En iedereen kreeg een speech.....en alleen die van Ty en Danny waren gecast en op een voetstuk gezetquote:Op zondag 10 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond die 'fans' vannacht wel een beetje gecast hoor, ook zo'n gast die Ty en ook Danny op een voetstuk zetten. Beetje overact allemaal.
Lekker belangrijk johquote:Op zondag 10 maart 2024 18:45 schreef kiki2024 het volgende:
sorry dat ik het zeg - en excuses als het te ver gaat MAAR hoe kan je niks te zeggen hebben in huis , als je 2 kinderen hebt van een andere man? ik neem aan dat je als moeder wel iets te zeggen hebt in huis toch. heel vreemd allemaal
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Ireth het volgende:
Karan is een waaghals, ze negeert haar qeeun!![]()
Ashley wéér zeggen dat ze niks te vertellen heeft thuis, dat Bart dominant is...
Zou ze denken dat dit leuk over komt of zo. Ze zet zich dan toch ook als onderdanig te kijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het wel echt meent.
ze heeft gelijk....moet je ze horen schreeuwen.....quote:Op zondag 10 maart 2024 18:43 schreef humpty het volgende:
Weet het niet maar Karen komt niet meer gelijk als Ashley haar roept
¤ 930,00???quote:Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
Komende donderdag vliegtuigje Danny
en die van Tyron is ook onderweg
[ link | afbeelding ]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpenquote:
Hij pakt hem de laatste dagen toch wel aan hoor , wel met een lach maar hij doet het welquote:Op zondag 10 maart 2024 18:46 schreef Hznootje het volgende:
Begin Jimmy ook wel een beetje beu te worden..Dan geslijm tegen Dilano
2quote:
Sommige dingen vallen niet te begrijpen denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpen
Zondag is Ashley dagquote:Op zondag 10 maart 2024 18:37 schreef Witborst het volgende:
Ik word gek van die dik lip hele dag op die stream en dan nog die tuin kabouter.
Go wat een tv van lik me as 🥳
Wat een geslijmquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef humpty het volgende:
Jimmy tegen Dilano nu ben jij niet meer de eerste die ik zie als ik wakker wordt
misschien kan ik een foto van jou ophangen...omg
Sommige dingen moet je niet willen begrijpen , plus ik denk dat de lading van wat ze zegt nu anders overkomt dan dat de situatie werkelijk isquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpen
denk het...quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet te begrijpen denk ik.![]()
Het begint er meer en meer op te lijken dat hij verliefd is op Dilano (zijn uiterlijk) kan qua karakter geen overeenkomsten tussen die 2 zienquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef humpty het volgende:
Jimmy tegen Dilano nu ben jij niet meer de eerste die ik zie als ik wakker wordt
misschien kan ik een foto van jou ophangen...omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |