In de finale spelen waarschijnlijk een Belgische en een NL-speler.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn nog maar 4 belgen dus dekk echt Nederlanders
Jij bent ook het zonnetje in huis hè?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb BB nog nooit zoveel horen ouwehoeren.. wat een gezeik
nee johquote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Ash wat zet jij je vriend voor lul zeg
Ze zit nu in haar safezonequote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef spapaars het volgende:
Als zelfs Ashley thuis niets te zeggen heeft moet die Bart een tiran zijn.
Er zijn grenzen aan het format.. Afgesloten van de buitenwereld en de deuren worden platgelopen ineensquote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jij bent ook het zonnetje in huis hè?
Niet de eerste keer, maar zij vindt het heerlijk denk ik.....je valt altijd op een bepaalde type en dat is hij denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Echt wel, die man wordt neer gezet als een soort tiran, ze heeft niets te zeggen hij bepaald Hier zit in mijn safezonequote:
Nou he. Hoe dan.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Ook zo iets, ze konden alleen verliezen en niets winnen.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
BB :er is geen freeze jullie mogen gewoon ademen en bewegen
Volgens mij heeft ze niet eens door wat ze daar mee zegt.....zo dubbel.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou als je het bb huis je safezone noemt vind ik best pittig om te zeggen.
Ik zat te denken toen ze dat zei, zo dame als hij echt zo is zoals jij hem afschilderd dan wacht je een zware thuiskomst door deze woordenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou he. Hoe dan.
Zal hij zo erg zijn dan dat ze zo graag in het BB huis wil blijven waar zij de generaal is en dat thuis Bart de generaal is .
De pot moet omlaag.......... werd al een paar keer gezegd eerder deze week door bewoners. Dat de Febo echt niet zoveel wil betalen aan hunquote:Op zondag 10 maart 2024 15:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook zo iets, ze konden alleen verliezen en niets winnen.
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef BigBreg83 het volgende:
Jimmy heeft 4 peren gegeten van de zenuwen
Die zit gewoon helemaal vol met adrenaline.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie wil wat doen
douchen karweitjes iets
Het is niet meer wat het was, maar zorgt wél voor een hoop emotie.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan het format.. Afgesloten van de buitenwereld en de deuren worden platgelopen ineens
volgens mijn maken jullie het veel zwaarder dan dat het isquote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet eens door wat ze daar mee zegt.....zo dubbel.
En peertjes suikertjesquote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zit gewoon helemaal vol met adrenaline.
Meestal rond de 70.000 wat de winnaar krijgt.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De pot moet omlaag.......... werd al een paar keer gezegd eerder deze week door bewoners. Dat de Febo echt niet zoveel wil betalen aan hun
Behoorlijk jaquote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn maken jullie het veel zwaarder dan dat het is
Ze heeft wel vaker van "grapjes" als vriend zou ik daar echt niet blij mee zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat te denken toen ze dat zei, zo dame als hij echt zo is zoals jij hem afschilderd dan wacht je een zware thuiskomst door deze woorden
Zal nog wel een aanbod komen voor 10 k om uit het huis te gaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
meestal rond de 70.000 wat de winnaar krijgt.
hahahaquote:Op zondag 10 maart 2024 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze is zo'n heerlijk portret...
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo streng zeker geen deel van leven gehad #sarcastischemodeuitquote:Op zondag 10 maart 2024 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
Stiefvader van Alice is heel streng, goed streng met goede normen en waarden.
Kent hem al sinds haar tweede, met veel liefde en zorg opgevoed.
Ik snap dat wel, zo halverwege hun geestelijke stabiliteit in gedrang komt zonder contacten , maar gelijk van alles aan gepeupel en familie over de vloer gaat mij te ver.. laat ze, of rot op naar huis als de Show je teveel wordt.. zou jij best nog moeten snappenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was, maar zorgt wél voor een hoop emotie.
En daar geloof ik nou net niks van.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:42 schreef engine het volgende:
Bart bepaald trouwens alles thuis. Daar heeft ze niks te vertellen.
Ik zie de humor er wel van in.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Bart bepaald alles thuis en.ze zit hier in haar safezone. Vind ik nogal een heftige uitspraak zeg.
Ik ook niet hoor. Ze zullen aan elkaar gewaagd zijn en onderling met veel humor erover praten.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar geloof ik nou net niks van.
Dat is wel waar.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan het format.. Afgesloten van de buitenwereld en de deuren worden platgelopen ineens
Ik weet het niet, toen BB zei dat hij het niet wilde geloven dat hij de broek aan had Zei ze dat het echt wel waar was.....normaal zou je zeggen klopt.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Aan de andere kant misschien is dat het voor haar wel.....sommige vrouwen willen dat hun man hun op handen dragen en sommige houden van wat echte mannen zoals ze dat noemen en geen watjes.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze heeft wel vaker van "grapjes" als vriend zou ik daar echt niet blij mee zijn.
quote:Op zondag 10 maart 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zal nog wel een aanbod komen voor 10 k om uit het huis te gaan.
en dan nog wat spellen waarbij ze wel gaan verliezen.
Eens! Bij ons kwam er door al dat bezoek ook nog eens zoveel spelinformatie binnen dat het vrijwel onmogelijk was om tactieken te bespreken of spelletjes te spelen zonder dat het uitkwam.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, zo halverwege hun geestelijke stabiliteit in gedrang komt zonder contacten , maar gelijk van alles aan gepeupel en familie over de vloer gaat mij te ver.. laat ze, of rot op naar huis als de Show je teveel wordt.. zou jij best nog moeten snappen
Ja, de grapjes van Ashley moeten eerst op een goudschaaltje gewogen worden voordat je erom mag lachen.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vandaar dat ze weten dat er nog een hoop geld uit de pot 'moet'quote:Op zondag 10 maart 2024 15:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Bart 73,388
Het was geen grapje. Gewoon niet goed over na gedacht wat ze zei.....quote:Op zondag 10 maart 2024 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, de grapjes van Ashley moeten eerst op een goudschaaltje gewogen worden voordat je erom mag lachen.
Ja kan. Maar zoals zij het brengt nu komt hij er niet goed vanaf.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aan de andere kant misschien is dat het voor haar wel.....sommige vrouwen willen dat hun man hun op handen dragen en sommige houden van wat echte mannen zoals ze dat noemen en geen watjes.
En niet de eerste keer dat ze dit zegt.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was geen grapje. Gewoon niet goed over na gedacht wat ze zei.....
Dit zijn geen grapjes ze heeft al vaker gezegd dat ze.thuis niets te vertellen heeft. Is niet erg als ze dit accepteert. Maar ik zou niet op tv zo neergezet willen worden.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ze kust de tv zelfs omdat ze zo blij is met bart. en dan nog niet eens door wat grapjes heen kunnen kijken
Je kent haar humor zo onderhand toch wel?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was geen grapje. Gewoon niet goed over na gedacht wat ze zei.....
Nee was haar vorige partner waar ze dat mee deedquote:Op zondag 10 maart 2024 15:59 schreef mijntjexx het volgende:
Bart van Ashley heeft meegedaan aan Hunted
Ik zie toch Bart als ik google op Bart Huntedquote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee was haar vorige partner waar ze dat mee deed
Ze hadden het over Bart dat hij echt de juiste man was voo rhaar. Toen zei Jimmy ik ken hem ergens van, van tv ofzo. Toen zei ze " ja hij heeft meegedaan met Hunted, maar dat was wel heel kort"quote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee was haar vorige partner waar ze dat mee deed
Klopt, Ashley deed mee met haar vorige partner en heeft Bart daar leren kennen, was haar tegenstander geloof ik...quote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik zie toch Bart als ik google op Bart Hunted
Gewoon we als in vrienden. Zo lastig is dat toch niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef Ireth het volgende:
Ty: "we hadden deze kunnen pakken bro..."
Hoezo "we"??
In dit geval geen humor. Maar nogmaals ze zet hem te kijk maar als ze het zelf prettig vind hebben wij niets te zeggen. Maar ik zou niet zo neergezet willen worden door mijn partnerquote:Op zondag 10 maart 2024 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kent haar humor zo onderhand toch wel?
In ieder geintje zit een seintjequote:Op zondag 10 maart 2024 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kent haar humor zo onderhand toch wel?
jij vindt het geen humor, maar tussen hun samen kan dit wel gewoon humor zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In dit geval geen humor. Maar nogmaals ze zet hem te kijk maar als ze het zelf prettig vind hebben wij niets te zeggen. Maar ik zou niet zo neergezet willen worden door mijn partner
Ja en haar partner heette toen Robin. Ze deed mee in 2017. Had ashley nog een niet verbouwd gezicht. Knappe vrouw toenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik zie toch Bart als ik google op Bart Hunted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |