Wat een verschil met vanochtend.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2024 16:33 schreef maryo55 het volgende:
De heren liggen er verslagen bij. Ja ook Randy die eigenlijk vanaf dag 1 Ash eruit wilde.
Lekker gelukt ook, heerlijk dit.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:33 schreef maryo55 het volgende:
De heren liggen er verslagen bij. Ja ook Randy die eigenlijk vanaf dag 1 Ash eruit wilde.
Hoezo niet, toen zijn ze bij elkaar gekomen....voor die tijd gewoon als je het programma terug ziet en na een nieuwe man in haar leven vebouwd.....quote:Op zondag 10 maart 2024 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar volgt niet uit wanneer ze de verbouwing heeft laten doen.
Is ze direct aansluitend op haar vorige relatie in relatie met Bart gegaan? Dat weet ik niet, maar dan zou het kunnenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo niet, toen zijn ze bij elkaar gekomen....voor die tijd gewoon als je het programma terug ziet en na een nieuwe man in haar leven vebouwd.....
ik dacht t ook toen ik het keek, lekker fris bekkie niets mis meequote:Op zondag 10 maart 2024 16:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Echt eeuwig zonde dat ze die verbouwingen aan haar lijf heeft laten doen.![]()
[ afbeelding ]
oooh dacht dat ze bang was dat hij verkeerde behang ging plakkenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
nee die verbouwing is net klaar. toen ging ze in bb
vorig jaar speelden ze toch ook een game met fam/vriendenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel weer verassend van de FEBO de familie zo inzetten
Ik zag hier dat er gesuggereerd werd dat Bart vond dat ze dat moest doen. Heeft ze dat gezegd?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo niet, toen zijn ze bij elkaar gekomen....voor die tijd gewoon als je het programma terug ziet en na een nieuwe man in haar leven vebouwd.....
Het was ook sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar speelden ze toch ook een game met fam/vrienden
dikke props voor ebbie en bartquote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Sestra666 het volgende:
Omg dit is wel hilarisch,Ash weer niet op de bank
Ja, zelfs een keer met de familieleden samen, dus echt contact.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar speelden ze toch ook een game met fam/vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |