Maar we hadden het niet over de roomboter maar over de olijfolie toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt, ik zei ook dat olijfolie goed is met mate...maar roomboter is helemaal niet gezond. en neem je lepels olijfolie per dag kom je wel aan hoor...aamgezien 1 eetlepel olijfolie al snel 120 calorieën is.
Ze hebben toch ook geen kaas slimpiequote:Op zondag 10 maart 2024 18:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Bechamelsaus heb ik ze nog niet zijn maken
Gewoon met melk bloem en olie/boterquote:Op zondag 10 maart 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen kaas slimpie
ik zag Jimmy een sausje maken met veel olijfolie en roomboter, daar tikte ik iets over. ben het er wel mee eens dat olijfolie gezond is met mate ja....idd alles met en in balans dan is het primaquote:Op zondag 10 maart 2024 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar we hadden het niet over de roomboter maar over de olijfolie toch?
Sla is ook niet dikmakend, maar doe je er een pond spek door wordt het een ander verhaal.
Owquote:Op zondag 10 maart 2024 18:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon met melk bloem en olie/boter
Hoi Lovequote:Op zondag 10 maart 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Hallo daar ben ik ook eens weer
Ah ze eten lekker spaghetti
Birdquote:Op zondag 10 maart 2024 18:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Love![]()
Jimmie heeft weer lekkers gekookt.
Mij als half Italiaanse krijgt daar wel kromme tenen van maar tja hoopt dat het lekker gaat smaken voor zequote:
Met sla andijvie en gehaktballenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
Hallo daar ben ik ook eens weer
Ah ze eten lekker spaghetti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |