Ze heeft wel een hele leuke man hoor ikquote:Op zondag 10 maart 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haar kusjes er af poetsen lekker die lippenstift op zo scherm
Dat dan weer wel. Maar ik geloof dat ik liever een keer vaker verkouden ben danquote:
Houd de stoelgang op gangquote:Op zondag 10 maart 2024 17:53 schreef kiki2024 het volgende:
olijfolie en nog eens roomboter toevoegen ? zo vet allemaal
als je vet wil worden wel ja. olijfolie is wel goed maar met matequote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kajmu het volgende:
Olijfolie en roomboter is super goed voot je lijf
Is wel het BB seizoen met een record aantal schrijvers, ze spannen de kroon .quote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we dat geschrijf ook gewoon verbieden
Dat was eerdere edities toch ook niet he?quote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we dat geschrijf ook gewoon verbieden
Raar mijn arts zegt toch echt om bij roomboter weg te blijven. Is niet goed voor je cholesterol.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:54 schreef Kajmu het volgende:
Olijfolie en roomboter is super goed voot je lijf
Das niet waar, zolang je het niet combineert met koolhydraten is dat helemaal primaquote:Op zondag 10 maart 2024 17:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als je vet wil worden wel ja. olijfolie is wel goed maar met mate
Ja vorig jaar moest qeeun nog van de kastquote:Op zondag 10 maart 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat was eerdere edities toch ook niet he?
Ze lijken soepeler te zijn met de regels dit jaar.
Goede chef die Jimmiequote:
Niet een discussie voor hier denk ik, maar denk er anders overquote:Op zondag 10 maart 2024 17:57 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Das niet waar, zolang je het niet combineert met koolhydraten is dat helemaal prima
Wat ben ik mega trots op jou!!!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook. Ben benieuwd naar de rest van de tekst.
quote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Niet een discussie voor hier denk ik, maar denk er anders over
Olijfolie maakt niet dikquote:Op zondag 10 maart 2024 17:57 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Das niet waar, zolang je het niet combineert met koolhydraten is dat helemaal prima
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Olijfolie maakt niet dik
Veel mensen denken dat olijfolie dik maakt vanwege het hoge vetgehalte, maar dit is een fabel. Olijfolie bevat enkelvoudig onverzadigde vetten, die juist kunnen helpen bij het afvallen. Deze gezonde vetten geven een verzadigd gevoel, waardoor je minder snel geneigd bent om te veel te eten.
klopt, ik zei ook dat olijfolie goed is met mate...maar roomboter is helemaal niet gezond. en neem je lepels olijfolie per dag kom je wel aan hoor...aamgezien 1 eetlepel olijfolie al snel 120 calorieën is.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Olijfolie maakt niet dik
Veel mensen denken dat olijfolie dik maakt vanwege het hoge vetgehalte, maar dit is een fabel. Olijfolie bevat enkelvoudig onverzadigde vetten, die juist kunnen helpen bij het afvallen. Deze gezonde vetten geven een verzadigd gevoel, waardoor je minder snel geneigd bent om te veel te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |