ze heeft het pas 80 keer gezegd.
Tot nu toe heb ik gehoord dat Bart er was voor Ashley.... stuk of 80 keer. Jimmy's broer was er dus. Wie waren er nog meer???quote:Op zondag 10 maart 2024 16:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie: mijn broer was gewoon hier wowwwwww
Als je zou zeggen 15 jaar zou ik het ook gelovenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Serieuze vraag nu?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik gehoord dat Bart er was voor Ashley.... stuk of 80 keer. Jimmy's broer was er dus. Wie waren er nog meer???
Nee echt een serieuze vraagquote:Op zondag 10 maart 2024 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Serieuze vraag nu?
of sarcastisch haha ik check het maar even![]()
zusje Randy, stiefvader alice, beste vriend danny, beste vriend TY, vriendin Karin, collega Glennquote:Op zondag 10 maart 2024 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik gehoord dat Bart er was voor Ashley.... stuk of 80 keer. Jimmy's broer was er dus. Wie waren er nog meer???
haha komt ie:quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:12 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
zusje Randy, stiefvader alice, beste vriend danny, beste vriend TY, vriendin Karin
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha komt ie:
Ashley:joe weet al wie
Voor Tom een nichtje van in de 30 waar hij goed mee bevriend is
glenn een goede vriend die ook collega is
Randy : zijn zusje
karen: een hele goede vriendin
Alice: haar stiefvader
Dilano: een vriend die hij van het turnen kent
Jimmie : broertje
Mis ik nog bewoners?
Er komt vast geen frees met 2 mensen in de DBKquote:Op zondag 10 maart 2024 16:12 schreef Ireth het volgende:
Als ze een freeze zouden doen met Bart in het huis zou die faliekant mislukken
Wel jullie interpretatie of het een grap is of nietquote:Op zondag 10 maart 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niet de eerste keer dat ze dit zegt.
Wij zeggen gewoon wat ze op de streams zelf zegt, niets geen verzinsel
Zijn haar woorden niet de onze
Dannyquote:Op zondag 10 maart 2024 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha komt ie:
Ashley:joe weet al wie
Voor Tom een nichtje van in de 30 waar hij goed mee bevriend is
glenn een goede vriend die ook collega is
Randy : zijn zusje
karen: een hele goede vriendin
Alice: haar stiefvader
Dilano: een vriend die hij van het turnen kent
Jimmie : broertje
Mis ik nog bewoners?
Ik heb het niet over een grap gehadquote:Op zondag 10 maart 2024 16:16 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Wel jullie interpretatie of het een grap is of niet
Klopt zijn broer had een tas in de auto laten liggen dus ze lagen er al snel uit.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze hadden het over Bart dat hij echt de juiste man was voo rhaar. Toen zei Jimmy ik ken hem ergens van, van tv ofzo. Toen zei ze " ja hij heeft meegedaan met Hunted, maar dat was wel heel kort"
ow hahahaquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef Ireth het volgende:
Jim: "is niet makkelijk hé, met die stomme deegroller"
Dil: "Ja dat weet ik, heb er zelf gestaan, 25 minuten!"
Welja, allemaal een vrijstelling deze week... duurt BB gewoon een week langerquote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef kiki2024 het volgende:
Ty hoopt dat ze zelf nog mogen spelen deze week ( voor vrijstelling )
Nee dat waren andere..Lees ander even terug...quote:Op zondag 10 maart 2024 16:16 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Wel jullie interpretatie of het een grap is of niet
Had ik gezien, maar zo vullen we elkaar mooi aanquote:
Dat is dus allemaal gebeurt terwijl ze met hem heeft.....dus hij zal wel zeer tevreden zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Valt mij tegen. Net wat je zegt die mond.....quote:Op zondag 10 maart 2024 16:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft een rare mond, alsof hij constant iets vies ruikt..viel me ook al op in de live ...maar leuk hoorrr verder
Er staat ook iets van Hunted, op die fotoquote:Op zondag 10 maart 2024 16:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Geen idee. Dat staat er niet bij.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is dus allemaal gebeurt terwijl ze met hem heeft.....dus hij zal wel zeer tevreden zijn.
een man die wil dat je aan jezelf laat sleutelen is geen leuke man, hij zou je moeten nemen zoals je bent...misschien wilde ze het wel wie weet allemaalquote:Op zondag 10 maart 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is dus allemaal gebeurt terwijl ze met hem heeft.....dus hij zal wel zeer tevreden zijn.
Ik las hier dat zij Bart heeft leren kennen door dat programma Hunted. Dus dat moet haast wel.quote:
Juist. En anders vond hij het ieder geval niet erg.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
een man die wil dat je aan jezelf laat sleutelen is geen leuke man, hij zou je moeten nemen zoals je bent...misschien wilde ze het wel wie weet allemaal
nog lekker een weekje pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:27 schreef mazaru het volgende:
En Randy lift weer lekker een weekje mee zonder van de bank te komen![]()
[ afbeelding ]
Je hebt nergens last van, gewoon een smoesje dat je niks kan Dilano,quote:Op zondag 10 maart 2024 16:24 schreef mazaru het volgende:
Dilano: Ik heb nou echt respect afgedwongen bij hem. Ik met mijn schouderblessure stond gewoon daar!! Langer dan hij ! gna gna gna
En rockenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nog lekker een weekje pannenkoeken bakken
Hij stond wel ff 25 minuten hé!! Mogen we niet vergetenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt nergens last van, gewoon een smoesje dat je niks kan Dilano,
Daar volgt niet uit wanneer ze de verbouwing heeft laten doen.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik las hier dat zij Bart heeft leren kennen door dat programma Hunted. Dus dat moet haast wel.
Getuige de foto's van Hunter iig daarna, maar of ze toen ook al in een relatie met Bart zat weten we natuurlijk niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar volgt niet uit wanneer ze de verbouwing heeft laten doen.
Wat een verschil met vanochtend.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:33 schreef maryo55 het volgende:
De heren liggen er verslagen bij. Ja ook Randy die eigenlijk vanaf dag 1 Ash eruit wilde.
Lekker gelukt ook, heerlijk dit.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:33 schreef maryo55 het volgende:
De heren liggen er verslagen bij. Ja ook Randy die eigenlijk vanaf dag 1 Ash eruit wilde.
Hoezo niet, toen zijn ze bij elkaar gekomen....voor die tijd gewoon als je het programma terug ziet en na een nieuwe man in haar leven vebouwd.....quote:Op zondag 10 maart 2024 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar volgt niet uit wanneer ze de verbouwing heeft laten doen.
Is ze direct aansluitend op haar vorige relatie in relatie met Bart gegaan? Dat weet ik niet, maar dan zou het kunnenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo niet, toen zijn ze bij elkaar gekomen....voor die tijd gewoon als je het programma terug ziet en na een nieuwe man in haar leven vebouwd.....
ik dacht t ook toen ik het keek, lekker fris bekkie niets mis meequote:Op zondag 10 maart 2024 16:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
oooh dacht dat ze bang was dat hij verkeerde behang ging plakkenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
nee die verbouwing is net klaar. toen ging ze in bb
vorig jaar speelden ze toch ook een game met fam/vriendenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel weer verassend van de FEBO de familie zo inzetten
Ik zag hier dat er gesuggereerd werd dat Bart vond dat ze dat moest doen. Heeft ze dat gezegd?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo niet, toen zijn ze bij elkaar gekomen....voor die tijd gewoon als je het programma terug ziet en na een nieuwe man in haar leven vebouwd.....
Het was ook sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar speelden ze toch ook een game met fam/vrienden
dikke props voor ebbie en bartquote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Sestra666 het volgende:
Omg dit is wel hilarisch,Ash weer niet op de bank
Ja, zelfs een keer met de familieleden samen, dus echt contact.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar speelden ze toch ook een game met fam/vrienden
quote:
Jemig wat is t ook een klojoquote:Op zondag 10 maart 2024 16:24 schreef mazaru het volgende:
Dilano: Ik heb nou echt respect afgedwongen bij hem. Ik met mijn schouderblessure stond gewoon daar!! Langer dan hij ! gna gna gna
Het hele verhaal weet ik ook niet , maar op fb staat hij twee keer op, eentje samen met Ash en eentje van hem alleen Die erg vreemd lijkt maar op foto is dat dezelfde....quote:Op zondag 10 maart 2024 16:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ze direct aansluitend op haar vorige relatie in relatie met Bart gegaan? Dat weet ik niet, maar dan zou het kunnen
Denk dat ze er deze week toch al niet op had gezeten. TY gaat Randy er niet opzetten en alles van haar clubje ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Sestra666 het volgende:
klopt, dit hadden ze eerder vandaag al besprokenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:44 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat ze er deze week toch al niet op had gezeten. TY gaat Randy er niet opzetten en alles van haar clubje ook niet.
Met Tom heeft ze ongelijk, die gaf wel een aantal kreten.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Ik heb een aantal koppen gezien... Ty kwam helemaal niets uit en zelfs Tom was niet enthousiast."
Wat een onzin weer. Ze waren beide gewoon blij vrienden en familie te zien. Mevrouw ziet steeds dingen die er niet zijn. Ty zei net al ik ben blij nog wat te doen te hebben deze week.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley dat Tom niet blij was en tyron ook niet.
Ashley is altijd heel stellig in haar beweringen.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:46 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Ze waren beide gewoon blij vrienden en familie te zien. Mevrouw ziet steeds dingen die er niet zijn. Ty zei net al ik ben blij nog wat te doen te hebben deze week.
Ze bedoelt dat ze niet blij waren met haar vrijstelling..en dat kloptquote:Op zondag 10 maart 2024 16:46 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Ze waren beide gewoon blij vrienden en familie te zien. Mevrouw ziet steeds dingen die er niet zijn. Ty zei net al ik ben blij nog wat te doen te hebben deze week.
En weer.....snap ze nu niet dat die ook vrienden of familie hadden en niet zij alleen....iedereen zit nog van hoe dan.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ashley is altijd heel stellig met haar beweringen.
Ze had er nooit op gezeten want Randy gaat hij er nooit op zetten. Volgens mij zitten ze meer op Danny en Glenn dan op Ash op dit moment.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze niet blij waren met haar vrijstelling..en dat klopt
De queen OWNED de toko!quote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Sestra666 het volgende:
Jammer zie graag Dilano op de bankquote:Op zondag 10 maart 2024 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze had er nooit op gezeten want Randy gaat hij er nooit op zetten. Volgens mij zitten ze meer op Danny en Glenn dan op Ash op dit moment.
Het is gelukkig ook niet aan de bewoners deze weekquote:
Ze beseft het zelf nog niet zegt ze nu....alleen al dat ze Bart gezien heeft. geeft haar de vervulling.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze niet blij waren met haar vrijstelling..en dat klopt
En voormalig vluchteling, net zo met Ashley.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:51 schreef kiki2024 het volgende:
voor de 10e keer vandaag : wat vonden jullie van Bart?
karin: ja past bij u
Danny: boomstam van een man
fijn hoor om zo verliefd te zijn, na zoveel jaar nog.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:51 schreef mazaru het volgende:
Je kan wel merken dat ze echt knettergek op die man is.
Gelukkig maar , want zonder hem zou het koken nog een triestiger bedoening worden.quote:
Denk zomaar dat Ty en Dilano moeten nomineren deze week en dat ze er beide niet aan ontkomen om Alice en Jimmy en Danny en Glenn erop te zetten. Gaat Danny er denk ik uit.quote:
Waarom naar de bekende weg vragen terwijl je weet dat niemand zou zeggen "wat een griezel".quote:Op zondag 10 maart 2024 16:51 schreef kiki2024 het volgende:
voor de 10e keer vandaag : wat vonden jullie van Bart?
karin: ja past bij u
Danny: boomstam van een man
ze zeiden vanochtend tom en karin en Danny en glennquote:Op zondag 10 maart 2024 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Denk zomaar dat Ty en Dilano moeten nomineren deze week en dat ze er beide niet aan ontkomen om Alice en Jimmy en Danny en Glenn erop te zetten. Gaat Danny er denk ik uit.
Volgens mij gaat Alice er dan uit. Ze kom gisteren op de bank al niet eens 50% van de stemmen bij elkaar halen, tegenover twee zwakke spelers,quote:Op zondag 10 maart 2024 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Denk zomaar dat Ty en Dilano moeten nomineren deze week en dat ze er beide niet aan ontkomen om Alice en Jimmy en Danny en Glenn erop te zetten. Gaat Danny er denk ik uit.
Hoelang is het spel al afgelopen......en nog helemaal alleen maar over haar en hem....quote:Op zondag 10 maart 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
Ashley: Ja hij heeft haar ook echt de goede kant op gestuurd. Dat is echt hoe hij is.
Danny: Ja hij was echt een goede mental coach.
Ashley: Ja, zo is hij thuis ook.
Dan zit er dus een periode van 6 jaar tussen haar deelname en haar relatie met Bart.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ash en bart zijn 4 jaar bij elkaar heeft ze keer verteld
Ik denk dat die 2 elkaar perfect aanvoelen én aanvullen op een goede manier!quote:Op zondag 10 maart 2024 16:57 schreef mazaru het volgende:
Leuk hoe enthousiast ze over Bart is. Klinkt niet echt als iemand die in een foute relatie zit.
ja zoiets, maar wij mogen ebbie zeggenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef Snoozey het volgende:
volgens mij heet de zus van randi ebony hoor. iig geen abbey
Ja ze hebben elkaar leren kennen op reünie van huntedquote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit er dus een periode van 6 jaar tussen haar deelname en haar relatie met Bart.
Ruim genoeg om langs de bergman kliniek te gaan. Dus in theorie zou het gesleutel ook nog pre-bart kunnen zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit er dus een periode van 6 jaar tussen haar deelname en haar relatie met Bart.
Ok. en hebben elkaar zeven jaar geleden elkaar leren kennen.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ash en bart zijn 4 jaar bij elkaar heeft ze keer verteld
Nee Danny of Glenn gaat het zijn. Denk dat veel mensen zich vergissen in de aanhang van Tyron. Denk dat die best nog groter is dan men online denkt. Zijn insta groeit momenteel behoorlijk nog harder dan die van Tom. Ze stond gister gewoon tegen een stevige bank.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Alice er dan uit. Ze kom gisteren op de bank al niet eens 50% van de stemmen bij elkaar halen, tegenover twee zwakke spelers,
Dat geloof ik ook niet. Ik denk dat Danny gaat. Die heeft deze week geen goede zaken gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:01 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn gaat niet. die staat op 2 meeste populaire bewoner
Als je mij bedoelt ik had het over het spel wat in het huis gespeeld werd. Wat heeft dat met fillers te maken.??quote:Op zondag 10 maart 2024 17:01 schreef Snoozey het volgende:
tjongejonge. en dan zeggen dat dat spel allang voorbij is
die fillers zijn nog langer gelee haha
hoop het. karin of Dilano ook primaquote:Op zondag 10 maart 2024 17:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet. Ik denk dat Danny gaat. Die heeft deze week geen goede zaken gedaan.
ja ik bedoelde idd oa jouquote:Op zondag 10 maart 2024 17:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt ik had het over het spel wat in het huis gespeeld werd. Wat heeft dat met fillers te maken.??
de fanpage van Randy zeggen ze Abony Gefeliciteerd, en ze is er zelf ook lidquote:Op zondag 10 maart 2024 16:58 schreef Snoozey het volgende:
volgens mij heet de zus van randi ebony hoor. iig geen abbey
Stevige bank? Welnee.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:00 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Danny of Glenn gaat het zijn. Denk dat veel mensen zich vergissen in de aanhang van Tyron. Denk dat die best nog groter is dan men online denkt. Zijn insta groeit momenteel behoorlijk nog harder dan die van Tom. Ze stond gister gewoon tegen een stevige bank.
Ik heb het helemaal niet over fillers gehad, ik zei dat ze het nog steeds erover hebben hoe fijn ze het vinden.....en dat ik naar een andere stream ging....quote:
oooooh sorry dan. dacht dat oa jij en een aantal anderen aan het uitzoeken waren wanneer ze dan die fillers etc had gedaan na hunted!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over fillers gehad, ik zei dat ze het nog steeds erover hebben hoe fijn ze het vinden.....en dat ik naar een andere stream ging....
Denk dat jij je vergist en vooral denkt dat alleen Ashley sterk staat maar die is stukje bij beetje haar eigen graf aan het graven. Die heeft inmiddels een steeds grotere tegenstand.quote:
Daar was ik al voorbij......ging over dat spel wat gespeeld werd in het huis.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:05 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oooooh sorry dan. dacht dat oa jij en een aantal anderen aan het uitzoeken waren wanneer ze dan die fillers etc had gedaan na hunted!
ja hunted is langer geleden dan het spel wat ze net in huis speeldenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar was ik al voorbij......ging over dat spel wat gespeeld werd in het huis.
Begon volgens mij dat er beweerd werd dat ze die aanpassingen had laten doen onder druk van Bart (omdat ze zei dat hij alles bepaalde thuis) en daarna kwam er een discussie over wanneer plastic chirurgie en wanneer relatie met Bart.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:05 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oooooh sorry dan. dacht dat oa jij en een aantal anderen aan het uitzoeken waren wanneer ze dan die fillers etc had gedaan na hunted!
Dit vind ik nu zo een onzin, ik vind het ook totaal niet mooi maar laten we nu is er niet mee bemoeien waarom ze dit heeft gedaanquote:Op zondag 10 maart 2024 17:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Begon volgens mij dat er beweerd werd dat ze die aanpassingen had laten doen onder druk van Bart (omdat ze zei dat hij alles bepaalde thuis) en daarna kwam er een discussie over wanneer plastic chirurgie en wanneer relatie met Bart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |