Ik snap niet dat die twee groepen de koppen niet bij elkaar steken. Ze zijn al zowat een Siamese tweeling.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
Lees net op de fanpage van Glenn dat het geld daar ook binnen is, ze wilden donderdag maar dat keurde BB af ivm dat Danny dan al vliegt, dus zal wel zaterdag worden
Ja, anders noem je hem niet schatje dit en lieverdje dat .......quote:Op zondag 10 maart 2024 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het begint er meer en meer op te lijken dat hij verliefd is op Dilano (zijn uiterlijk) kan qua karakter geen overeenkomsten tussen die 2 zien
hoop dat er snel die tweets die fans mochten maken voor de bewoners het huis in gaan, Ik zag er best veel tussen waarin fans Jimmy waarschuwen voor Dil... hoop dat dat voor reuring tussen hen zorgt.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:46 schreef Hznootje het volgende:
Begin Jimmy ook wel een beetje beu te worden..Dan geslijm tegen Dilano
Nee, Dilan (wiequote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Cupfighter het volgende:
Nou dan zal Alice ook nog wel een vliegtuig krijgen dan heeft iedereen er eentje gehad
Ja echt hoor , en dit gaat niet over spel .quote:Op zondag 10 maart 2024 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onze heilige Alice die nooit roddelt en zo politiek correct is
Het lijkt er idd op..Miss dat hij daaromook niet ziet, wat wij wel zienquote:Op zondag 10 maart 2024 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het begint er meer en meer op te lijken dat hij verliefd is op Dilano (zijn uiterlijk) kan qua karakter geen overeenkomsten tussen die 2 zien
Vind ze gewoon lekker. Ze houdt ervan om gedomineerd te worden. Een kerel die haar echt de baas is. Dat legertje om haar heen ziet ze ook echt als zwakker. Zolang niet iemand tegen haar in gaat blijft ze zo. Ze houdt denk ik echt van een macho man.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze zegt op stream 10x dat ze thuis niks te zeggen heeft, en ik snap het niet als je kinderen hebt...ik probeer het te begrijpen
quote:Op zondag 10 maart 2024 18:52 schreef marky het volgende:
[..]
Vind ze gewoon lekker. Ze houdt ervan om gedomineerd te worden. Een kerel die haar echt de baas is. Dat legertje om haar heen ziet ze ook echt als zwakker. Zolang niet iemand tegen haar in gaat blijft ze zo. Ze houdt denk ik echt van een macho man.
onderweg, als in, ze zijn er bijna met het geldquote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
¤ 930,00???
Die voor Ashley en Tom kostte beduidend meer.
Wie weet. Misschien dat ik er nog eentje voor Ashley de lucht in gooi.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Met wat pech (?) Zit ik de hele week thuis dus kan ik ze allebei zien. Vliegtuig 7 en 8. Halen we de 10??
Dat geloof ik absoluut niet, ik vind het ook jammerquote:Op zondag 10 maart 2024 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoop dan wel dat ze iets over haar kinderen en de opvoeding te zeggen heeft, aangezien het haar kinderen zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:52 schreef marky het volgende:
[..]
Vind ze gewoon lekker. Ze houdt ervan om gedomineerd te worden. Een kerel die haar echt de baas is. Dat legertje om haar heen ziet ze ook echt als zwakker. Zolang niet iemand tegen haar in gaat blijft ze zo. Ze houdt denk ik echt van een macho man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |