Daar kan ze pas achterkomen als ze afluistert toch hahaquote:Op zondag 10 maart 2024 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt hoor , en dit gaat niet over spel .
Hij is volgens mij ook een beetje jaloers Saboo mocht hij niet en nu moet Tyron eruit...bewoners waar Dillano naar toe trek moet hij niet.....Nu ook met Alice moet er ook uit van hem.....quote:Op zondag 10 maart 2024 18:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij trekt wel heel erg naar Dilano dus het zou mij niks verbazen (net zoals ik dat ook eerst dacht over Karen naar Tom toe..)
duidelijkquote:Op zondag 10 maart 2024 19:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien vind de bio-papa dit ook wel oké? Misschien zijn de jongens ook wel om de week/om het weekend bij hem? Misschien vind hij Bart ook goed als "2e keuze" papa? Je hebt toch geen idee hoe de verhoudingen onderling liggen??
ze zegt toch zelf op stream dat ze NIKS in huis te zeggen heeft, verder heeft ze zelf deze uitspraken gedaan en Bart was net op stream. maar het zijn onze zaken niet, en niks mag besproken worden?quote:Op zondag 10 maart 2024 19:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je praat vanuit jouw eigen situatie over iets wat niet over jou gaat
Ja daar zal vast wel over gesproken zijn... eerst wordt Tom afgemaakt omdat ie Fill achterlaat en nu dit weer...quote:Op zondag 10 maart 2024 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
duidelijk
we hebben hier in de cos totaal geen idee van de thuissituaties. Als zij het zo geregeld hebben zoals het is, zal dat de beste manier zijn.
ik heb nu al een paar keer iets uitgelegd , ik blijf niet aan de gang.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt toch zelf op stream dat ze NIKS in huis te zeggen heeft, verder heeft ze zelf deze uitspraken gedaan en Bart was net op stream. maar het zijn onze zaken niet, en niks mag besproken worden?
Om de heel tijd iemands privé te bespreken en aannames te doen is toch ook niet nodig?quote:Op zondag 10 maart 2024 19:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt toch zelf op stream dat ze NIKS in huis te zeggen heeft, verder heeft ze zelf deze uitspraken gedaan en Bart was net op stream. maar het zijn onze zaken niet, en niks mag besproken worden?
als ze het zelf op stream bespreekt welquote:Op zondag 10 maart 2024 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om de heel tijd iemands privé te bespreken en aannames te doen is toch ook niet nodig?
Pfffffquote:Op zondag 10 maart 2024 19:05 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze het zelf op stream bespreekt wel
Nee, WIJ hebben in dit geval (de zorg voor kinderen) geen flauw idee hoe hun dit geregeld/besproken hebben dus kunnen WIJ hun daar niet over veroordelen. ZiJ zijn er mee akkoord. Dus so be it.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Als je een groep mensen binnen ziet komen die zowat allemaal uit de portfolio van een modelfotograaf lijken te zijn geslopen, weet je al ongeveer hoe de vlag erbij hangt.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond die 'fans' vannacht wel een beetje gecast hoor, ook zo'n gast die Ty en ook Danny op een voetstuk zetten. Beetje overact allemaal.
Tuurlijk wel de mens achter de generalquote:Op zondag 10 maart 2024 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om de heel tijd iemands privé te bespreken en aannames te doen is toch ook niet nodig?
Ah je bent bezig met haar autobiografie te schrijven begrijp ikquote:
Dit was echt niet het doorsnee schuim wat naar BB kijkt. Het zouden nieuwe bewoners geweest kunnen zijn. Behalve die mevrouw met dat kort pittige kapseltje, dat was de vreemde eend in de bijt. Liep ook een beetje op de achtergrond.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je een groep mensen binnen ziet komen die zowat allemaal uit de portfolio van een modelfotograaf lijken te zijn geslopen, weet je al ongeveer hoe de vlag erbij hangt.
Ik heb het al eens gezegd, maar ik krijg bij die gozer steeds Dennis Bax-visioenen.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano baalt voor Fred
want hij weet hoe graag die wil winnen
OOHHHH![]()
NU komt het door de deur.. Fred stond bij de deur.. waar mensen uitliepen een gordijn waaide
Dilano heeft het uitgemastermind![]()
![]()
daardoor heeft Fred verloren
en dan schiet mij te binnen : "frambozensmaak"quote:Op zondag 10 maart 2024 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd, maar ik krijg bij die gozer steeds Dennis Bax-visioenen.![]()
Morgen ga ik knallen 1000% !!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |