Jammer zie graag Dilano op de bankquote:Op zondag 10 maart 2024 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze had er nooit op gezeten want Randy gaat hij er nooit op zetten. Volgens mij zitten ze meer op Danny en Glenn dan op Ash op dit moment.
Het is gelukkig ook niet aan de bewoners deze weekquote:
Ze beseft het zelf nog niet zegt ze nu....alleen al dat ze Bart gezien heeft. geeft haar de vervulling.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze niet blij waren met haar vrijstelling..en dat klopt
En voormalig vluchteling, net zo met Ashley.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:51 schreef kiki2024 het volgende:
voor de 10e keer vandaag : wat vonden jullie van Bart?
karin: ja past bij u
Danny: boomstam van een man
fijn hoor om zo verliefd te zijn, na zoveel jaar nog.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:51 schreef mazaru het volgende:
Je kan wel merken dat ze echt knettergek op die man is.
Gelukkig maar , want zonder hem zou het koken nog een triestiger bedoening worden.quote:
Denk zomaar dat Ty en Dilano moeten nomineren deze week en dat ze er beide niet aan ontkomen om Alice en Jimmy en Danny en Glenn erop te zetten. Gaat Danny er denk ik uit.quote:
Waarom naar de bekende weg vragen terwijl je weet dat niemand zou zeggen "wat een griezel".quote:Op zondag 10 maart 2024 16:51 schreef kiki2024 het volgende:
voor de 10e keer vandaag : wat vonden jullie van Bart?
karin: ja past bij u
Danny: boomstam van een man
ze zeiden vanochtend tom en karin en Danny en glennquote:Op zondag 10 maart 2024 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Denk zomaar dat Ty en Dilano moeten nomineren deze week en dat ze er beide niet aan ontkomen om Alice en Jimmy en Danny en Glenn erop te zetten. Gaat Danny er denk ik uit.
Volgens mij gaat Alice er dan uit. Ze kom gisteren op de bank al niet eens 50% van de stemmen bij elkaar halen, tegenover twee zwakke spelers,quote:Op zondag 10 maart 2024 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Denk zomaar dat Ty en Dilano moeten nomineren deze week en dat ze er beide niet aan ontkomen om Alice en Jimmy en Danny en Glenn erop te zetten. Gaat Danny er denk ik uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |